Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:![]()
![]()
Mä luen tuon otsikon koko ajan, että Einsteinin järkky luonne...
Sama täällä, olen jo kaksi kertaa palannut otsikkoon uutena*nauraa*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sgssggsgs:Meillä tytöllä on koko ikänsä ollut vaikeuksia pitää huone siistinä... Nyt koululaisena n. kerran vuodessa siivoaa kunnolla, oikeasti siistiksi. Ennen siivosimme yhdessä, nyt kun on 12v. niinmielestäni on oma tehtävänsä siivota ainakin romut lattialta, et voi imuroida...
Normaali viikkosiivous on imurointi 10cm alueelta huoneesta, kun enempää ei ole tyhjää tilaa..
Viskoo kaikki, siis kaikki lattialle, karkkipapereista sukkiin jne jne jne..
Valittaa ku ei oo sukkia, mut kas kas eikai niitä oo jos nurkassa on 20 paria paskaisia sukkia...
Nyt olen vaatinut siivoamaan huoneensa jo kaksi kertaa. Loppu viikosta vaadin kolmannen ja viimeisen kerran, ja jos ei taaskaan tapahdu mitään........ sitten siivoan itse sen, tosin sitten lähtee kamaa oikeasti roskiin ja urakalla.
teksi mieli laittaa kuvakin tänne, se huone on nimittäin ihan järkyttävä...
Mites teidän koululaisten huoneet? onko kellään tällaista suttaliisaa ku täällä?
Mä käytän samaa, tehoo hienosti. Siinä vaihees ku menee sitä jätesäkkiä hakemaan, alkaa kummasti tapahtuunmeillä minä uhkaan meidän 4v ja 2,5v sillä, että äiti tulee mustan jätesäkin kanssa jos huonetta ei siivota. Kyllä alkaa nopeasti leikkikalut ja tavarat menemään paikoilleen. Olen muutaman kerran jo kerännyt kamat muovipussiin varoitukseksi. =)