Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vykort:Savanna, etkö oo töissä? Mikset soita Essielle?
Alkuperäinen kirjoittaja milou:Mä luin just yhtä sarjakuvaa lapsille, ja siinä yks inkkari puhu "hoono soomi" ihan samalla tavalla kuin sä. VOi että mua nauratti...kun tuli nää kaikki hullut jutut palstalta mieleen.
Ei millään pahalla, älä vaan loukkaannu...
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Haluaako Savanna patukkaa kakkoseen?
siis häh?
Alkuperäinen kirjoittaja essie harmaana:just tulin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Haluaako Savanna patukkaa kakkoseen?
siis häh?
Niin, haluatko patukkaa kakkoseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Haluaako Savanna patukkaa kakkoseen?
siis häh?
höh, en ymmärrä |O
Alkuperäinen kirjoittaja GRR:Alkuperäinen kirjoittaja essie harmaana:just tulin![]()
VALEHTELET!!!! ESIINNY MUSTANA!!
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja GRR:Alkuperäinen kirjoittaja essie harmaana:just tulin![]()
Okei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Haluaako Savanna patukkaa kakkoseen?
siis häh?
höh, en ymmärrä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja GRR:Alkuperäinen kirjoittaja essie harmaana:just tulin![]()
Okei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Mä oon hidas kirjautumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Haluaako Savanna patukkaa kakkoseen?
siis häh?
höh, en ymmärrä |O
Siis munaa kakkareikään
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Haluutko sä patukkaa kakkoseen
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja GRR:Alkuperäinen kirjoittaja essie harmaana:just tulin![]()
Okei![]()
oh jees tulit![]()
ai essie mulla ihan hirveä olo :'( mikäs siihen auta, huhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Haluutko sä patukkaa kakkoseen