Espoon äidit? tapaamista pitkästä aikaa

Mä laitan kun ei kukaan muu, vaikkei enää Espoolaisia ollakaan :D

Että josko uutta tapaamista sovittais? Vaikka tossa lokakuun alkupuolella, ni ehtis miettiä tarkempaa ohjelmaa :)?

Tai ehdottakaa päivää... <br><br>
 
MOIKKA!
olis tosi kiva nähdä pitkästä aikaan,me ollaan mukana myös..meille ei käy keskiviikko kun sillon on muskari mut muuten mikä päivä vaan ja mielummin iltapäivällä et ehditään nukkuu päikkärit..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 11:12 jenny s kirjoitti:
MOIKKA!
olis tosi kiva nähdä pitkästä aikaan,me ollaan mukana myös..meille ei käy keskiviikko kun sillon on muskari mut muuten mikä päivä vaan ja mielummin iltapäivällä et ehditään nukkuu päikkärit..
Meillä maanantaina muskari :). Mut silloinkin käy iltapäivästä.

Ja tosiaan mieluummin iltapäivällä, kun Mikael nukkuu nykysin päikkärit sisällä, ei osaa enää rattaissa nukkua.

Mutta joskus kuulostaisko joskus 15 maissa ajallisesti sopivalta ???
 
Mä voisin kans yrittää ehtiä mukaan....
MUlla on vaan noi kolme isompaa jo "lentänyt" osa-aikaisesti maailmalle... :D Eli vanhin tyttö aloitti eskarin ja kaksi seuraavaa käyvät kolme kertaa viikossa kerhossa, joten aikataulutus asettaa jonkun verran haasteita..... :D
Mikä se aika ja paikka sitten olis? Ulkona vai sisällä?
Iso omppu? Sello? (sais vähän kahviteltuakin....)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 06:28 kultaköynnös kirjoitti:
Mikä se aika ja paikka sitten olis? Ulkona vai sisällä?
Iso omppu? Sello? (sais vähän kahviteltuakin....)
Mä myönnän, et me tultais mieluummin selloon, junalla pääsee :).

Ja muuten ei ajalla väliä, mut tosiaan joskus kolmen maissa olis hyvä ni ehtis päikkärit kotona ottaa ensin. Ja aamupäivisin Mikael tottunu ulkoilemaan ni senkin puolesta iltapäivä parempi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 23:43 Iso Paha Susi kirjoitti:
Käykö torstai 28.9? Kun maanantaisin ja keskiviikkoisin oli joillain muskareita.
Joo, sit olis syy sanoa kaikille etten tarjoa synttärikahveja :D.

Ja pöh! Ei mun anneta kieltäytyä kahvien tarjoamisesta, joten toi 28.päivä ei käy. Mut sillä seuraavalla viikolla (2.10. alkava) kävis mikä vaan päivä meille :D.<br><br>
 
Huomenna näemme :). Jos me vähän myöhästytään, niin jos ootte kilttejä ja ootatte, jos Mikael nukkuu vähän pitempään päikkärit ku normaalisti, ni saattaa tulla kiire :D.

Ollaan tulossa kuitenkin, ja parhaani teen et ehditään kolmex :).
 
moikka!oon tosi pahoillani ettei saavuttu tapaamiseen..mun täytyy tunnustaa et unohdin koko jutun :ashamed: mä oon aloittanut opiskelee iltaisin ja tuntuu et on niin kiire ettei muista edes mikä kuukausi on menossa..
toivottavasti teil oli kivaa ja olis kiva nähdä vielä tän vuoden puolella =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 12:47 jenny s kirjoitti:
moikka!oon tosi pahoillani ettei saavuttu tapaamiseen..mun täytyy tunnustaa et unohdin koko jutun :ashamed: mä oon aloittanut opiskelee iltaisin ja tuntuu et on niin kiire ettei muista edes mikä kuukausi on menossa..
toivottavasti teil oli kivaa ja olis kiva nähdä vielä tän vuoden puolella =)
Tavataan vaan. Me ollaan nyt kyllä minun isovanhemmilla Lapissa viikko eli ensi viikolla ei käy mutta sen jälkeen käy meille. Ehdottakaa jotain päivää niin katotaan käykö kaikille :wave:
 

Yhteistyössä