Espoon keskuksessa kirpputoreja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Olin näkevinäni jonkun mainoksen jostain kirputorista espoon keskuksessa, mutta en ehtiny kattoa tarkemmin oliko kyseessä vaan joku viikonlopun juttu vai ihan joku pysyvämpi? Tietäiskö kukaan?

Öööö, eikö siinä ole joku kierrätyskeskus tai vastaava, ihan aseman vieressä? Ja Espoontorin parkkihallissa taitaa olla joku kyltti missä mainostetaan jotain kirpputori Caritasta, jos oikein muistan? En ole ihan varma, en ole tuollapäin kamalan paljon liikkunut, lähinnä kävellyt ohi...

Asuin siellä 4v mutta ei siellä mitään kirpputoreja kyllä silloin ollut. Se pelastusarmeijan putiikki oli ja sitten oli kierrätyskeskus, mutta sekin muutti pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Kur:
Öööö, eikö siinä ole joku kierrätyskeskus tai vastaava, ihan aseman vieressä? Ja Espoontorin parkkihallissa taitaa olla joku kyltti missä mainostetaan jotain kirpputori Caritasta, jos oikein muistan? En ole ihan varma, en ole tuollapäin kamalan paljon liikkunut, lähinnä kävellyt ohi...

Kierrätyskeskus muutti pois jo v. 2004

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kur:

Kierrätyskeskus muutti pois jo v. 2004
Höh, mitähän minä olen sitten luullut nähneeni siinä aseman vieressä, kun en edes ennen vuotta 2004 ole tuollapäin tainnut käydä. Ehkä olin pahastikin eksyksissä :D

olla joku kierrätyskeskuksen tapainen, mutta en todellakaan ole varma.
Hyvin minäkin paikat tunnen vaikka olenkin kohta 4v asunut tässä 3km päässä espoon keskustasta.

Yhteistyössä