Et olisi luvannut niin paljon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et olisi saanut luvata minulle niin paljon.

Suhteemme oli ollut hankala. Keskenämme oli mukavaa, emme kokeilleet juuri lähetyssaarnaajaa kummempaa. Anaali oli sinulle kauhistus, ja suuseksikin. Ratsastaminen vehkeen päällä oli sinulle kummallista.

Miehesi arvasi olemassaoloni.
Sinulla ei voinut olla aavistustakaan siitä, että päätyisimme samaan vuoteeseen kolmin.

Miehesi halusi seksiä. Sinulla ei ollut mitään vastaan, kun miehesi riisui sinut kehuen paljastuvia muotojasi. Rintasi ovat kauniit, ei uskoisi yli nelikymppiseksi ja lapsia imettäneeksi. Tukkasi laskeutui olkapäillesi, ja nännisi kovettuivat miehesi nuoleskellessa.

Selvästi näkyi, että olit ottanut aurinkoa yläosattomissa. Arvasin, että olit näytellyt sulojasi murrosikäisille pojille kesäpaikkanne naapurissa. Kiinteät rinnat, pusuhuulet, hyvät sääret ja hoikka vartalo.

Miehesi oli edennyt pikkuhousuihisi, hame oli kadonnut jo. Miehesi riuhtaisi pikkarit paljastaen blondin siistin häpykarvoituksesi, ja oli normaaliakin kiihkeämpi. Pian hän kaatoi sinut parisängyllenne, ja ilman esileikkejä työntyi voimalla sisääsi. Olit kostea, hyvin kostea. Näin selvästi komerosta, jonka säleikköovien takana odotin.

Nussitte lähetyssaarnaajassa, mutta rajusti. Miehesi nosti jalkasi olkapäilleen, ja sai sinussa aikaan suuren täyteyden. Voihkit, ehkä kivusta mutta pääosin nautinnosta. Tämä ei riittänyt miehellesi, joka hapuili kädellään ison tyynyn, ja työnsi sen pyllysi alle saaden kiimaisen alapääsi nousemaan ylemmäs ja kalunsa työnnetyksi vielä syvemmälle. Hän oli todella sisälläsi, mutta äänestäsi kuuli, ettet kuitenkaan toivonut lopettamista. Yhtäkkiä miehesi veti kalun ulos, ja olit hieman pettynyt.

Hän tokaisi, että saat tulla päälle. ”En oikein osaa”, oli epävarma vastauksesi. Selityksiäsi ei kuunneltu, vaan hän asettui selin ja nosti sinut. Takapuoli tarkasti osoittaen kaapin suuntaan.

Hän sai kalun helposti läpimärkään pilluusi, ja olitte jälleen touhussa. Miehesi hieroi rintojasi ja vuoroin antoi vauhtia takamukseesi työntämällä sinua voimakkaasti itseään vasten. Hän veti sinua rinnoista luokseen, suuteli ja piti sinua peppu pystyssä kullin päällä, ja siitä tiesin, että oli vuoroni tulla tähän näytelmään.

Avasin oven hiljaa ja tulin alasti vuoteelle taaksenne. Et huomannut läsnäolijaa, sillä miehesi kurottautui imemään kivikovia nännejäsi. Ei sinulta riittänyt huomiota muuhun. Kurotin jalkopäästä Nivea-purkin, kastoin siinä vasemman käden sormeani, asetuin taaksesi, ja hellästi työnsin sormeani anusaukkoosi.

Voihkaisit ja kohottauduit. Meni hetki tajuta asia: miehesi kädet sinun rinnoissasi, ja ilmeesi oli näkemisen arvoinen. Tilanne oli mahdoton, nämä kaksi maailmaa eivät saaneet kohdata, ja nyt entinen rakastajasi hieroi sinun käsivoidettasi anukseesi samalla kun aviomiehesi sulassa sovussa työntyi pilluusi ja kouri rintojasi omistajan ottein.

Et osannut sanoa kuin ”Aaah!”

Minä venyttelin anustasi. Olin yllättynyt, miten vähän sulkijalihaksesi vastusteli. Jatkoin peppusi runkkaamista keskisormellani, kurotin purkin uudestaan käteeni, ja dippasin siitintäni.

Kun kaluni kiilteli ja peppureikäsi samoin, aloin saattaa näitä kahta yhteen. Terskani työntyi peppuusi helposti, sitten tuntui tiukalta. Miehesi yhtyi leikkiin: ”Saat kerrankin kullia niin paljon kuin rakoihin mahtuu”.

Voihkit, ihan selvästi nautinnosta. Sain kullini pääosin sisälle, jatkoimme miehesi kanssa tunkeutumista vuorotahdissa. Tunsin miehesi kovan kalun pillussasi, ja hän varmasti tunsi minut anuksessasi. Sinä et enää voinut kuin liikkua mukana. Tavoittelit kädellä turvonnutta klitoristasi, mutta miehesi huomasi ja alkoi itse hieroa klitoristasi voimakkaasti. Pidin kiinni vyötäröstäsi, välillä annoin käteni eksyä nänneillesi, jotka aivan pystyssä.

Kymmenen minuuttia tätä, mutta sitten miehesi vetäytyi altasi pois. Samaan aikaan minäkin vedin kaluni ulos. Jäit ihmettelemään tilannetta. Peräaukkosi repsotti kutsuvasti raollaan, kun homma oli ikään kuin jäänyt kesken.

Miehesi asettui vuoteeseenne poikittain, ja kohdisti kullinsa suuhusi, kehottaen rivosti lastit suuhusi. Tartuit suonikkaaseen vehkeeseen, ja aloit peppu pystyssä runkata häntä puristellen palleja ja haroen häpykarvoitusta.

Minä taas tartuin lantiosta kiinni, ja tulin sisälle märkään pilluusi. Minulla on valehtelematta isompi kuin miehelläsi, tunsit suurempaa täyteyttä, kun nain sinua hitaasti pohjaan saakka. Toinenkin työ on vietävä loppuun. Työnsin kaksi sormea peräaukkoosi, koska joustoa löytyi, ja asia tuntui sinua kiihottavan.

Miehesi, kiihottuneella äänellä, laukeamisensa lähestyessä: ”Laske nyt tämän kiimaisen sisään, niin jos hän tulee paksuksi, niin saat hänet omaksesi.”

Tuo kiimainen lause kiihotti minua selvästi. Se kiihotti sinuakin. Sait ison vavisuttavan orgasmin! Tunsin sen kullini varressa, kuin myös peräaukossasi ja kiihdytin tahtia sisälläsi laueten heti jäljessäsi, pillusi supistellessa jälkimainingeissa. Tuntui, että tuli todella paljon! Siis todella halusin panna sinut paksuksi!

Samanaikaisesti miehesi suihkutti kuumaa spermaa suuhusi, sitten hiuksiisi. Sinä pyyhit käsilläsi roiskeet suupielistäsi, ja hieroit spermaa rintoihisi. Rojahdimme kaikki tyydytettyinä toistemme päälle.

Lähdimme syhdessä suihkuun. Suihkussa, pesimme sinua hellästi, puhuit molemmille, ja itkit kertoessasi, että tällainen haave sinun mielessäsi oli ollut, koska rakastit molempia. Halusit molempia. Olimme samalla toteuttaneet suurimman unelmasi!
 

Yhteistyössä