Esko teki Martinasta tutkintapyynnön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Keskiviikko 3.8.2011 klo 16.01 (päivitetty klo 16.33)

Esko Eerikäinen vahvistaa Iltalehdelle, että hän teki aamulla ex-vaimostaan Martinasta tutkintapyynnön.
Eronneen kohuparin suullinen sopimus yhteishuoltajuudesta ei toimi.
Eronneen kohuparin suullinen sopimus yhteishuoltajuudesta ei toimi. (TOMMI HEINO)

Esko Eerikäinen sanoo, että Martina ei pidä kiinni suullisesti sovituista huoltajuusasioista.

- Kyllä minä tämän arvasin, että suullinen sopimus pettää. Nyt olen tilannut ajan virastosta, että tehdään kirjallinen sopimus tai mennään sitten käräjille, Eerikäinen sanoo pettyneenä.

Esko on odottanut maanantaista alkaen, että saisi Victoria-tyttären hoitoonsa.

Iltalehti tavoitti Martina Aitolehden, mutta hän ei halua tuoreeltaan komentoida uutta käännettä.

Ensimmäisenä kohuparin uusimmasta käänteestä kertoi Seiska.

IL

Että näin... :/

(sori, turhis!!)

Mä en tajua, mikä naisia vaivaa. Jos isä ei halua tavata lasta eron jälkeen, maristaan. Jos haluaa, sen ei anneta tavata lasta ihan vaan vittuillakseen.

Tämä kommentti ei liity kyseiseen pariin suoranasisesti, koska en tunne tapauksen taustoja riittävästi, vaan nihan yleisesti.

• Tykkää
Reactions: NannaIhana
Martina on kaksnaamanen akka! Sarjassaan jertoi omasta isäsuhteensa puuttumisesta, ja siitä ettei aio tehdä samaa omalle lapselleen. Mutta hyvä kostonväline jälleen kerran. Ja mitä Eskon hyvyyteen tulee, niin mitä sillä on lapsen kanssa tekemistä?

[QUOTE="vieras";24325023]Ja mitä Eskon hyvyyteen tulee, niin mitä sillä on lapsen kanssa tekemistä?[/QUOTE]

niii.. esko oli ihan mahtis isä siin sarjassaki. se vaan nauro ku likka kitisi ja martinalla palo käämit muksuun ja sysäs sen eskolle.

niii.. esko oli ihan mahtis isä siin sarjassaki. se vaan nauro ku likka kitisi ja martinalla palo käämit muksuun ja sysäs sen eskolle.

Niin no telkkarisarja ei kyllä kerro yhtään mitään kenenkään vanhemmuudesta. Ei Eskon eikä Martinan. Kuvittele, että sun elämääs seurattais vaikka vko kameroilla ja siitä kerättäis 30 minuutin pätkä (mistä muuten iso osa oli aina toistoa!) niin eiköhän siitä saada ihan minkälainen kuva vaan kenestä vaan...

Musta se on tosi väärin, et Eskolla on kauhee sädekehä ja Martinalla pirunsarvet. Martinaa ei tunne, mutta Esko ei todellakaan ole mikään enkeli! Rakastaa kyllä varmasti tytärtään hurjasti, mutta ei mene Eskolla aina ihan niinkuin Strömsöössä.

[QUOTE="vieras";24325456]No ei mene ei. Mutta edelleenkään hänen nais-sekoilut ym eivät vaikuta isyyteen[/QUOTE]

ei vaikuta ei. ja mun mielestä on vitun törppöö jos aletaan tolle linjalle ettei saa tavata lasta.

Martinalla on salarakasjeejee juttuja, Eskolla jotain naisjuttuja. Mut ei kai ne vanhemmuuteen välity (?), ja uskon et molemmat ihan tasapainoisia vanhempia.
Tuommonen on väärin että isä ei saa tavata lastaan. Pyh.

