Etäsuhde...onko se toiminut kenelläkään :D?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis mitähän ihmettä..

Ollana oltu miehen kanssa etäsuhteessa nyt 8kk koska olen ulkomailla..tätä ennen seurustelimme hyvinkin tiiviisti 9kk
Mies ei pidä oma-alotteisetsi yhteyttä,ei fb:n,puhelimen (ei edes tekstaria) taikka sähköpostin välityksellä.

Jos ollaan samaan aikaan vaikkapa facebookissa niin ei vaihda edes kuulumisia.
Olen asiasta monesti maininnut ja ehkä jopa jo nipottanut.. saan aina vastaukseksi "mm" "jaa-a" taikka " :( "

Eli kaava mnee niin että minä kysyn,hän vastaa.
Nyt en ole muutamana päviään sitten itsekään tehnyt asian eteen mitään,ei vaan jaksa enää olla se joka kantaa vastuun yhteydenpidosta ja siitä että ns yhtey säilyy...tästä tuloksena en siis ole kuullut miehestä mitään.
Joskun käy niin että mieheltä tulee VIIKON sisällä tekstari ja on niiiin huolissaan kun ei ole kuullut minusta sanaakaan ja kysyy miksen pidä yhteyttä.
Jos välätyän ettei tämä toimi niin sanoo "harmi että olet tuota mieltä,tästähän olisi voinut kehittyä vaikka mitä"
Hänellä ei ole ikinä MITÄÄN asiaa minulle omien sanojensa mukaan mutta silti haluaa olla kanssani kun asiaa kysyn..eliniinkunmitä:D?

Eli siis on kiinnostunut edelleen muttei ole valmis panostamaan asiaan..ja kääntää sen vielä sitten minun harteilleni.

Siis häh?

ja etäsuhteemme ei tulisi kestämään edes montaa kuukautta enää,on päivämäärä jolloin tulen takaisin.
Suhteemme ei ole vielä avoliittoasteella joten asia on sinänsä "helppo".

Vähän kuin mun mies :) Onko mies muuten miten puhelias? Meillä ei mies ottanut oma-aloitteisesti useinkaan aloitetta, minä otin, mutta mies on muutenkin aika hiljainen eikä turhia puhele. Ja meillä etäsuhdetta kesti vuosia ennen kuin päästiin lopullisesti saman katon alle.

No olen saanut kuvan että ei liiemmin kiinnosta,siis ei puhu..ei kerro omista asioistaan MITÄÄN.
Mutta syyllistää sitten minut jos väsyn siihen ainaiseen alotteentekoon,tulee tunne että olen siinä hänen rinnallaan vaan siksi kun ei ole muutakaan..
tämänkin jos kerron hänelle niin vastaa" jaa-a" "kukas nyt mut haluis,en kelpaa kenellekkään"
tms :S VAIKEETA!

Mulla oli joskus etäsuhde joka oli vähän vastaava kuin tuo sun.. Kumpikin siis kotimaassamme mut välimatkaa paljon. Nähtiin n. kerran kuussa. Yritin pitää mesessä yhteyttä tähän mieheen paljon mut yleensä kun kirjottamalla höpötin paljon niin vastaus oli vaan: rock rock! Alko meinaan vähän keittää. Nyt jo naurattaa. :D Suhde jäi jostain syystä aika lyhyeks. :D

hehheh, miehesi on ihan kuin mina. ;) Elettiin etaasuhteessa vajaa vuosi, valissa monta tuhatta km ja ei nahty sina aikana kertaakaan. Inhoan puhua puhelimessa / koneella, ja suhde jatkui aivan ennallaan kun mies muutti suomeen.. :P En ma vaan jaksa hopottaa tunteja joka pva jossain koneel tai puhelimes, just not my thing.. ;))

Mulla oli joskus etäsuhde joka oli vähän vastaava kuin tuo sun.. Kumpikin siis kotimaassamme mut välimatkaa paljon. Nähtiin n. kerran kuussa. Yritin pitää mesessä yhteyttä tähän mieheen paljon mut yleensä kun kirjottamalla höpötin paljon niin vastaus oli vaan: rock rock! Alko meinaan vähän keittää. Nyt jo naurattaa. :D Suhde jäi jostain syystä aika lyhyeks. :D

Joo no tiiätkö justiin tällästä!
Mä puhun kaikesta ja mietin tulevaisuutta jne..en nyt mitään naimisiinmenoja tms vaan siis yleisestiottaen ni vastaus on muminaa.
Ei hirveest iinnosta edes lähteä ihmistä tapaamaan kun tyyli on tätä,vois nekin lentolippurahat laittaa johonkin muuhun :(

[QUOTE="aloittaja";26270934]Joo no tiiätkö justiin tällästä!
Mä puhun kaikesta ja mietin tulevaisuutta jne..en nyt mitään naimisiinmenoja tms vaan siis yleisestiottaen ni vastaus on muminaa.
Ei hirveest iinnosta edes lähteä ihmistä tapaamaan kun tyyli on tätä,vois nekin lentolippurahat laittaa johonkin muuhun :([/QUOTE]

Mä sit päätinkin jättää tuon ja sain tilalle monessa mielessä paljon huonomman. Mut se onkin jo vallan toinen juttu. :D Sinuna tuskin jaksaisin ylläpitää suhdetta yksin.

Yhteistyössä