Omille/itselle/tutuille olen tehny pääasiassa. Miksen tekis tilauksestakin, mutten tiedä kannattaako se..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihana!!! Ompeletko noita vaan ihan omille vai teetkö/tekisitkö myös tilaustöitä?
Kiitos, mut multa löytyy kyllä se lehti! On tullut kestona jotakuinkin 2000 luvulta asti. Ne kun on vaan sekaisin tuolla hyllyssä niin joutuu etsimään..Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Hieno on tuo lehti voi löytyä kyllä sitten tuolta kirjastostakin....tosin voinhan mä ne kaavatkin skannata ja sä itse suurennat ne sitten....
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Kiitos, mut multa löytyy kyllä se lehti! On tullut kestona jotakuinkin 2000 luvulta asti. Ne kun on vaan sekaisin tuolla hyllyssä niin joutuu etsimään..Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Hieno on tuo lehti voi löytyä kyllä sitten tuolta kirjastostakin....tosin voinhan mä ne kaavatkin skannata ja sä itse suurennat ne sitten....
Juu onhan tuo. Oli lehdessä vieläpä helppokaava-nimikkeellä!Alkuperäinen kirjoittaja jooo:Ihan perusmekko, aika helppo tehdä ja kun kaavat on, niitä voi muutella sitten niin että saa hiukan erityyppistäkin samoista kaavoista.
Minä typerys laitoin kiertoon kaikki vanhat käsitytö-lehdet, eikä enää nykyisissä ole niin kattavaa ja niin hyviä kaavoja kuin niissä vanhoissa.
No ehkä vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:se ei ole niin väliä onko malli vaikea vai helppo...kädenjälki siinä ratkaisee ja toki se mielikuvitus
uuuu....löytykä materiaalia??mä jo teen mekkoaAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:No ehkä vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:se ei ole niin väliä onko malli vaikea vai helppo...kädenjälki siinä ratkaisee ja toki se mielikuvitus
Lehti muuten löytyi, pitää piirtää kaavat vielä tänään!
Juu sain anopilta aivan ihanat retrohtavat verhot jotka sopinee tuohon. Mekkoja pitäis tehdä juu lisää, 4v:lle ja vauvallekin juhlavammat mekot trikoisten/arkisten sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:uuuu....löytykä materiaalia??mä jo teen mekkoaAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:No ehkä vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:se ei ole niin väliä onko malli vaikea vai helppo...kädenjälki siinä ratkaisee ja toki se mielikuvitus
mä haluun sit kans nähdä mä teen myös sellaisen kivan turkoosin mekon heinäkuun ristiäisiin, samalla meillä on vihkivalan uusinta ( ei olla paljastettu tätä ) ja meinaan laittaa sen päälleAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Juu sain anopilta aivan ihanat retrohtavat verhot jotka sopinee tuohon. Mekkoja pitäis tehdä juu lisää, 4v:lle ja vauvallekin juhlavammat mekot trikoisten/arkisten sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:uuuu....löytykä materiaalia??mä jo teen mekkoaAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:No ehkä vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:se ei ole niin väliä onko malli vaikea vai helppo...kädenjälki siinä ratkaisee ja toki se mielikuvitus
Wautsi! Kuvia sitten jooko?!? =) Mä lupaan laittaa kun saan ensin tehtyä, nuo mekot kyllä pitäis tehdä eka ennenkö kasseja värkkään, mutkun kassit on niin kivoja ja.... Veljen lakkiaisiin pitäis tytöt "mekottaa".Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mä haluun sit kans nähdä mä teen myös sellaisen kivan turkoosin mekon heinäkuun ristiäisiin, samalla meillä on vihkivalan uusinta ( ei olla paljastettu tätä ) ja meinaan laittaa sen päälleAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Juu sain anopilta aivan ihanat retrohtavat verhot jotka sopinee tuohon. Mekkoja pitäis tehdä juu lisää, 4v:lle ja vauvallekin juhlavammat mekot trikoisten/arkisten sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:uuuu....löytykä materiaalia??mä jo teen mekkoaAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:No ehkä vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:se ei ole niin väliä onko malli vaikea vai helppo...kädenjälki siinä ratkaisee ja toki se mielikuvitus
tällä vauhdilla alkaa olla kiva kesävaate kokoelma kasassa .... pitää taas viedä vaatteita vintille, et mahtuu nää uudet
juu laitetaan.....Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Wautsi! Kuvia sitten jooko?!? =) Mä lupaan laittaa kun saan ensin tehtyä, nuo mekot kyllä pitäis tehdä eka ennenkö kasseja värkkään, mutkun kassit on niin kivoja ja.... Veljen lakkiaisiin pitäis tytöt "mekottaa".Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mä haluun sit kans nähdä mä teen myös sellaisen kivan turkoosin mekon heinäkuun ristiäisiin, samalla meillä on vihkivalan uusinta ( ei olla paljastettu tätä ) ja meinaan laittaa sen päälleAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Juu sain anopilta aivan ihanat retrohtavat verhot jotka sopinee tuohon. Mekkoja pitäis tehdä juu lisää, 4v:lle ja vauvallekin juhlavammat mekot trikoisten/arkisten sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:uuuu....löytykä materiaalia??mä jo teen mekkoaAlkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:No ehkä vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:se ei ole niin väliä onko malli vaikea vai helppo...kädenjälki siinä ratkaisee ja toki se mielikuvitus
tällä vauhdilla alkaa olla kiva kesävaate kokoelma kasassa .... pitää taas viedä vaatteita vintille, et mahtuu nää uudet
Suuri Käsityölehtihän se, odotas kun kaivelen numeron ja vuosikerran... lokakuu -08 löytyy helppokaava-nimikkeellä!Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:Muurarin vaimo: Missä käsityölehdessä tuon mekon kaava oli? Tarviisin helpon ja nätin juhlamekon saman ikäiselle tyttärelleni, ehtisi vielä ennen kevätjuhlia ommella.