ESPRIT-kelloista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on tuo "Silver Houston" tmv. malli, ja kaksi vuotta vanha. Yksi kivi on irronnut, ja muutama kolhu tullut, mutta se on vain elämää se :)
Kaunis kello, saan kehuja siitä niin naisilta kuin miehiltäkin...

Vaimolla kans toi Silver Houston ja on kestännyt kovaa menoa. Hän kävi kesällä vesihiihtämässä kello ranteessa. Kello kesti sen vaikka kaatui pari kertaa =) Hän on tullut saunaan monta kertaa kello ranteessa.

Minulla myös toi Esprit Pico. Kello kohta 3 vuotta vanha. Käytössä joka päivä 24h. Kukunut on mutta hieno vielä. Kerran ongelmia kosteuuden kanssa. Kävin uima retkellä kesällä kello ranteessa. Olin vedessä yli 1½ tuntia. Lasi oli pikkasen huuruksissa sen jälkeen mutta oli poissa seuravan päivän.

Minulla just toi sama kello kuin sinun linkki.

En ole käynnyt kellon kanssa suihkussa tai saunassa mutta kerran uimassa meressä kyllä kesällä. Kesti sen vaikka olin vedessä yli 15 min =)
Muuten kello saa olla mukana kädenpesussa ja voideiden lotramisessa.
Kello on 1½ vuotta vanha ja kun uusi.

Minulla Espritin Pico starline. Sain mieheltä sen noin vuosi sitten. Käyttän kelloa joka päivä 24h. Olen ammatilta puutarhuri ja olen töissä kukkakauppassa. Istutetaan kasveja joka päivä 8-16 ja kello on koko ajan multainen ja märkä.
Ei ole vielä tehnyt mitään kellolle. Kotona olen käynyt suihkussa sen kanssa aina.

Kiitos näistä.

Pakko hankkia Esprit rannekello jos on näin hyviä ja kestäviä.
Hyvä jos on näin vesitiiviis niin kestää töissä veden lotraamista joka päivä =)

Itellä on myös toi Esprit Houston kulta värinen. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia sen kanssa. Kello on noin 3 vuotta vanha. Olen töissä uimahallissa valvojana ja välillä opettajana. Olen päivittäin altaassa kellon kanssa, välillä pari tuntia putkeen. Ei koskaan ollut ongelmia veden kanssa.

Ostin Esprit Glam Rock Houston rannekello kevällä.

http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=rannekellot&Brand=Esprit&WebShopOnly=1&Page=3&Code=0161-1238

Kello on ollut tosi hyvä ja kestävä. Olen käyttänyt sen 24h. Olen töissä navetassa niin kello on joka päivä likainen ja märkä eikä sen on vahingoittanut sen. Käyn joka päivä suihkussa kello kanssa ja aina välillä saunassakin tai uimassa. Kello on kestänyt sen ihan hyvin =)

Ostin Kesällä Esprit Houston mallinen rannekello vaimolle. Hän on tykännyt siitä tosi paljon. Hän käyttää sitä joka päivä töissä ja vapa ajalla, kello on hänellä ranteessa myös yöllä.

Kuin ositin hänelle sen rannekellon, ajattelin että se olisi enemmän korukello kuin mikä joka paikan kello.

Nyt hän välillä tulee saunaan kello ranteessa eikä se oli vaurioittanut kelloa ollenkaan. Olimme alku vuodesta pari viikkoa Thaimaassa. Joka päivä rannalla, hänellä kello ranteessa uimassa koko ajan ja kello kesti sen.

Tosi hyvä kello ja kaunis

Ostin 21 v. tyttärelle ko. merkkisen kellon. Parin kuukauden kuluttua takakansi ja lasi irtosivat pienestä kolhusta, korjaus maksettiin. Edelleen muutaman kuukauden kuluttua takakansi oli hävinnyt huomaamatta teille tietymättömille. Kellon malli on "rannerengas" eli se ei ole koko ajan tiiviisti ihoa vasten.

Uusimmat

Yhteistyössä