Esimies pyysi fb-kaveriksi, suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Tuossapa se tulikin. Ei olla tekemisissä työelämän ulkopuolella toistemme kanssa, ja töissäkään nyt ei mitenkään kovin paljoa.

Minusta toi vaan jotenkin tuntuu siltä, kuin haluaisi väijyä alaisten tekemisiä.

Menikö se niin että kun on pyytänyt fb-kamuksi niin samantien näkee toisen statuspäivitykset?

Mä en usko niihin rajauksiin, että toimivat... Joten se sit rajoittaa lähinnä sitä mitä tuonne kehtaa statuksiinsa sen jälkeen enää laittaa edes.

Toistaiseksi en oo tehnyt mitään. Jos olisin itse esimies en kyllä takuulla pyytäisi ketään alaistani fb-kamuksi.

No en todellakaan hyväksyis. Työkaverini hyväksyi,eikä siitä seurannut mitään hyvää...nyt esimies on työkaverini ns. mustalla listalla,eli niin ettei pomo edes näe että työkaverini on fb:ssä.

On aika eri asia jos esimies on oikeassa elämässä ystävä. Olen rajannut tän omalta kohdalta niin, että kavereina on sellaisia joiden kanssa meilailisin/pysähtyisin juttelemaan sateessa/voisin soittaa siis sellaisia ihmisiä kenellä on mun elämässä jotain tekemistä tai jotka ovat joskus edes olleet ystäviäni.

En siis lisää kaikkia ketä tunnen, eikä mun mielestä ihminen jonka olen tavannut vain muutaman kerran kuulu kaverilistalleni. Tässä vielä se että esimies on lisäksi eri sukupuolta ja ikäluokkaa, siis tyyppi jonka kanssa en todennäköisesti olisi lainkaan tekemisissä jos ei olis mun esimies.

En hyväksyisi mutta kommentoisin kyllä pyyntöön, että minulla on kavereina vain ne, keiden kanssa olen paljon tekemisissä vapaa-ajallani.

Esimieheni on fb:ssä mutta en halua häntä tai ketään muutakaan meidän tiimistä kaverikseni. Vain yksi ex-työkaveri on kaverinani.

En ottaisi esimiestä fb-kaveriksi, vaikka mukava ihminen onkin. En ole edes kaikkia työkavereitani hyväksynyt kavereiksi, koska en halua koko porukan tietävän, mitä siellä kirjoitan tai koska siellä notkun.