Mitä teet tänään tai huomenna, haluatko illalla lähteä johonkin?
Mä jotenkin haluan ja en halua, en osaa päättä mitään 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv yv
![]()
en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa, en jaksa,![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No tänään vois mennä, mä oon huomenna niin rikki kun mulla on aamulla ratsastusta![]()
Mullakin kävi "hyvä tuuri" ja mulla on tää päivä vapaata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No tänään vois mennä, mä oon huomenna niin rikki kun mulla on aamulla ratsastusta![]()
Oletko sunnuntaina tulossa casalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No tänään vois mennä, mä oon huomenna niin rikki kun mulla on aamulla ratsastusta![]()
Tulisin niiiin mielelläni, mut voipi olla ettei rahatilanne anna periks :/ Täytyy viel kattoo jos saisin jostain sen verran repästyä...
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No tänään vois mennä, mä oon huomenna niin rikki kun mulla on aamulla ratsastusta![]()
Tulisin niiiin mielelläni, mut voipi olla ettei rahatilanne anna periks :/ Täytyy viel kattoo jos saisin jostain sen verran repästyä...
Eiköhän semmoinen jostain järjesty.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:en jaksa edes sanoa, kuinka lapselliselta tää näyttää... Aikuiset ihmiset. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
nyt vapaa taas, eli juu, mihin aikaan meet huomenna sinne ratsastamaan? =)
Miten sulle muuten parempi tänään tai huomenna? Mulle ei mitään väliä varma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
Miten sulle muuten parempi tänään tai huomenna? Mulle ei mitään väliä varma![]()
Mun täytyy olla tallilla siin 9 jälkeen. Tänään olis parempi, koska mulla särkee huomenna lihakset niin paljon et haluan vaan olla kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
Mun täytyy olla tallilla siin 9 jälkeen. Tänään olis parempi, koska mulla särkee huomenna lihakset niin paljon et haluan vaan olla kotona![]()
Ok, sopiiko mä sitten soitan tai tekstan sulle ja ihan varmasti sen teen, kun mä tiedän että välillä unohdan ihan kaikki kokonaan :ashamed: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
Ok, sopiiko mä sitten soitan tai tekstan sulle ja ihan varmasti sen teen, kun mä tiedän että välillä unohdan ihan kaikki kokonaan :ashamed: =)
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:en jaksa edes sanoa, kuinka lapselliselta tää näyttää... Aikuiset ihmiset. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
vähän ajan päästä vaan, nyt meen teen vähän töitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miauh:Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:en jaksa edes sanoa, kuinka lapselliselta tää näyttää... Aikuiset ihmiset. :headwall:
miksä ees avaat nää alotukset jos sua niin paljon ärsyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
Laita muistutus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, vähän jono oli kassassa![]()
Laita muistutus![]()
Mun pitää muuten joku juttu hommatta, että muistan kaikki, kun muistin viime eikoina iso ongelma, tuleva dementtia varma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:paitsi mulla masennus, kun mä näytän samalta, hiuksille ei mitään muutosta, vast ens vkolla pääsen kampaajalle :'( yhyyy....