Esitelkääs itsenne!

Moi,
olen uusi täällä (tai olen lukenut jo jonkin aikaa näitä tekstejä). Olisi kiva kuulla teistä jotain millaisia tyyppejä nimimerkkien takana onkaan.
Itse voisin sanoa sen verran että olen 28v kahden lapsen ja kahden koiran äiti, ihanan miehen avovaimo ja asumme Espoossa. Kuten nimimerkistä näkyy harrastan liikuntaa monessa muodossa ja se on mulle todella tärkeää.
No niin kertokaas sit muutkin keitä täällä on! :)

22vuotias yhden 11kuisen pojan äiti Helsingistä ja toista toivotaan 2kk päästä. Häät tulossa ja niitä mä lähinnä nyt vauhkoan myös palstalla...en mä tiedä..ööö joku muu saa esitellä lisää, vaikka vähän haukkua jos mieli tekee :LOL:

22vuotias yhden 11kuisen pojan äiti Helsingistä ja toista toivotaan 2kk päästä. Häät tulossa ja niitä mä lähinnä nyt vauhkoan myös palstalla...en mä tiedä..ööö joku muu saa esitellä lisää, vaikka vähän haukkua jos mieli tekee :LOL:
Onnea häiden valmisteluun ja tietysti sinne itse juhlaankin sitten myös :) Sä oot samanikäinen mitä minä kun sain esikoiseni, hyvä "lapsenteko"ikä :D

No mie oon 36-vuotias kotiäiti maalta. Naimisissa.
Jaloissa miehen lisäksi pyörii 11 tenavaa, joista tosin vanhin on jo aikuistunut täysi-ikäiseksi viimevuoden lopussa. Asuu kuitenkin kotona vielä ja opiskelee opintonsa loppuun kotoakäsin näillänäkymin.

Mie oon tälläinen omituinen höpöttäjä... ehkä tietynlainen hullukin, koska olen nuo lapset tahtonut ihan joka-ikisen ihan vapaasta tahdostani, eli mikään uskonto tmv ei sanele ehtoja ja sääntöjä lapsilukuumme.

Kotieläimiä meillä ei ole, koska allergiaa on osalla lapsista. Mie harrastan mitä milloinkin, mie oon tosi hyvä innostumaan kaikesta aina, mutta sit mie oon niin lyhytjännitteinen, etten välttis aina jaksa olla innostunut kauaa.
Tykkään viettää omaa aikaani kiertelemällä kauppoja, lueskelemalla, ristikoiden parissa ja ihan vaan oleilemalla ja kirjoittelemalla kaikenlaista.
Tykkään laittaa ruokaa.

Moi =) Mä oon kohta puoliin 25v kahden pikkuisen tytön äiti (4kk ja 3v) Tampereelta. Meil pyörii myös 2 kissaa (9v ja 10v). En mä osaa esitellä itseäni :D Tykkään lukea, käydä keikoilla, laittaa ruokaa, pelata tietokoneella tai boxilla ja tehdä luovia juttuja.

No mie oon 36-vuotias kotiäiti maalta. Naimisissa.
Jaloissa miehen lisäksi pyörii 11 tenavaa, joista tosin vanhin on jo aikuistunut täysi-ikäiseksi viimevuoden lopussa. Asuu kuitenkin kotona vielä ja opiskelee opintonsa loppuun kotoakäsin näillänäkymin.

Mie oon tälläinen omituinen höpöttäjä... ehkä tietynlainen hullukin, koska olen nuo lapset tahtonut ihan joka-ikisen ihan vapaasta tahdostani, eli mikään uskonto tmv ei sanele ehtoja ja sääntöjä lapsilukuumme.

