Eskari-ikäisen tv katsominen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahdenvälisiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arkiaamuisin n. 15 min. Iltaisin vaihtelevasti. Tänään ei ollenkaan, eilen ei yhtään. Toissapäivänä 1,5h leffan. Viikonloppuisin näin talviaikaan varmaankin sen 2h, ehkä enemmänkin jos tulee leffa vuokrattua.
Mutta isällään tiedän, että tv toimii lapsenvahtina jos tietokone on estynyt hoitamasta lapsia. Ja se on ärsyttävää. Mutta minkäs teet...
 

Yhteistyössä