esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

marianna72

Olen 32 vuotias ja perheeseeni kuuluu avomies (ex aviomieheni) ja kaksi tytärtä, 4v ja 6v.
Asumme vielä kuukauden päivät Siilinjärvellä, Savossa ja sitten paikkakunta vaihtuu Espooseen!

Olen kohta 34 täyttävä kahden tytön 04/00 ja 03/01 äiti, kolmatta tässä käynnistellään, kaksi koiraakin kuuluu joukon jatkeeksi.

Avokillani entisestä liitostaan 15 vuotias poika ja 18 vuotias tyttö, joista poika käykin joka toinen viikonloppu, lomilla myöskin valtaosin meillä, tyttö opiskelee keski-suomessa, joten nähdään harvemmin, mutta soitellaan ja viestitellään. Asumme täällä pääkaupunkiseudulla, mutta kuitenkin oikeastaan maalla, Suomen tällä hetkellä parhaan rallikuskin kotinurkilla ;) :whistle: :whistle:

...ja kukaanhan ei arvaa missä :D :D

ludde
Olen 31 vuotias, 7 kuukautisen pojan äiti Porvoosta. Tällä hetkellä äitiyslomalla ja jään hoitovapaalle vielä ainakin vuodeksi. Perheeseeni kuuluu myös avomies ja pari kissaa.

Hei!
Olen 38 v. Asustelen täällä kymenlaaksossa perheeseemme kuuluu kohta 18 vuotias ja kohta 9 vuotias tyttö sekä vauva 5kk olemme uusio perhe ja meillä molemmilla oli tytöt, kun menimme yhteen ja nyt saimme vielä yhden tytön lisää eli olemme 5 henkinen perhe jossa nais voimat jyllää niin ja onhan meillä koirakin tuolla pihalla vahdissa. Asustelin 14 vuotta tuon kohta 18 vuotiaan tytön kanssa kaksin kunnes kohtasin tuon aviomieheni. Mietin juuri etten olisi 35 vuotis synttäreilläni voinut kuvitella mitä elämä vielä eteeni tuo. =)

Mumelo
Olen 33-vuotias ja Kymenlaaksosta. Meillä ei vielä ole vauvaa. Onko täällä tosiaan kaikilla muilla yli 30-vuotiailla jo lapsia???
Nyt vauhdilla muutkin vasta vauvakuumeilevat vastaamaan! En varmaankaan ole ainut laatuani. Meitä on PAKKO olla enemmän :wave:

harmaa Viisikko
Keski-Suomesta, 33 vuotias jolla mies vm-69

Lapsia viisi; -92, -93, -98, -01 ja -02 :heart:

Ja nyt riittää :D

Koulutukseen haaveilen kohta pääseväni, saisi muutakin elämäänsä kuin kodin ja lapset...sellainen puolenvuoden tieto-taitojen päivitys ;)

Olen 32v mamma Nurmijärveltä. Lapset 4v6kk, 2v4kk ja 1v1kk, kaikki tyttöjä. Olen ollut kotiäitinä 2,5v ja saanut juuri uuden työpaikan. Perheen miespuolinen edustaja jää toistaiseksi koti-isäksi. Hatun nosto hänelle! :)

tätimonica
*kävi ensin merkkaamassa 20-30 ja nyt täällä haistelemassa reviirejä*

äippä 30 ja puoli. poika 9v. ja nyt rv. 11+4. kaikki taas ihanan uutta ja jännää. ei muistu yhtään tutulta.
mieli on teini. huumori joskus jopa karski. miehen suusta kuultua: " olet maailman ihanin nainen ja veemäisin akka"
elämäntapataiteilija.
eksynyt savoon pk-seudulta. kulttuurishokissa yhä. tarttisin melkeimpä apua.. :) puoltotta!

:saint: :D :flower:

Moi!!

Olen 31v. äiti eteläpohjanmaalta...mulla mies ja tyttö 6v. Toista lasta yritetty hoidoilla yli 4 vuotta, mutta tällä hetkellä hoidot jäissä ja olemme tyytyväisiä tähän meitin eskarilaiseen... :heart:

Olen 30-vuotias osa-aikatyössä käyvä kotiäiti Helsingistä. Perheeseeni kuuluu kolme lasta(tytöt 4 ja 3 sekä poju 1vuotta,tänään muuten juuri syntymäpäivä :heart: ), aviomies(30) ja akvaariollinen kaloja... ;) Lastenhoito sujuu joustavasti kotona, kun mies käy päivällä töissä ja minä illalla ja viikonloppuna...

