esineitä pimppiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harjapimppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hi,

Homma alkaa näyttää siltä että miekäläinen haukkoo henkeä kuin kala kuivalla maalla. Voi v. kun tekee mieli, ei edes Jorkke Bushin kyynärvarret hihoineen pysty tyydyttämään minua. kysymyksessä lienee maailman valloistus vai?

Miten te saatte mitään ""vieraita"" esineitä sinne toossanne? Mulla sattuu kaikki mainitsemanne kaltaiset ""luovat ratkaisut"" ja into lopahtaa sitä myöten...

Mun kaverille pojat laitto elävän ahvenen joskus vuosii sitten pilluun. Oli aika hauskan näköistä kun ahvenen pyrstö potki häpykarvojen välissä mut sit leikki loppu kun yrittivät sitä pois. Piti mennä sairaalaan ottaan. Lekuri hieman katsoi vinosti kun näki mun kaverin pimpan.

Ahven pimpassa on klassinen urbaani legenda jo ainakin 70-luvulta lähtien. Toinen on käpy, joka turposikin kosteudesta, ja sitäkin lääkäri sitten pääsi ihmettelemään.

Mun ukko työnsi kanssa kerran saalistamansa hauen mun sisään. Siinä sitten kävi niin, että kun hän yritti ottaa haukeaan pois, niin eipä sitä enää löytynytkään!!!

Ukkoa hauen katoaminen potutti, hän kun oli kehuskellut kavereilleen saaneensa elämänsä suurimman hauen. Eiväthän kaverit tietenkään uskoneet koko asiaa, eikä ukko voinut todistaakaan, kun haukea ei saatu ulos sisästäni.

Mun sulhasen bestman keksi oivan yllätyksen polttareissa. Räkäkännisen kultani perseeseen työnnettiin tiskiharja. Mutta kun sitä yritettiin vetää ulos, tuli suolistoa mukana. Miehelläni on vieläkin putket ja vaipat.

Kun itseltä on loppunut puhti niin HK:n sinistä olen tarjonnut tilalle ja hyvin on kelvannut. Sitten kun vaimokin on saanut niin sen jälkeen makkaran paistoon.

Thaimaassa tyttö päästeli eläviä lintujä pimsastaan ja kultakaloja. Sitten tuprutteli tupakkaa pillulla. Lopuksi nai miehen kanssa lavalla oikeesti.

Lähdin kauppareissulle kuulat sisälläni ja hiukan kävi arveluttamaan,josko putoavat kaupan käytävällä pois.Hameessa kun kuljin.

Olen monesti laittanut geishakuulat sisääni lähtiessäni citylle shoppailemaan. Olen onnistunut kuulien avulla treenaamaan pimppalihakset tiukaksi, joten eivät tipu kesken reissun. Tää on mun ihan oma pikku salaisuus.

eipä osannu mun muija pilluunsa tunkea edes sauvaa kuulat ei kuulema pysyny sisällä vaa pyrki ulos, no alkoholisti kun on ja ollu monen miehen kanssa niin pää ja pillu kai väljehtännä

Status
Viestiketju on suljettu.