Esittele äitienpäivälahjasi (sis. kuvia)

  • Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Esikoisen tekemä ryijy, teoksen nimi on Vuokot on kasvaneet (sic) eli ryijyssä on auringonsäteitä ylhäällä, taivasta ja alla nurmi, jossa valko- ja sinivuokkoja:


Kuopuksen tekemä patalappu. Kuulemma monta kertaa joutui purkamaan rivejä, että sai tehtyä:


Kehtaisko jo nakutella naulaa seinään kerrostalossa? B)
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
:D
pitäisköhän lähteä sänkyyn takasin ,oottelemaan sitä aamiaista? |O
Meikäläinen herätettiin puol seiskalta. Olivat likat keittäneet kahvia ja laittaneet kortit ja paketit mun paikalle keittiössä.
 
Mä sain 4v:ltä hienon kortin,jonka oli tehny hoidossa.
Viikolla sain jo hellulta pari sormusta,3palaa nomination koruun (lasten nimien alkukirjaimet ja äiti palan) ja ruusuja,niin ja luomivärin... Se on vähän sellanen,et se ei jaksa pitää niitä lahjojaan tallessa oikeeseen päivään asti,vaan antaa ne aina sillon ku ostaa ne,mut ei haittaa :D

Niin ja hellu nukkuu krapulaansa tuolla ja me lasten kans kattellaan piirrettyjä =)
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä sain 4v:ltä hienon kortin,jonka oli tehny hoidossa.
Viikolla sain jo hellulta pari sormusta,3palaa nomination koruun (lasten nimien alkukirjaimet ja äiti palan) ja ruusuja,niin ja luomivärin... Se on vähän sellanen,et se ei jaksa pitää niitä lahjojaan tallessa oikeeseen päivään asti,vaan antaa ne aina sillon ku ostaa ne,mut ei haittaa :D
Noh, ne ruusut ois kuitenkin lakastuneet, jos ois odotellut ja täytyihän sitä varmaan sitten antaa kaikki muutkin samalla. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
:D
pitäisköhän lähteä sänkyyn takasin ,oottelemaan sitä aamiaista? |O
Meikäläinen herätettiin puol seiskalta. Olivat likat keittäneet kahvia ja laittaneet kortit ja paketit mun paikalle keittiössä.


:D ihana

tällä kertaa ei kotona *tenavia*ole :snotty: tuota ukkoa vois käyvä puistelemassa jo kahvin keittoon :kieh:
 
vieras
Kuuntelen tässä just yhtä kolmesta cd-levystä jotka itse itselleni ostin. Sit ostin kans apteekista ihanan Avenen naamarasvan. Niin ja juon kahvia, jonka ihan isse keitin :p
 
vv
Sain Reinot, ruukkuruusun ja lapsen tekemän puolukkataulun. Ja minä kun harmittelin, että tänä vuonna jää äitienpäivä väliin, kun mies lähti jo ennen kuutta töihin. Ihanan herätyksen sain ja lapsikin halusi takaisin pötköttelemään isin lähdettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä sain 4v:ltä hienon kortin,jonka oli tehny hoidossa.
Viikolla sain jo hellulta pari sormusta,3palaa nomination koruun (lasten nimien alkukirjaimet ja äiti palan) ja ruusuja,niin ja luomivärin... Se on vähän sellanen,et se ei jaksa pitää niitä lahjojaan tallessa oikeeseen päivään asti,vaan antaa ne aina sillon ku ostaa ne,mut ei haittaa :D
Noh, ne ruusut ois kuitenkin lakastuneet, jos ois odotellut ja täytyihän sitä varmaan sitten antaa kaikki muutkin samalla. :whistle:
No niinpä :D Yks ruusu siittä kimpusta on viel elossa,et jäi ees yks tällekki päivää =)
 
vieras
Lapsi toi itsetekemänsä lahjan ja kortin sekä kukkasen.Mies ei minua lahjonut, koska on samoilla linjoilla kuin laulaja Kari-Tapio, ettei vaimo/puoliso ole hänen äitinsä ja siksi ei itse mitään lahjoja osta, vaan se on jälkikasvun tehtävä;)Kukan kyllä osti ostosreissulla ja aamukahvit keitti ja kattoi kyllä aamupalatarpeet pöytään. Niin ja laittaa kyllä perinteisesti ruoan myöhemmin. Mies o jotenkin arka ostamaan minulle koruja, kun kerran erehtyi ostamaan itsenäisesti samanlaiset korvakorut, kun minulla oli ja vaihtoonhan ne menivät ja sen jälkeen onkin ollut hiljaista sillä rintamalla...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Eipä ole mitä esitellä. Kukaan ei muistanut millään tavalla :(
Ei muakaan, mut hitto mä en jaksa sitä murehtia. Tee kuten mä, ja ostat itselles huomenna jotain kivaa. Jotain mikä on vaan sulle, ei muulle perheelle ollenkaan. :flower:

 
Voi kun ihania olette saaneet.
Sain kanssa pojalta itse tehdyn pöytäliinan ja tytöltä kortin ja laulun,pienet antoivat halit.
Muuten meillä ei sitten äitienpäivää oikeastaan ole lähdetään reissuun ihan koht puoliin :heart:
 
Kuvia en voi ottaa, kun kameran laturijohto on hävinnyt. Enkä jaksa alkaa tuon kännykameran kanssa häsäämään.
Mutta: Esikoiselta (6-v ) sain ihanan kortin, itsetehdyn rannekorun ja pahvisen lentokoneen
Tytöltä (2-v )sain hänen itsekoristeleman tyynyliinan
 
Poika oli tarhassa ommellu pienen kassin ja koristellu se paljeteilla. Isompi tyttö oli maalannu rasian kultamaalilla ja sisällä oli simpukka, johon oli liimattu helmi. Pienin oli askarrellu tulitikkurasiasta askin, jonka sisällä oli runo. Ihania :)
Itte ostin itelleni 40" taulutv:n lahjaksi :whistle:
 

Yhteistyössä