Etelä-Suomeen lunta huomenna!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies vaihto jo ykkösautoon, eli meitsin :D, talvirenkaat alle, ja pojat olivat uutisesta intona. Esikoinen touhus jo plkutraktoriinsa aurauskalustoa paikalleen ja illemmalla haki takkahuoneesta kaikki joulu-cd:t odottamaan huomista yhtäsoittoahittilistan kuuntelemista varten ;)...

Ja jos sitä lunta tulee, niin tulis samantein pakkastakin, että jäis heti maahan, mutta mä jotenkin epäilen...

Koittakaahan pysytellä tiellä, en halua lukea ensimmäisenä aamulla teksti tv:stä viiden auton ketjukolareista ja loukkaantuneista :( eiköhän tämän viikonlopun aikanakin ole tullut liikaa uhreja...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koittakaahan pysytellä tiellä, en halua lukea ensimmäisenä aamulla teksti tv:stä viiden auton ketjukolareista ja loukkaantuneista :( eiköhän tämän viikonlopun aikanakin ole tullut liikaa uhreja...

Mä ainaskin kattelen tilanteen mukaan, lähdenkö autolla vai bussilla töihin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mun pitäs bussilla mennä aamulla duuniin ku täytyy mennä tk:n kautta. Kai niihin on jo vaihdettu nastat.. onhan?? :| Voipi tulla muuten hieman liukas reissu.. Kerran oon istunu liukastelevan bussin kyydissä ja voin sanoo että hiukkasen jännitti..

Ei busseissa oo koskaan nastoja, en oo ikinä nähny!

Ja tuohon moottoritiehen: mä nimenomaan en uskaltaisi ajaa missään muualla kuin moottoritiellä kun on liukasta.

Moottoritie aurataan ja suolataan ekana, sit se aurataan ja suolataan uudestaan, kolmantena muut isot tiet, sit taas moottorittie ja sit vasta aletaan niitä vähän vähäisempiä...

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mun pitäs bussilla mennä aamulla duuniin ku täytyy mennä tk:n kautta. Kai niihin on jo vaihdettu nastat.. onhan?? :| Voipi tulla muuten hieman liukas reissu.. Kerran oon istunu liukastelevan bussin kyydissä ja voin sanoo että hiukkasen jännitti..

Ei busseissa oo koskaan nastoja, en oo ikinä nähny!

Ja tuohon moottoritiehen: mä nimenomaan en uskaltaisi ajaa missään muualla kuin moottoritiellä kun on liukasta.

Moottoritie aurataan ja suolataan ekana, sit se aurataan ja suolataan uudestaan, kolmantena muut isot tiet, sit taas moottorittie ja sit vasta aletaan niitä vähän vähäisempiä...

itse asun täällä länsi-suomessa joten ei noista moottoriteistä ole pahemmin ole kokemuksia. mutta minua ne suorastaan pelottavat koska kaikki ajaa niin kovaa ja ohitellaan yms.. ja entäs sitten ne siirtymäkaistat, eikö ne ole usein jäässä?

Ei kai niissä busseissakaan nastoja ole.
Voipi olla että mä oon nyt kuunnellut ihan väärin mutta talven tullessa raskaaseen kalustoon vaihdetaan paremmat renkaat jotka ei ole missään nimessä loppuun sileiksi ajetut mutta ei nastoja.
Lumiketjut sitten käyttöön sellaisella tiellä missä niitä voi käyttää.
Tää voi myös olla palstamamma tulkitsee miehensä puhetta-osastoa myöskin :D

Yhteistyössä