Nyt olisi ystäviä Espoosta ihan Kauniaisten kupeesta etsittävänä, sillä päivät ovat alkaneet hiljaksiin käydä pitkän tuntuisiksi miehen ollessa töissä ja kun kaveripiiristäni olen ensimmäinen äiti, niin tuppaavat muut viettämään päivänsä koulujen tai työpaikkojen katveissa. Kaipailisin seuraa etenkin kärrylenkeille, mutta myös kahvitteluihin, juttelemaan ja ihmettelemään maailman menoa - ja osaan toki myös meilejä kirjoitella!
Itse olen 22v. ja tyttäreni on syntynyt keväällä 09, molemmat olemme perustyytyväisiä ja iloisia, kiukuttelut ja tavaroiden heittelyt hoitaa yleensä meistä pienempi.
Olen puhelias, huumorintajuinen ja ylipäätään rento tapaus ja toivoisin tietysti ystäviltäni edes jotakin samansuuntaista. 
Eli jos voisit nyökytellä ja todeta "Mä tiedän ton tunteen.." kun puhe kääntyy yöheräämisiin, pyykinpesuun, likaisiin buklurätteihin ja iltakiukutteluihin, olet luultavimmin etsimäni ihminen. Jos kuitenkin tunnistat myös sen tunteen, kun yöllä heräät ja kuulet pimeässä pienen ja tasaisen tuhinan, tiedät kaiken olevan maailmassa kohdallaan ja tunnet jälleen kerran olevasi järjettömän onnellinen- silloin olet varmasti hakemani ihminen.
Yksityisviestiä tulemaan tai tänne yhteydenottoa, thanks!
Itse olen 22v. ja tyttäreni on syntynyt keväällä 09, molemmat olemme perustyytyväisiä ja iloisia, kiukuttelut ja tavaroiden heittelyt hoitaa yleensä meistä pienempi.
Eli jos voisit nyökytellä ja todeta "Mä tiedän ton tunteen.." kun puhe kääntyy yöheräämisiin, pyykinpesuun, likaisiin buklurätteihin ja iltakiukutteluihin, olet luultavimmin etsimäni ihminen. Jos kuitenkin tunnistat myös sen tunteen, kun yöllä heräät ja kuulet pimeässä pienen ja tasaisen tuhinan, tiedät kaiken olevan maailmassa kohdallaan ja tunnet jälleen kerran olevasi järjettömän onnellinen- silloin olet varmasti hakemani ihminen.
Yksityisviestiä tulemaan tai tänne yhteydenottoa, thanks!