Espoon Lintuvaara vai Muurala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinu

Vieras
Olisi tarkoitus etsiä asuntoa joko Lintuvaarasta tai Muuralasta. Espoossa asuvat, kertokaapa kumpi asuntoalue olisi parempi lapsiperheelle!? Kaikista tiedoista kiitollinen!! :)

itse asun lähellä lintuvaaraa ja on mun mielestä hyvä alue rauhallista ja palvelut kohtuu lähellä muuralasta sen verran asuin siellä lähellä lapsena ja silloin oli ok. nykyään en tiedä on varmaan muuttunu paljon niiltä ajoilta

Minun lapsuuden- ja nuoruudenkoti, lasten mummila on siina Lintuvaaran vieressa Makkylassa. Minusta hyvin viihtyisaa ja idyllista. Vahan tuo jatkuva rakentaminen ja isojen tonttien pilkkominen sita viihtymista vahentaa.

mä olen asunut lapsuuteni muuralan kupeessa mikkelässä.
muuralaan rakennettu paljon uusia taloja...lähimmät palvelut espoon keskuksessa.
ihan jees paikka.

lintuvaaran lähellä leppävaarassa asunut muutaman vuoden ja nyt muutin pois,en jaksa sitä ihmis vilinää ja sitä raksameininkiä siellä,kokoajan rakennetaan. sello ainut plussa.

lisään vielä että jos rauhaa haluaa niin ehdottomasti muuralaan,siellä paljon pientaloja ja paljon lapsiperheitä.

ostimme talon jonkin aikaa sitten Muuralasta ja olemme viihtyneet todella hyvin,tänne on avattu tänä syksynä uusi koulu jossa toimii päiväkoti,eskari ja ala aste,espoon keskuksessa on erittäin hyvä terveyskeskus joka on myös aivan uusi ja keski espoon uimahallikin on erinomainen ja uusi kauppakeskus tulee ensi vuonna.Itse asuinalue on ollut tosi rauhallinen ja mukava.

Ehdottomasti Lintuvaara jos arvostat sitä että palvelut(kaupat, koulut, päiväkodit, neuvola , kauppakeskus mistä saa "kaiken" tarpeellisen) on lähellä ja Lintuvaara on rauhallinen asuinalue.
Muurala on kaukana kaikesta auton tarvitsee ja jopa kaksi, julkiset liikenneyhteydet huonot.

Suosittelen Lintuvaaraa.Enemmän palveluja,Muurala on keskellä ei mitään ja alueelle on rakennettu ihan liikaa.Ei ole enää kovin viihtyisä.Palvelut on Espoon Keskuksessa mikä ei ole kovin häävi paikka.Muutimme Muuralasta Latokaskeen ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Olisi tarkoitus etsiä asuntoa joko Lintuvaarasta tai Muuralasta. Espoossa asuvat, kertokaapa kumpi asuntoalue olisi parempi lapsiperheelle!? Kaikista tiedoista kiitollinen!! :)

Suosittelen lämpimästi Muuralaa. Rauhallinen perheiden asuttama alue. Koulut ja päiväkodit ovat aikki lähellä. Myös kaupat lähellä.
Ollaan viihdytty perheemme kanssa jo 5 vuotta. Useampi naapuri paljon kauemmin. Joku jopa yli 30 vuotta.

10 vuotta Lintuvaarassa asuneena suosittelen Lintuvaaraa. Rauhallinen pientaloalue. Monipuoliset palvelut lähellä parin kilometrin päässä Leppävaarassa. Lintuvaaran alueeltakin löytyy pari ala-astetta, yläaste, pari kauppaa, pari kampaamoa, kioski, kukkakauppa yms. Hienot ulkoilumaastot.

Yhteistyössä