Miiru
Kohta 30v äitiliini keski-pohjanmaalta. Lapsia tytöt 6v ja kohta 4v ja poika 1v3kk. Perhepäivähoitajana tällä hetkellä eli päivisin meiltä löytyy vielä 4v tyttö. Isukkikin talosta löytyy 34v siis ainakin piipahtaa töiden ja harrastusten lomassa =)

Hapan Kaali
Minä olen 34-v ja asustelen miehen, kahden lapsen (tyttö 10/03 ja poika 7/01) sekä kahden siivekkään (Viki 4/96 ja Pablo 3/97) kanssa Pohjois-Karjalassa. Olen kotiäitinä. Harrastan käsitöitä ompelemisesta nukkekodin rakenteluun.

golda
Hei kaikki!!

Mie olen iloinen, 36-vuotias äiti kaakosta, perheeseen kuuluu miun lisäksi iskä, joka on pian samanikäinen ja sitten aivan ihana, rasavilli termiitti poika, joka on ihan pian 4v 6kk.
Harrastan tällä hetkellä työntekoa, oon osittaisella hoitovapaalla tän vuoden loppuun ja sitten ehkä siirryn täyspäiväiseksi....(loppuu harrastaminen... muutun ammattilaiseksi!!! =)
Asustetaan omakotitalossa, joten puuhaa riittää niin kesällä kuin talvellakin.
Tosi kiva huomata, että meitä yli 30v on täällä palstalla näin paljon!!!

katjakris
Olen 35v "kotiäippä" helsingistä.Perheeseen kuuluu aina töissä oleva isi 41v,Viivi 5v ja Veeti 3v (joka on d-mies).Asumme tapulikaupungissa rivarissa,ihan puiston laidalla.

Tallaaja
Olen 32v Pirkanmaalta. Perheessä iskä 36v ja pojat 11/92 ja 7/00, sekä sekalainen seurakunta akvaariokaloja :D
Pirkanmaalla asustellaan toista vuotta, minä kotona, vähän olosuhteiden pakosta.... :/
Uudet ystävät ja tutut tervetulleita!

32-vuotias Kymenlaaksolainen. Perheeseen kuuluu avomiehen lisäksi pojat, 6- ja 8-vuotiaat ja hirrrrveä vauvakuume päällä. :) Toivottavasti ensi vuoden loppuun mennessä meitä on jo viisi. Omakotitalossa asustellaan ja työelämässä molemmat.

heipat vain kaikille täältä tampereelta! oon kk vajaa 30v. ja naimisissa iskän 34v. kanssa. tyttöjä meillä on kolme kappaletta, 10v., 6v. ja 3kk eli äitiyslomalla oleilen, opinnot odottavat sen aikaa... päivisin kovasti palstailen ja mesessä paljon roikun, siinä ohella koetan saada opinnäytetyön valmiiksi... onpahan sit pois kun kouluun palailen.

Mamsku
Heips!Olen 35-vuotias 1,4v pojan mamma,perheeseen kuuluu myös höpsö iskä.Olen yhä hoitovapaalla ja nautin tästä kotona olemisesta,töitä saanut paiskia ihan tarpeeksi.Koulutukseltani olen terv.hoitaja ja vakin.työpaikka vanhusten parissa kotihoidossa.Toista pienokaista kovasti yritellään. =)

:flower: Heippati! Täällä Lopelta 38v äiti ja kaksi poikaa löytyy meiltä toinen 2v3kk ja toinen 7kk. Isäkin kuuluu perheeseen ja työssä käy.
Toistaiseksi olen kotona lasten kanssa,mutta jos hyvä tuuri käy saatan piankin mennä osapäivä töihin.
Harrastukset,mitä aikaa jää on netissä käynti,mesenger,meilailu&perinteiset kirjeet sitten lasten kanssa ulkoilu ym puuhailu ja myös Oriflame kuuluu "harrastuksiin".
Että tämmöinen mamma se täällä. ;) =) :wave: :wave: Niin ja unohtui lempiharrastukseni lukeminen,laidasta laitaan,lehdet&kirjat. =) :wave:

Elsis
Jospa sitten minäkin.... :wave:
Olen 33 vuotias ja asustelen pirkanmaalla, Tampereen naapurikaupungissa. Perheeseen kuuluu lisäkseni mies 34-v ja kaksi minulle todella tärkeää ja rakasta koiruutta. Me odottelemme tässä juuri esikoista syntyväksi, laskettuun aikaan olisi enää 5-päivää, mutta taitaapi mennä pitkäksi.

Tulevana kesänä mekin rakennamme taloa maaseudun rauhaan, mutta tähän samaan kaupunkiin. Hommia tulee sitten varmasti olemaan urakalla, kun on vauveli huolehdittavana ja koirienkin kanssa pitäisi jatkaa harrastamista ja taloa rakentaa..... No, ei tule aika ainakaan pitkäksi.

emmiP
minä olen 35-v kahden lapsen äiti varsinais-suomesta, 6-v eskarilainen ja 3,5.v riiviö olis jo, ja tämän viikon maanantaina tein positiivisen r.testin, joten jos kaikki hyvin menee niin kesäkuun loppupuolella näitä ipanoita olis kolmaskin.

Yhteistyössä