V
vieras
Vieras
Saako lapsi automaattisesti päiväkodistaan eskaripaikan jos päiväkodissa on eskariopetusta?
Tyhmänä kyselen, kun joka vuosi on näitä aikoja tullut kotiin vahvistuspyyntö hoitopaikan pitämisestä, mutta nyt sitä ei ole näkynyt.
Pitääkö sitä eskaripaikkaa siis jotenkin erikseen hakea?
Tyhmänä kyselen, kun joka vuosi on näitä aikoja tullut kotiin vahvistuspyyntö hoitopaikan pitämisestä, mutta nyt sitä ei ole näkynyt.
Pitääkö sitä eskaripaikkaa siis jotenkin erikseen hakea?