Espanja vai kreikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oletteko ikinä ennen käymeet ulkomailla?

Mitä sanoisit esim onko Helsingissä hiljaista, voiko siellä lapsi nukkua?

Nukkuvatko lapset New Yorkissa vai ehkä siellä aletaan nukkumaan vasta täysi-ikäisenä.

oletteko ikinä ennen käymeet ulkomailla?

Mitä sanoisit esim onko Helsingissä hiljaista, voiko siellä lapsi nukkua?

Nukkuvatko lapset New Yorkissa vai ehkä siellä aletaan nukkumaan vasta täysi-ikäisenä.

Onpa täällä hyväsydämistä porukkaa. Lasten kanssa ei olla käyty, mutta muuten kyllä! Osaatko kuvitella, että jotku voi asua vähän rauhallisemmalla alueella, eikä musa pauhaa puolta yötä.. Huah! No, onnex me osataan ilman tällaisia katkeria immeisiäkin valita loma! :p

Hyvin olen aina costa del solilla nukkunut. Rauhallinen paikka turistisesongin ulkopuolella. Sesongin aikana en lähtisi mihinkään turistirysään yhtään mihinkään maahan.

Kannattaa valita majoitus missä ei ole ole yöelämää tai isoa tietä lähistöllä, monissa rakennuksissa äänet kuuluvat ihan eri tavalla sisään kuin kotimaassa.

Tuli otsikosta mieleen että oletteko huomanneet ainakin suomalaisissa olevat Kreikka/Espanja-ihmisiä? Toiset lomailee aina Kreikassa toiset eri puolilla Espanjaa. Itse suosin Kreikkaa varmemman auringon ja edullisemman hintatason vuoksi.

Tuli otsikosta mieleen että oletteko huomanneet ainakin suomalaisissa olevat Kreikka/Espanja-ihmisiä? Toiset lomailee aina Kreikassa toiset eri puolilla Espanjaa. Itse suosin Kreikkaa varmemman auringon ja edullisemman hintatason vuoksi.

Veikkaan, että se on tottumuskysymys.

Ennen kuin kävin espanjassa en halunnut sinne. Sama juttu italian kanssa. Nykyään pitää päättää noiden molempien ja kreikan väliltä ja se on vaikeaa!

Veikkaan, että se on tottumuskysymys.

Ennen kuin kävin espanjassa en halunnut sinne. Sama juttu italian kanssa. Nykyään pitää päättää noiden molempien ja kreikan väliltä ja se on vaikeaa!
Olen käynyt viimeksi Kreikassa lapsena ja silloin meduusa poltti ja nousi kuume. Pääosin matkailen Espanjassa: yleensä saarilla mutta välillä rannikon kylissä tai pikkukaupungeissa. Tekisi mieli mennä pitkästä aikaa Kreikkaan mutta hieman pelottaa kun niin moni sairastuu siellä ruokamyrkytykseen tai noroon...

Kysymys etelä-Euroopan maissa keväisin matkanneille: onko UV-oikeasti kuinka paljon pahempi kuin loppukesästä tai syksyllä? Tarkoitus ei ole juurikaan ottaa aurinkoa, riittääkö suojakerroin 30 vai pitääkö olla 50? Kun en tahtoisi palaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä