Esimies facebook-kaverina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippääksneljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippääksneljä

Vieras
Olen siirtymässä tiiminvetäjäksi ja alaisena tulee olemaan entisiä kollegoita ja ystäviä, joiden kanssa olen facebook-kaveri. Tulisiko minun ehdottaa facebook-kaveruuden päättämistä tässä uudessa tilanteessa? Itse en välttämättä haluaisi olla pomoni facebook-kaveri.

Siis en kyllä itse automaattisesti poistaisi, mutta ehkä nostaisin keskusteluun, että ymmärrän, jos minua ei haluta pitää FB:ssa kaverina, jos kokee sen ristiriitaiseksi. Toki nyt on tilanne se, että minulla ja tulevilla alaisillani on pitkä ystävyys, jota minulle ei ole taas oman pomoni kanssa.

Esimies on mun fb-kaveri eikä millään haittaa. Välit ovat hyvät ja mun tilapäivitykset yms. on tyyliin "Ihana päivä tänään"... ei mitään henk.kohtaisia juttuja

Tulkitsisin tuollaisen ehdotuksen ylpeydeksi. Miksi ette voisi jatkossakin olla kavereita? Onko heillä tapana haukkua pomoja/työpaikkaa? Jos haluavat, voivat rajoittaa näkymiäsi. Ajattelet nyt liikaa, anna olla. Jos kirjoittavat sopimattomia, otat puheeksi. Toivottavasti osaat säilyttää kaveruuden ja kuitenkin hoitaa esimiesasemasi hyvin.

Yhteistyössä