Espoon paras kirppari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankinnat edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hankinnat edessä

Vieras
Niin, mihin kannattaa suunnata nokka jos haluaa vauvalle tarvikkeita? Mielellään sellainen, joka olisi viikollakin auki. Mankkaan Akselista olen kuullut jotain, onko siellä hyvänlaatuista tavaraa?

On kyllä niin tuurista kiinni mitä noista löytää, myyjät kun vaihtuvat lähes viikottain. Joskus olen löytänyt Akselista jotain, joskus taas en mitään. Olarissa on Täydenkuun kirppari, pieni ja siisti, sama juttu sen kanssa - riippuu mitä myyjät myyvät. Mankkaalla on myös Carousel-second hand shop, hinnat pikkuisen kalliimpia mutta siistiä tavaraa. Töykeä palvelu, mutta jos sen kestää niin voi tehdä löytöjä.

Ensi viikonloppuna on muuten Myyrmäkihallissa iso kirppari, jossa myyjät siis itse myyvät kamojaan. Viime vkl oli ainakin paljon vauva-tavaraa tarjolla ja edulliseen hintaan, tinkiminen kannatti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis lisää:
Ensi viikonloppuna on muuten Myyrmäkihallissa iso kirppari, jossa myyjät siis itse myyvät kamojaan. Viime vkl oli ainakin paljon vauva-tavaraa tarjolla ja edulliseen hintaan, tinkiminen kannatti ;)

Viikonloppuisin en pääse, harmillista. Toki ymmärrän että useimmille ne on parasta kirppisaikaa... :)

Yhteistyössä