Eskaritytön talvi-haalarit vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eskaritytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eskaritytön äiti

Vieras
Eli onko teidän eskari-ikäisillä tytöillänne vielä ollut talvella haalari vai onko "kaikilla" muilla jo takki/toppahousut- yhdistelmä?
Talvivaatteita pohdiskellaan..Mitä haalaria suosittelette etelä-Suomen lumettomiin kuratalviin?

Nämä etelä-Suomen talvet on mitä on joten kovin paksua ei varmaan kannata ostaa, tärkeintä lienee se viiman/vedenpitävyys.
Oisko merkkivinkkejä? Likka ollut ennen kotihoidossa joten ulkoiltu on aiemmin säiden mukaan eli koiranilmoilla ulkoilut suoritettu vaikkapa uimahallissa ;-D
Asettaa vähän eri haasteet tämä eskari/hoitoelämä vaatetuksellekin..

Mietipä puhtaasti sen kannalta, mikä on käytännöllistä.

*kuudesluokkalainen ei taida enää tänä vuonna haalaria kouluun haluta, mutta katsotaanpa nyt, millainen talvi tulee*

Meillä on eskarilainen poika ja ei suostu haalaria käyttämään vaikka sopivan kokoinen reimatec löytyy kaapista. Ostin reimatecin 2-osaisen välikausipuvun, jossa joku polyesterivuori. Myyjä sanoi, että menee hyvin noilla talvikeleilläkin kun pistää hyvin alle. Siis jos talvi samanlainen kun viimetalvi täällä etelässä. Kyllä tilasin pojalle nyt 2-osa lassietecin toppapuvun. Sillä olen todennut, et tuo rasavilli rikkoo eskarissa kaikki vaatteensa...

no ne laittaa päälle sitä mitä mä niille laitatan..en kysele tykkäätkö pitää tai piätkö?jos järjellä aattelee ni 2os toppahousun alle pitää laittaa sisähousut ja kalsarit ni on aika kankee juu.mut haalari tuohon tosi hyvä.

Ja mitä merkkeihin tulee ni viime talvikin oli aika leuto joten remut oli liian kuumia,ihan lassieta ajattelin pojalle..h&m ostettii tänää ruskeet toppahousut jolle takin kaa voi olla kovakin käyttö jos ei kylmää oo.oli muute halvat..ja hyvät.

Mä muistan että kouluikäsenä luokkakaverilla oli tosi nätti haalari ja olin ihan kade siitä. Muilla oli takki, housut-yhdistelmä. Itse muistan miten epäkäytännöllinen se oli, epämukava päällä, takki oli aina (kai tarkoituksella) turhan pitkä (ei hihoista, mutta muuten) ja peppumäessä oli aina selkä lunta täysi.

Yhteistyössä