Eskarilaisten vanhemmat Galluppia

• Viestiketjun aloittaja eskaripojan äiti
  • Ensimmäinen viesti
toisen pojan äiti
1. ei vielä osaa oikeasti, mutta hyvin on alkanut hahmottamaan helppoja sanoja. Siis sellaisia joita ei voi asia yhteydestä päätellä. Olettaisin, että aika hilkulla että oppii oikeasti lukemaan

2. tuntee jo yllättävän tarkkaan. ollut aiheesta vuodenvaihteen ajan tosi kiinnostunut ja innostus lisääntyi kun pukki toi rannekellon. Alkanut hahmottamaan myös digiversiotakin.

halipupu harmaana
Molemmat osannu jo n. vuoden ajan.

Meillä opetellaan nyt yhteen ja vähennsylaskuja alueella 50-100 ja lapsi siis ihan omaehtoisesti laskee mitä näkee ja keksii laskea.

Lukee hyvin paljon sanoja, kirjoittaa myös lähes kaiken (kaksoiskonsonantit vaikeita).
Kellon osaa myös joten kuten, 5 ja 25 yli/vaille vielä vähän hakusessa. Meillä myös pukki toi rannekellon.. : )

Muoks*
Meillä siis esikko-tyttö kyseessä ja ihan omaehtoisesti halunnut alkaa harjoittelemaan. Itse en vielä olisi välittänyt, etten sitten opeta "väärin".. : /

Viimeksi muokattu:
"Draumsyn"
1. Osaa. Näyttää osaavan lukea jopa väärinpäin olevaa tekstiä ja kaunokirjoitusta.

2. Ei osaa kunnolla. Osaa tasatunnit ja puolet tunnit, mutta ei vielä oikein hyvin muita.

Poika siis kyseessä.

"iti"
Mielestäni ei tarttekaan osata. Ekaluokka vielä edessä ja mielestäni siinä ei ole mitään hienoa tuossa lukemisen oppimisessa, en ymmärrä sen hehkuttamista edes vanhemmilta. Lapsistani 2 ovat osanneet lukea eskarissa, 1 ei ja mielestäni kahdenkaan ei ois tarvinnut oppia vielä silloin.

mutta
[QUOTE="iti";22926070]Mielestäni ei tarttekaan osata. Ekaluokka vielä edessä ja mielestäni siinä ei ole mitään hienoa tuossa lukemisen oppimisessa, en ymmärrä sen hehkuttamista edes vanhemmilta. Lapsistani 2 ovat osanneet lukea eskarissa, 1 ei ja mielestäni kahdenkaan ei ois tarvinnut oppia vielä silloin.[/QUOTE]

Kai sitä saa hehkuttaa, jos oma lapsi oppii lukemaan ennen kouluikää? Minun lapseni oppi ihan itse, ilman opettamista ja olen hänestä todella ylpeä ja todellakin hehkutan asiaa =D

Yhteistyössä