espoo

heissan!
kyllä juttukaveria kaivataan,kun tosissaan tosta omasta kaveri piiristä puuttuu lapsiperheet.mites muuten kumpi sulla on tyttö vai poika ja mites teillä on vauva arki sujunut?meillä muuten kaikki ollut kivasti,mutta neidin paino ei vaan millään nouse käyrien ja kiemuroiden mukaan.meidän perheeseen kuuluu minä,neiti,isi ja koira.tässä tälläinen lyhyt yhteenveto meidän perheestä.
 
specialblend
Meillä on tyttövauva. Perheeseen kuuluu meidän lisäksi isi. Vauva-arki sujunut hyvin. Neiti ollut helppo esikoinen, tosin iän myötä muuttunut vaativammaksi kun kaipaa enemmän viihdytystä. Päivällä nukutaan melko huonosti lyhyitä pätkiä, yleensä 3x 30min. Yöunille käydään jo 18.30 ja aamulla herätään 08-09. Illat on minulle omaa aikaa, vaikka mielummin sitä päivällä tekisi kotitöitä. Oletteko käyneet avoimissa päiväkodeissa? perhekerhoissa tai muissa harrastuksissa? Olisiko sinulla sähköpostiosoitetta? :)
 
heissan!
en ole käynnyt avoimissapäiväkodeissä,vaikka neuvolassa aina ehdottelevat niitä.olen jotenkin huono menemään tollasiin "tapaamisii"jossa on paljon ihmisiä.meillä oli neidilläkans pienempänä tapana nukkua vain 10-20 min kerralla nyt onneksi jo vähän pidempiä unia.mitäs ikäluokkaa muuten olet?mun meili osoite np2@luukku.com
 
miiuska82
hei!
täällä myös äiti vuosimallia 82 ja mieskin löytyy saman ikäinen. pikku tytteli on syntynyt 020105, eli suunnilleen samanikäisiä ovat meillä. Me asutaan tässä espoon keskustan lähellä. Jos kiinnostaa vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia niin minulle voi vastata osoitteeseen miiuska82@hotmail.com
Muuten hauskaa alkusyksyä!
 
merlina
Hei täältäkin
ikää minulla 23, perheeseen kuuluu mies (28 v.) ja Emilia tyttö 5 kk (syntyi 23.4.05) sekä Eetu-kisu. Olis kiva saada uusia tuttavuuksia, minulla kun myös hyvin vähän tuttuja joilla lapsia..
Yksityisviestillä voi lähestyä :)
 

Yhteistyössä