Eskolla on ikävä tapa huudella perheriidat julkisuuteen. Tuskin sekään nyt sen lapsen parhaaksi on, että isi on koko ajan lehdessä haukkumassa äitiä. Martina sentään (ainakin tähän asti) on pitänyt suunsa kiinni lapseen liittyvissä asioissa. Korkeintaan kehunut Eskoa isänä. Pisteet siitä Martsulle.

[QUOTE="vieras";24325592]Eskolla on ikävä tapa huudella perheriidat julkisuuteen. Tuskin sekään nyt sen lapsen parhaaksi on, että isi on koko ajan lehdessä haukkumassa äitiä. Martina sentään (ainakin tähän asti) on pitänyt suunsa kiinni lapseen liittyvissä asioissa. Korkeintaan kehunut Eskoa isänä. Pisteet siitä Martsulle.[/QUOTE]

Martinalla ei oo varaa enää sille linjalle lähteä. On saanut paljon sotkua aikaan ilmankin!

Näiden seiskanblogien tarkoitus on ilmeisesti pitää lehden lukijat kiinnostuneita ynnä tuottaa pientä massia blogin pitäjille.
Ihmetellä täytyy kun raavas (?) mies kitisee netissä kuin mikäkin teinipoika.Mutta tietty sitten tämä kitinä poikii taas yhden tilityksen lehteen ja taas pari satkua ...
Eikö näitä bloggaajia koskaan hävetä . Mitäs kun lapsi kasvaa isoksi ja hänelle selviää että on ollut osanen äidin ja isin pr-kuvioissa. No jaa, eihän se mulle kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan tavallinen äiti;24325717:
Näiden seiskanblogien tarkoitus on ilmeisesti pitää lehden lukijat kiinnostuneita ynnä tuottaa pientä massia blogin pitäjille.
Ihmetellä täytyy kun raavas (?) mies kitisee netissä kuin mikäkin teinipoika.Mutta tietty sitten tämä kitinä poikii taas yhden tilityksen lehteen ja taas pari satkua ...
Eikö näitä bloggaajia koskaan hävetä . Mitäs kun lapsi kasvaa isoksi ja hänelle selviää että on ollut osanen äidin ja isin pr-kuvioissa. No jaa, eihän se mulle kuulu.

He antoivat perheensä jo julkisuudelle, tehdessään kaksi tosi-tv sarjaa. Martinan on hyvä nyt olla polleaa kun uusi rakkaus kukoistaa, mutta on nainen kerennyt kommentoimaan suhteeseen liittyviä asioitaan millon seiskassa, millon missäkin.

Esko on katkera, ja syystäkin

[QUOTE="mää";24325764]He antoivat perheensä jo julkisuudelle, tehdessään kaksi tosi-tv sarjaa. Martinan on hyvä nyt olla polleaa kun uusi rakkaus kukoistaa, mutta on nainen kerennyt kommentoimaan suhteeseen liittyviä asioitaan millon seiskassa, millon missäkin.

Esko on katkera, ja syystäkin[/QUOTE]

Se on varmaan ihan totta että on katkera ja myös että ex rva osaa myöskin asiansa.
Ihmettelen vaan kun monet ihmiset karttelevat julkisuutta vaikka he ovatkin kiinnostavia ja tietyt ryhmät vaan tykittävät lisää sheissea bittiavaruuteen vaikka ihan jokaikisestä aamulenkistä tai viinalakosta. Ok, viinalakko on hyvä asia ja kannustaa ehkä muitakin.Mutta eikö meissä jokaisessa asu pieni ihminen joka haluaa elää omaa elämäänsä ihan rauhassa. Ei se estä tekemästä työtä julkisuudessa.

[QUOTE="vieras";24325663]Martinalla ei oo varaa enää sille linjalle lähteä. On saanut paljon sotkua aikaan ilmankin![/QUOTE]

Ja sä meinaat, että Martinalla ei olisi takataskussa muutamaakin mehukasta paljastusta Eskosta.. Fiksu nainen, kun ei sekoita lasta julkisiin riitoihin. Eskolla olisi paljon opittavaa.

Yhteistyössä