Esprit kellot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nanni"

Vieras
Onko kellään kokemuksia Esprit rannekelloista esim. Houston tai Pico mallisista?
Olin menossa ostamaan sellainen mutta haluaisin tiedustella miten hyvin ne kestävät (kosteutta/vettä sekä kolhuja)?

Minun mielestä ihan hinta laatusuhde on oikea. Ostin oman Esprit Houstonin noin pari vuotta sitten ja se roikkuu mukana vielä joka päivä yötä päivään ranteessa. Kolhuja ja kosteutta se on kestänyt ihan OK, töissä siivojanan ja nyt olen ollut 8kk kotona vauvan kanssa. Kello on saanut kestää lukuisia kakkapylly pesuja ja muuta.

Sama mieltä täällä. Oma on yli vuoden vanha eikä siinä on melkein mitään jälkiä käytöstä. Kävin vahingossa pari kertaa viime kesällä uimassa kello ranteessa eikä kellolle tapahtunut mitään vaikka olin vedessä yli vartin. Olen myös mennyt suihkuun lukuisia kertoja kellon kanssa ja hyvin se toimi vielä.

Vedestä en tiedä mutta kolhuja kello kyllä kestää aika hyvin. Oma kello on ollut mukana yli 4 vuotta ja vaan yksi timantti on tippunut pois, lasissa muutama pieniä naarmuja mutta muuten tosi hyvä.
Kello on ranteessa aamusta iltaan ja töissä se saa kyllä välilläkin kova kyytiä kuin olen tehtaalla pakkaamossa töissä.

Muistaakseni se on Italialainen jos muistan oikein. Ihan OK kelloja arki käyttöön. Oma on kestänyt hyvin nyt pari vuotta. Kello on ranteessa aina paisti suihkun/saunan ajan. Kesällä olen joskus käynyt uimassa kellon kanssa muutama kerta ilman mitään ongelmia. Kerrankin kaverin paljussa baari illan jälkeen, pari tuntia kuin en muistanut/ huomannut ottaa sen pois. Hyvinkin se meni =) Olimme olleet saunassa silloinkin.

Uusimmat

Yhteistyössä