ESPOO,hyvä ruokapaikka

MOI!

Oliskohan joku ihana ihminen voinut neuvoa missä espoossa olis joku hyvä ruokapaikka?ollaan miehen kanssa menossa rentoutumaan ja haluttais mennä johkin kivaan ehkä hiukan romanttiseenkin ruokapaikkaan!!???Kiitos :D
 
espoolainen
Huoh, ei taifa olla oikein tuollaisa ruokapaikkoja..... menkää stadiin...

mutta siis : esim haikaranpesä (mutta on vain päiväsaikaan, seisova pöytä, todella hyvä)

Wera kauniaisissa oli ainakin ennen hyvä (googlaa nää mun mainitsemat)

tapiolassa Tapiontori (en ole itse käynyt, mutta kuulemma hyvää ruokaa)

Villa Pentry Matinkylässä meren rannalla (en ole käynyt, kuullut vain)

Mutta voin suositella Meilahdessa Hesan puolella White Lady ravintolaa.

 
toinen espoolainen
haikaranpesä on kiva, mutta tosiaan auki vain päivisin.

Kauppakeskus sellossa on mukava, sijainnistaan huolimatta, ravintola palace-hotellin yhteydessä. Nimi Paul´s bistro, löytyy tarkempaa infoa varmaan palacen nettisivuilta. Tietenkin palace on aina kalliimpi, mutta mieheni kanssa tykkäsimme ruoasta ja palvelusta.
Samaisessa kauppakeskuksessa myös ravintola Base, jota mieheni on kehunut mukavaksi ja itsekin olen ulkopuolelta katsellut.

Espoossa on kieltämättä vähän nihkeästi hyviä ravintoloita, Helsinkiin suuntaisin kyllä mieluummin. Espoossa parhaat ravintolat löytyvät usein hotellien yhteydestä, esim. Radisson Sas Otarannassa ravintola Ranta.
 
toinen espoolainen
vinkkaisin vielä, että kannattaa mennä osoitteeseen www.nyt.fi ja sieltä ravintolaoppaaseen. Sieltä voi etsiä ravintoloita haluamillaan ehdoilla vaikka espoon alueelta. Sivusto on siis hesarin nyt-liitteen...
 

Yhteistyössä