eskarijuhlat huomenna päiväkodissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oletteko ajatellut muistaa jotenkin tarhatätejä kun eskari loppuu?
meil on huomenna lasten eskarijuhla päiväkodilla ja mietin et eskari kuiten jatkuu vielä tän kuun loppuun normaalisti niin pitäskö sitä jo huomiseksi jotain hankkia vai vasta kuun lopussa?
jotain pientä muistamista olen ajatellut mutta kun tietäs mitä?!?ja kun olis kaksi ryhmää plus niiden opettajat niin ei hirveän kallista kyl tarvis olla,huoh...

olisko kellään vinkkejä?

Minä olen aina vienyt viimeisenä hoitopäivänä.
Olen esim ostanut jotkut kivat koriruukut tai jonkin muun ruukun ja istuttanut siihen itse 1-3 pientä partsikukkaa.
Olen esim onkinut ko henkilön lempivärin tai jonkin muun mieltymyksen ja sen mukaan valkannut kukat ja ruukut.
Sellofaania päälle ja ihan kivat on olleet :)

Ei vinkkejä.. mutta meillä kans juhlat tällä viikolla, enkä ehdi lahjaa vielä miettiä joten päätin että meidän lahja tulee sit lähempänä eskarin loppumista. Leivon vaikka raparperipiirakkaa hoitajille yhteiseksi. Ja sitten lapsi saa kirjoittaa kortit :).

Kannattaisko hommata kavereiden kanssa kimpassa niitä lahjoja? Niin me ollaan tehty muskareissa, kerhoissa... Ja huomennakin hommaan viidelle kerhotädille amppelimansikat, n. 20 lapselta, osa on sisaruksia. Mukavampi viedä vähän isompi juttu, kun jos jokainen veis sen yks kaks orvokkia.

muuten kiva juttu tuo et oltas kimpassa jotain hankittu mut kun ei ole oikeastaan keneenkään tutustunut koko vuonna...:/
muutaman kerran nähnyt muutamat vanhemmat kun lapsia hakenut tai vienyt ja tuntunut et kaikilla niin kiire ettei heitä edes sanota vaikka kuinka olisi tervehtinyt.