Kotieläimiä meillä ei ole, koska allergiaa on osalla lapsista. Mie harrastan mitä milloinkin, mie oon tosi hyvä innostumaan kaikesta aina, mutta sit mie oon niin lyhytjännitteinen, etten välttis aina jaksa olla innostunut kauaa.
Tykkään viettää omaa aikaani kiertelemällä kauppoja, lueskelemalla, ristikoiden parissa ja ihan vaan oleilemalla ja kirjoittelemalla kaikenlaista.
Tykkään laittaa ruokaa.
No WAU! Teillä ei varmaan aika käy tylsäksi... Ihanaa että on vielä näitä oikeita suurperheitä.

Mä olen 26-vuotias ja mulla on 2-vuotias lapsi. Lapsen isästä olen eronnut, tapailuasteella on kyllä juttua erään toisen miehen kanssa. Harrastan paljon ja kaikennäköistä, lähinnä urheiluharrastuksia. Luonttelta olen melko sosiaalinen ja joidenkin mielestä jopa kiva. Mulla on ehkä hieman outo huumorintaju ja olen muutenkin kenties vähän erkkari. Tykkään syömisestä ja korkokengistä.

No mä oon 25v ja asun avoliitossa 35v mieheni kanssa :) Ja meillä on kissa. Lapsia ei valitettavasti ole tullut yrityksistä huolimatta, reilu 2vuotta yritetty "luomuna", ehkä sitä pitäis raahautua lääkärin vastaanotolle...Mä tykkään lueskella hyviä lehtiä ja kirjoja, rakastan kaikkea sisustamiseen liittyvää, ja näin kesän tullen istuttelen kukkia ja nautin auringosta :))

No mä oon 25v ja asun avoliitossa 35v mieheni kanssa :) Ja meillä on kissa. Lapsia ei valitettavasti ole tullut yrityksistä huolimatta, reilu 2vuotta yritetty "luomuna", ehkä sitä pitäis raahautua lääkärin vastaanotolle...Mä tykkään lueskella hyviä lehtiä ja kirjoja, rakastan kaikkea sisustamiseen liittyvää, ja näin kesän tullen istuttelen kukkia ja nautin auringosta :))
Pienenä piristyksenä, meil tärppäs vähän reilun parin vuoden yrityksen jälkeen ihan luomuna :)

Onnea yritykseen! Eräs kaveripariskuntani kärsi myös joitakin vuosia lapsettomuudesta ja keskenmenoista. He saivat apua kun nainen kävi munasarjojen "tuuletuksessa". Tärppäsi heti ekalla kerralla hoidon jälkeen ja nyt ovat onnellisia tytön vanhempia :)

"pypylleröinen"
Pitääkö munkin? 27v pienen pojan (1v8kk) äiti, kihloissa pian 30v täyttävän miehen, ja lapsen isän kanssa. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Vuoden verran suhteen alusta tosin oli... ööö... sellasta ei niin virallista... ;) Lemmikkejä ei oo enää, mutta oli vielä viimekesänä chinchilloita.
Tykkään leipoa, täytekakkuja pääasiassa, mutten syö niitä ite. Tilauksesta teen kakkuja joka kuukausi, määrä vaihtelee 1-10 välillä :p
Musta tulee koulunkäyntiavustaja, kunhan saan suoritettua näytöt, kun saan aikaiseksi niin paljon, ja keksin, mihin laitan pojan hoitoon siksi aikaa, että saan suoritettua harjoittelun. Aikaisemmalta ammatilta baarimestari, ja hotra-pt. Ravintola-alalle ei minkään näköistä kaipuuta takaisin, olkoon juopot ja idiootit kaikkitietävät asiakkaat :p
Oon varmaan tosi paska akka kaikkien mielestä :p Mut se ei oo mun ongelma, mä oon tällänen kun oon, ja tyytyväinen siihen. Paljon on kavereita (eli en mä ihan kaikkien mielestä voi täyspaska olla, kai), ja hyviä ystäviä muutama.
Mitä vielä?

