M
mamam
Vieras
Auttakaa onko laskettu oikein, vanhempien tulot yht. 3130e, perheen koko 3hlöä. Lapsi eskarissa ma-pe 9-13 ja jää hoitoon klo 13---> klo 16 asti.
Maksuksi määrätty 167e/kk, miten voi olla noin paljon, vaikka puolet päivästä "ilmaista" esikoulua? Onko oikein vai laskettu väärin? Kiitos jo etukäteen
Maksuksi määrätty 167e/kk, miten voi olla noin paljon, vaikka puolet päivästä "ilmaista" esikoulua? Onko oikein vai laskettu väärin? Kiitos jo etukäteen