Esittelitkö nykyisen kumppanisi kaksplus-palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alfa naaras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietty, sellainen on tällä palstalla tapana. Kokovartalo- ja kasvokuva arvostellaan ja pisteytetään palstalaisten kesken ja erityisesti strategiset paikat tutkitaan suurennuslasilla.
Että pistähän sinäkin ukkosi kuva kehiin...

images

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tietty, sellainen on tällä palstalla tapana. Kokovartalo- ja kasvokuva arvostellaan ja pisteytetään palstalaisten kesken ja erityisesti strategiset paikat tutkitaan suurennuslasilla.

:laugh:
Aika pelottavaa..

Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:

:laugh:
Aika pelottavaa..

Ne miesten pisteytysketjut ovatkin useimmiten kaikkein seuratuimpia ja viihdyttävimpiä ketjuja! Kenen ylkäkandidaatilla on nenä vinossa, kenellä mauton hiustyyli, omenavatsa tai riittämätön fallos

:xmas: Ja ne todelliset Mahtisonnit muistetaan ja rouvansa saavat palstalla erityistä kunnioitusta osakseen..

En laita, netistä kyllä löytyy paljon kuvia hänestä

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Eihän mun tarvitse, kun se ihan itse. =)

Hei sorppa uteliaisuuteni, mutta siis täälläkö sun miehesi palstailee. Olen joskus aiemminkin ollut ymmärtävinäni jotain tällaista ja nyt piti takertua.

En mä mitenkään kyylä ole, mutta mun täytyy merkata mun Tiimarivihkoon jos myös sun puoliso täällä palstailee ;) .

Yhteistyössä