Piti tähän vielä lisätä, että en harrasta mitään. Ellei sitten noita kakkuja voi siihen lukea.
Oon kotihoidontuella, päivisin, kun mies on töissä, tehdään lapsen kanssa mitä millonkin, joko vaan kotoillaan, ja usein käydään kavereiden tykönä, joilla pieniä lapsia.

[QUOTE="pypylleröinen";23673251]Pitääkö munkin? 27v pienen pojan (1v8kk) äiti, kihloissa pian 30v täyttävän miehen, ja lapsen isän kanssa. Yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. Vuoden verran suhteen alusta tosin oli... ööö... sellasta ei niin virallista... ;) Lemmikkejä ei oo enää, mutta oli vielä viimekesänä chinchilloita.
Tykkään leipoa, täytekakkuja pääasiassa, mutten syö niitä ite. Tilauksesta teen kakkuja joka kuukausi, määrä vaihtelee 1-10 välillä :p
Musta tulee koulunkäyntiavustaja, kunhan saan suoritettua näytöt, kun saan aikaiseksi niin paljon, ja keksin, mihin laitan pojan hoitoon siksi aikaa, että saan suoritettua harjoittelun. Aikaisemmalta ammatilta baarimestari, ja hotra-pt. Ravintola-alalle ei minkään näköistä kaipuuta takaisin, olkoon juopot ja idiootit kaikkitietävät asiakkaat :p
Oon varmaan tosi paska akka kaikkien mielestä :p Mut se ei oo mun ongelma, mä oon tällänen kun oon, ja tyytyväinen siihen. Paljon on kavereita (eli en mä ihan kaikkien mielestä voi täyspaska olla, kai), ja hyviä ystäviä muutama.
Mitä vielä?[/QUOTE]

Enn yhtään ihmettele ettei oo kaipuuta baariin töihin. Mulla kaveripiirissä paljon ravintola-alan ihmisiä ja välillä kuuntelen monttu auki kun he kertovat normityöpäivästään (tai yöstä). Itellä ei kyllä järki kestäis kuunnella moista pottuilua! Mäkin muuten tykkään tehdä kakkuja, en vaan ole kenelläkään tehnyt tilauksesta mutta omaksi ja läheisten iloksi leivon aina kun mahdollista :)

Voi vitsi, itse olen suunnitellut, että hommaan kultaisennoutajan varmaan n. 5v päästä :) miehen käännytys on aika loppusuoralla kun se on kokoajan ollut sitä mieltä, että koiran pitää olla kissan kokoinen max.. itse tykkään isoista koirista :p kultaisista olen kuullut pelkkää hyvää perhekoirana, toki se riippuu koulutuksesta, mutta koiraihmisiä olen ^^ (tähän mennessä olen saanut rahdattua meille kissan ja kanin..)

rtee
En oo kirjautunu tänne mutta kai sitä silti saa esitellä itsensä :D Oon 20-vuotias vapaaehtoisesti lapseton, kaukosuhteessa. Käyn paljo keikoilla ja muutenki kuuntelen paljon musiikkia. Luen myös paljon ja harrastan urheilua.

Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23673293:
Voi vitsi, itse olen suunnitellut, että hommaan kultaisennoutajan varmaan n. 5v päästä :) miehen käännytys on aika loppusuoralla kun se on kokoajan ollut sitä mieltä, että koiran pitää olla kissan kokoinen max.. itse tykkään isoista koirista :p kultaisista olen kuullut pelkkää hyvää perhekoirana, toki se riippuu koulutuksesta, mutta koiraihmisiä olen ^^ (tähän mennessä olen saanut rahdattua meille kissan ja kanin..)
Kultsi on kyllä ihana koira. Tosin niissäkin löytyy yksilöeroja tietysti. Mutta meillä on lauhkea kuin lammas, itse rauhallisuus. Podengo on taas kuin duracell-pupu joka jaksaa, jaksaa, jaksaa ja jaksaa :D Mutta tämä meidän kultsityttö laittaa kyllä podengon ojennukseen jos meno alkaa mennä ihan överiksi :)

Yhteistyössä