Espoolaisia paikalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mum"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mum"

Vieras
olisi muutama kysymys

1. kumpi on parempi kauppakeskus: Sello vai Omena?

2. saako sieltä Espoosta helposti osa-aikatyötä?

poikani muuttaa sinnepäin niin siksi kyselen. en itse ole ikinä käynyt etelä-suomessa.

Sello ja omppu on aika samanlaisia, Sello on liikenteellisesti paremmassa paikassa mutta tilanne on siinäkin tasan sitten kun metro valmistuu.

Itse tykkään enemmän sellosta, mutta kummastakin puuttuu esimerkiksi Stockmann, joka on Tapiolassa.

[QUOTE="vieras";26758614]Sello ja omppu on aika samanlaisia, Sello on liikenteellisesti paremmassa paikassa mutta tilanne on siinäkin tasan sitten kun metro valmistuu.

Itse tykkään enemmän sellosta, mutta kummastakin puuttuu esimerkiksi Stockmann, joka on Tapiolassa.[/QUOTE]

milloin metro valmistuu? missä tämä Tapiola on?

Maksatko poikasi asumisen Espoossa vai miten hän muuttaa pk-seudulle ennen kun hänellä on työpaikka?

Metro valmistuu 2015 ja Tapiola sijaitsee muutaman kilometrin Leppävaarasta etelään ja Matinkylästä itään päin.

Ite tykkään Ompusta enempi. Jotenkin kompaktimpi ja tietty ihan siks et meiltäpäin Omppuun matkaa vajaa 10min. kun taas Selloon 30-40min.

Osa-aikatöihin taas vaikuttanee varmaan ihan se et miltä alalta niitä töitä haluaa.

[QUOTE="vieras";26758675]Maksatko poikasi asumisen Espoossa vai miten hän muuttaa pk-seudulle ennen kun hänellä on työpaikka?

Metro valmistuu 2015 ja Tapiola sijaitsee muutaman kilometrin Leppävaarasta etelään ja Matinkylästä itään päin.[/QUOTE]

hän menee opiskelemaan. :) haluaisi saada osa-aikatöitä.

Yhteistyössä