Espanjasta Hola!

Olen saanut muutaman kirje ystävän tämän kautta, mutta aina on tilaa uusille.
Asun vakituisesti Espanjassa mieheni ja n.2v. poikani kanssa. Perheeseen kuuluu myös 2 koiraa rotikka ja malamuutti.
Harrastuksina on kaikenlaiset käsityöt ompelu, kutominen ja puun kanssa väkertäminen. Myös pihahommat kuuluvat ohjelmaan (kasvimaa ja hedelmäpuut)
laita postia tulemaan

Kati Klami
C/. Priorat 8 , urb. Poblamar
43761 La Pobla de Montornes ( Tarragona)
SPAIN
 
Baila
hei, onko postilaatikkosi jo pulloollaan kirjeitä? olen 43v kotiäiti, pojat 7 ja 9; ja koirat bordercollie ja hollanninpaimenkoira. harrastan koirien lisäksi islanninhevosia, puutarhaa, liikuntaa, kirjoittamista ja sisustaminen kiinnostaa. habla un poco espanol tambien... mutta nimimerkki on vain toisen koiran nimi...
 
Postilaatikossa on melkein päivittäin kirjeitä KIITOKSIA!

Mutta lisää sopii joten sekaan vaan.
Ja kuten edellä myös sanoin iällÄ ei tosiaankaan ole vÄliä.

Olen lomalla tällä hetkellä mutta palaan kotiin ensviikolla, tiedoksi niille jotka ovat lähettäneet posti eivätkä ole vielä saanneet vastausta takaisin.
 
Lappeenrannasta tuli kirje. tulin eilen takaisin lomalta kotiin joten illalla rupean vastailemaan kirjeisiin.
kyllä otan vastaan vieläuusiakin jos haluatte kirjoittaa, niin antaa tulla. Postilaatikossa on vielä tilaa ja hyvähän se on antaa posteljoonillekkin vähän töitä
 
Olen vastannut kaikkiin saamiini kirjeihin.
Lahesta en ole saannut kirjettä , mutta Hollolasta (2) kylläkin ja siihen olen vastannut.
Jotka eivät jostain kumman syystä ole saanneet vastausta voisitteko laittaa yksityis viestiá, joten saan tietää olenko edes vataanottanut kirjettä teiltä
 
TässÄ lista keneltä olen saannut postia ja vastannut.nimi kirjaimet ja kaupunki/ kylä:
A.H. Pietarsaaresta
M.H Jyväskylästä
H.A. Jokihaarasta
P.R. Siilinjärveltä
T.J. Karjaalta
S.R. Arpelasta
M.T. Vanttauskoskelta
H.M. Hollolasta
E.P. Toijalasta
M.M. Lappeenrannasta
R.T. Vaalasta
R.K. Kukkilasta
ja yksitys viestin lähettäneelle
H.H. Viitasaarelta
Sáhköpostia en lähetä ,kun en ole siitä kiinnostunut.


Jos nimeäsi ei löydy listasta niin en ole saannut kirjettä sinulta ,joten en ole voinnut vastata


 
Heipähei!
Onko sinulla jo käsi puuduksissa kirjoittamisesta vai vieläkö jaksaisit kirjoitella? Itsellänikin oli täällä ilmoitus vähän aikaa sitten. Kiinnostusta oli kovasti ja vastasinkin monelle. Näyttää vain, että osa ei kirjoita takaisin. Jos vielä kiinnistaa, niin voisin laittaa sinulle kirjepostia tulemaan. :) :flower:
 
kyllä täällä vielä vastaan otetaan uusia k.ystäviä.

Ja niille jotka eivät ole saanneet vastausta pliis ilmoittakaa siitä mulle niin kirjoitan uudelleen, koska haluan pitää yhteyttä teihin kaikkiin.
Jos en kuule mitäÄn tämÄn viikonloppuun mennessä niin kirjoitan joka tapauksessa uuden kirjeen nille joilta en ole saannut ekan kirjeen jälkeen lisää postia
 

Yhteistyössä