Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:Joskus on ainakin ollut suvelan alepan yläkerrassa joku itsepalvelukirppis, mut en tiedä, onko sielä enää nykyään...
Alkuperäinen kirjoittaja Kur:Öööö, eikö siinä ole joku kierrätyskeskus tai vastaava, ihan aseman vieressä? Ja Espoontorin parkkihallissa taitaa olla joku kyltti missä mainostetaan jotain kirpputori Caritasta, jos oikein muistan? En ole ihan varma, en ole tuollapäin kamalan paljon liikkunut, lähinnä kävellyt ohi...
Höh, mitähän minä olen sitten luullut nähneeni siinä aseman vieressä, kun en edes ennen vuotta 2004 ole tuollapäin tainnut käydä. Ehkä olin pahastikin eksyksissäAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Kur:Öööö, eikö siinä ole joku kierrätyskeskus tai vastaava, ihan aseman vieressä? Ja Espoontorin parkkihallissa taitaa olla joku kyltti missä mainostetaan jotain kirpputori Caritasta, jos oikein muistan? En ole ihan varma, en ole tuollapäin kamalan paljon liikkunut, lähinnä kävellyt ohi...
Kierrätyskeskus muutti pois jo v. 2004