M
"mie"
Vieras
Hei!
Kyselen kokemuksia noista kahdesta koulusta. Nyt mietinnässä koulun valinta. Onko lapsesi, tuttusi ollut jommassa kummassa koulussa? Meillä autistiset piirteet omaava lapsi ja noita kahta koulua mietitään. Kilonpuistosta olen kuullut jonkun verran palautetta (ja kaikki on ollut positiivista). Niittykummusta en ole kuullut mitään, kun kenenkään tutun lapsi ei ole ollut siellä.
Kyselen kokemuksia noista kahdesta koulusta. Nyt mietinnässä koulun valinta. Onko lapsesi, tuttusi ollut jommassa kummassa koulussa? Meillä autistiset piirteet omaava lapsi ja noita kahta koulua mietitään. Kilonpuistosta olen kuullut jonkun verran palautetta (ja kaikki on ollut positiivista). Niittykummusta en ole kuullut mitään, kun kenenkään tutun lapsi ei ole ollut siellä.