Estlanna Savanna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maanantaiversio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maanantaiversio

Vieras
Toivottavasti meni nimi oikein!

Kulehan, musta sä olet oikeen reipas ja hauska tyyppi. Jotenkin varma ja vahva itsessäsi, rento vaikka välillä häsäätkin. Sun tapa kirjoittaa on myös hauska. En ymmärrä miksi sulle ollaan ilkeämielisiä kun et itse ketään kohtaan ole sellainen.

Olen paljon lukenut noita sun aloituksia ja melkoista rummutusta saat osaksesi. Puhut ja kerrot suoraan avoimesti omalla rekatulla nimellä, monia se näyttää ärsyttävän. Mielikuvat susta on monella likaisia. Ettei vaan pieni kateuden siemen itäisi kriitikoilla?

Tää aloitus varmaan ärsyttää vähintään tusinaa. Ärsyttäköön. Musta Savanna on piristävä tyyppi tässä iäisen valittamisen, natkutuksen ja besserwisseröinnin ruuhkassa.

Go Savanna! Sä oot ihan jees :o)

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Käyn itse vain silloin tällöin ennen kävin päivittäin . Mutta olen oppinut tietyt nimimerkit ja heidän tyylinsä.
Savanna kuuluu lemppareihin:)

Savanna on ihuna, pettoaa mennen tullen ja palatessa kaikki Reimaa tec tisseillä kestovaippa housuissa imettävät kaiken tietävät pyhimysäidit!!! Savanna on mikä on ittestään mitään poistamatta tai siihen lisäämättä. Sitäpaitsi harva on KAIKILLE muille niin mukava, kuin Savanna!

Savanna on yksinkertainen, mutta hauska. Mielestäni jollakin tavalla luonnonlapsi, joka viis välittää mitä muut hänen elämästään ajattelevat. Uskaltaa olla oma itsensä. Vihertykää te palstan teennäiset mammat!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Savanna on yksinkertainen, mutta hauska. Mielestäni jollakin tavalla luonnonlapsi , joka viis välittää mitä muut hänen elämästään ajattelevat. Uskaltaa olla oma itsensä. Vihertykää te palstan teennäiset mammat!

Asian ytimessä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No - Savannan jutuille on varmastikin "ottajat" - saman äo:n omaavat.

Olen samaa mieltä! ÄOn täytyy olla keskitasoa vähntään, jotta osaa nauttia ja ymmärtää yksilöiden erimuotoisuutta ja jopa nauttia siitä. Kovin musta-valkoisen ja kapeakatseisen ajattelumallien takana on tosiaan murheellisen usein niitä matalammalla äo:n omaavia yksilöitä.

Savanna on hertainen!

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Savanna on yksinkertainen, mutta hauska. Mielestäni jollakin tavalla luonnonlapsi , joka viis välittää mitä muut hänen elämästään ajattelevat. Uskaltaa olla oma itsensä. Vihertykää te palstan teennäiset mammat!

Asian ytimessä!

Savanna on sekopää tuuliviiri. Sääliksi käy läheiset.

Yhteistyössä