Esitelkää lastenne vk-vaatteet! Tässä meidän

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25803757:


tämä takki, ja sen kanssa 2 mustat ulkoiluhousut(toiset lindexistä ja toiset minymolta).

sitten sadetakkina tämä:



siihen didriksons sadehousut



nämä kumisaappaat ja sit reimatecin mustat kengät

TOOOOOSI hyvin sopii vihreät saappaat noiden muiden kanssa yhteen :D...
 
Köyhistelijä
paljonko teillä meni rahaa vk-asuun,siis laskien kaikki asusteet mukaan...
Itsellä ei ole paljon varaa pistää kalliisiin haalareihin rahaa,kun on isommatkin lapset ...
Yhdelle piti ostaa Puman kevätkengät , leggarit ym meni melkeen 100e
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhistelijä;25803802:
paljonko teillä meni rahaa vk-asuun,siis laskien kaikki asusteet mukaan...
Itsellä ei ole paljon varaa pistää kalliisiin haalareihin rahaa,kun on isommatkin lapset ...
Yhdelle piti ostaa Puman kevätkengät , leggarit ym meni melkeen 100e
No, mä ostan osarilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhistelijä;25803802:
paljonko teillä meni rahaa vk-asuun,siis laskien kaikki asusteet mukaan...
Itsellä ei ole paljon varaa pistää kalliisiin haalareihin rahaa,kun on isommatkin lapset ...
Yhdelle piti ostaa Puman kevätkengät , leggarit ym meni melkeen 100e
Yhden lapsen hankintoihin on mennyt n. 50-60e/kausi. Haalarit ostan etukäteen aleista, samoin kengät. Asusteet nyt ei hirveästi maksa.. Trikoisen piponkin tekee itse nopeasti ja näppärästi edullisesti =)
Vk-hanskoja ostin jesper&juniorista 3e/pari (jonathan tähti-hanskat). Niitä tuli otettua muutama varastoonkin.
Ja kaiken olen ostanut uutena. Sitä kun vaan vähän ennakoi niin pääsee edullisesti.
 
"Miisa"
Mie löysin Pikku Mineasta Racoonin välikausitakin ja housut. Todel kaunis väri! Hattuiki löytyi samas väris.

http://pikkuminea.mycashflow.fi/product/333/racoon-tyttojen-valikausitakki-vadelma
 
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhistelijä;25803802:
paljonko teillä meni rahaa vk-asuun,siis laskien kaikki asusteet mukaan...
Itsellä ei ole paljon varaa pistää kalliisiin haalareihin rahaa,kun on isommatkin lapset ...
Yhdelle piti ostaa Puman kevätkengät , leggarit ym meni melkeen 100e
Mä ostan aina kausialesta edellisen kauden lopulla. Mulla on ens talven topat jo ostettuna ja aleprossia oli 50-60%, siinä säästää aika ison summan kun 3 lapselle ostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Madicken04
"tiimarinvihko"
Mä ostin kauppatakiksi Metsolan bambitikkitakin kuopukselle.. hei onkohan tollanen tikkitakki välikausikäyttöön btw? Ja sitten ostin Katvigin jonkun takin kun oli alessa kuopukselle myös. Lisäksi sillä on esikoisen vanha joku ei-minkään-merkkinen takki ja reimatecin housut.

Esikoiselle en ole vielä ostanut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25804318]So? Tasan ei käy onnen lahjat, hämmästele vaan.[/QUOTE]

Niin, en ole sama vieras kuin se jolle vastasit. Itse en osta osarilla, mutta en hämmästele, jos joku niin joutuu tekemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25803831:
makunsa kullakin...
minkä väriset saappaat olisit itse valinnut?
Mä olisin varmaan valinnut myöskin vihreät saappaat. Sinisessä takissa on vihreitä kuvioita ja yleensä nappaan asusteiden ja kenkien värin takista. Keltaisetkin olisi voinut olla kivat..
 

Yhteistyössä