Espoo: Kilonpuiston koulu tai Niittykummun koulu. Kokemuksia????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Hei!

Kyselen kokemuksia noista kahdesta koulusta. Nyt mietinnässä koulun valinta. Onko lapsesi, tuttusi ollut jommassa kummassa koulussa? Meillä autistiset piirteet omaava lapsi ja noita kahta koulua mietitään. Kilonpuistosta olen kuullut jonkun verran palautetta (ja kaikki on ollut positiivista). Niittykummusta en ole kuullut mitään, kun kenenkään tutun lapsi ei ole ollut siellä.
 
Meillä oli aikoinaan kunnia asia, että Tontunmäkeläisillä oli hyvä koulu ja hyvä lastentarha. Nyt rehtorivaihdosten jälkeen kukaan ei tosiaan puhu enää mitään...paitsi tietenkin kaikki hyssyttelijöitä, jotka alkavat "kaikki tietävät" -kenen johdolla puolustamaan nyt koulua..:)
 
Niittykummun koulu on tosi hyvä koulu.
Siellä satsataan välituntiliikuntaan ja kerhoihin ja lisäksi siellä on erinomainen henkilökunta sekä rehtori.
Pelkästään hyviä kokemuksia, suosittelen.
 

Yhteistyössä