Oletko järjestänyt/ollut vieraana JesperJunior- lastenvaatekutsuilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitseva

Vieras
Tässä harkitsen lastenvaatekutsujen emännöimistä. Tälläiseen JesperJunior -ketjuun olen tutustunut ja esittelijänkin saisin kotiini. Mutta onkos kellään kokemusta em. ketjusta? Ja etenkin kotikutsuista? Vaatteethan ovat ns. merkkivaatteita (Reima, Jonathan, esprit, tutta, lego, Kinderit ainakin). Halpojahan vaatteet eivät tietysti ole, muttei ne taida olla missään kotikutsumyynnissä. (?) Saako emännänlahjaa tai muita etuja? Oisin tosi kiitollinen, jos joku asiasta tietävä vaivaantuisi vastaamaan!

Mä oon ollu vieraana ja mun mielestä siellä ei ollut kyllä muutakuin niitä Jonathan ja nikolas/julia vaatteita eli heidän omaa mallistoaan.
Emäntä sai jonkun prosentti alennuksen, joko kutsujen myynnistä jonkun provikan jonka voi sitten vähetää omista ostoksistaan tai sitten se oli ennalta sovittu alennus.
Niistä on kyllä jo 3 vuotta et voi olla että homma on muuttunut

olen pitänyt kutsut ja ollut vieraana. vaatteet on hyviä ja laadukkaita ei mitään hmmmm-kamaa, vaan kestää pesusta toiseen. eivät ole halpoja vaatteita mutta vähintäänkin hintansa väärttejä. emännänlahjaksi sain kutsuista jonkun tietyn % omista ostoksista alea tai jonkun vaatteen kokonaan ilmaiseksi.

Yhteistyössä