Espoolaiset myös

  • Viestiketjun aloittaja Misha
  • Ensimmäinen viesti
Moi! Mä olisin kanssa kiinnostunut tapaamisesta, olisi tietty kiva jos saataisiin enempi ihmisiä kasaan, vai mitä olit ajatellut?
Niin ja minä asun Espoonlahdessa mutta onhan sekin lähellä Omppua, viis minuuttia bussilla.

 
Misha
Katjuza, joo ei oo Espoonlahti kaukana omenasta =)
Olishan se ihan kiva jos saatais enemmänkin porukkaa kasaan, mutta minkäs sille voi jos halukkaita ei ole.
Ootko muuten päivät kotona vai töissä? Minkä ikäi(nen)siä lapsia sulla on?
 
katjuza harmailee
Olen kotosalla päivät ja mulla on jo neljä lasta, vanhin tosin jo 13v. joten kulkee jo vähän omia polkujaan, nuorimmat ovat kohta 5v. tyttö, 3,5v. poika ja 10kk tyttö. Luulisi että Espoosta löytyisi useampikin kiinnostunut :/ , mutta eihän sille tosiaan voi mitään jos ei.
 
Misha
Jupiterinkuu: Kiinnostaisko sua tutustua? =)
Olen kyllä päivät töissä 8-16, mutta illat ja viikonloput pääsääntöisesti vapaalla. Pistä vaikka meiliä tulemaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 15:40 Misha kirjoitti:
Jupiterinkuu: Kiinnostaisko sua tutustua? =)
Olen kyllä päivät töissä 8-16, mutta illat ja viikonloput pääsääntöisesti vapaalla. Pistä vaikka meiliä tulemaan.
mun "työ"ajat on just toisin päin,päivisin hieman hiljasempaa mut illalla ja viikonloppusin täällä mesoo 3 muksua ja mies =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 14:13 da capo kirjoitti:
Hei!
Minäkin Espoolaisia... ja Ison Omenan läheltä... =) Löytyy kolme lasta... 12v. 3v. ja 8kk... Missä ja milloin olette tapaamista aatelleet??
Ei olla vielä mitään sovittu joten eiköhän laiteta ehdotuksia, kesällä kun on paljon mahdollisuuksia miten tapaamisen voi järjestää, katsellaan sitten mitä tehdään.
 
:wave: Minä myös!! Muutaman minuutin bussi-matkan päässä ompusta.

Minäkin oon suunnitellu meneväni noihin helsingin tapaamisiin, mut aina on ollut joatin muuta just silloin. Mukavampaa aina mitä lähempänä.

Mulla pojat 3v. ja 6kk.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 11:11 RitiRalla kirjoitti:
Tavataanko lasten kanssa vai ilman??
Itse olen samaa miettinyt mutta ei ainakaan vielä ole tullut keneltäkään ideoita tapaamiseen. Musta olisi ihan kiva tavata lasten kanssa ja voisihan sitä sitten sopia jos uudemman kerran tavattais vaikka ilmankin lapsia. Mutta niinkuin aikasemmin jo pyysin niin laittakaa ideoita miten tavataan niin sitten voidaan ruveta järjestämään tapaamista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 01:45 Maami -77 kirjoitti:
Leppävaaran sello tiistaina klo.10?
En tiedä muista mutta minulle ei ainakaan tuo tiistai sovi. Itse olin ajatellut ehdottaa Omppua tapaamispaikaksi koska aika moni tässä ketjussa näyttäisi asuvan siinä lähellä. Ja tietysti näin kesällä jos vaan sattuu hyvä keli niin voisi nähdä ihan ulkonakin, vaikka piknikin merkeissä. B)
 

Yhteistyössä