V
Vierailija
Vieras
Passi on halvempiHenkilökortti on kokonsa puolesta passia kätevämpi asiakirja henkilöllisyyden todistamiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Passi on halvempiHenkilökortti on kokonsa puolesta passia kätevämpi asiakirja henkilöllisyyden todistamiseen.
Eiköhän tämä kateuskorttikin ala olla aikansa elänyt ilmaisu. Ymmärrät aivan varmasti itsekkin, että jokainen jaettu euro on jonkun muun tienaamaa. On selvää, että se alkaa tuntua kyseenalaiselle siinä kohtaa, kun itse koitat selviytyä työstä, laskuista ja arjesta pienten lasten lasten kanssa ja sinulle jää muutama euro enemmän rahaa käyttöön kuin mitä saisit vastikkeettomilla tulonsiirroilla. Eikö niin?Niin oli meidänkin perheessä, mutta eipä silti kadehdittu työttömiä vanhempia. Eläke karttui, talo oli maksettu ja lapsetkin meni kouluun päivähoidon sijasta. Tilalle tuli harrastuksia, osa kalliitakin, mutta niin sitä vaan tyytyväisenä maksettiin sähkö- ja bensalaskut. Nyt lapset asuu jo omillaan, opiskelee ja käy töissä.
Eiköhän tämä kateuskorttikin ala olla aikansa elänyt ilmaisu. Ymmärrät aivan varmasti itsekkin, että jokainen jaettu euro on jonkun muun tienaamaa. On selvää, että se alkaa tuntua kyseenalaiselle siinä kohtaa, kun itse koitat selviytyä työstä, laskuista ja arjesta pienten lasten lasten kanssa ja sinulle jää muutama euro enemmän rahaa käyttöön kuin mitä saisit vastikkeettomilla tulonsiirroilla. Eikö niin?
Miksei tätä laskelmaa ole tuotu eriteltyinä esille? Jos se ei menekään ihan niin kuin väitetään? Minä en tätä ihan purematta nieleEiköhän tämä kateuskorttikin ala olla aikansa elänyt ilmaisu. Ymmärrät aivan varmasti itsekkin, että jokainen jaettu euro on jonkun muun tienaamaa. On selvää, että se alkaa tuntua kyseenalaiselle siinä kohtaa, kun itse koitat selviytyä työstä, laskuista ja arjesta pienten lasten lasten kanssa ja sinulle jää muutama euro enemmän rahaa käyttöön kuin mitä saisit vastikkeettomilla tulonsiirroilla. Eikö niin?
Helppohan tuo on laskea kun huomioi työtulovähennyksen, kesälomarahat palkan päälle ja työeläkekertymä myös.Eivätkö linkin sossutädit tiedä mistä kirjoittavat ja paljonko enemmän tienasit töitä tehdessäsi verrattuna siihen kun et tehnyt töitä?
Olet näköjään sossupummi, yhteiskunnan jakojäännös.Hävettää näiden luonnevikaisten oikeistolaisten itkupotkuraivarien määrä, jolla kadehditaan minimiperusturvalla eläviä. Kyllä on Suomi alas vajonnut.
Ei haittaa. Maksetaan veronmaksajien rahoilla, eli ei ole keneltäkään pois.Passi on halvempi
Nostan virtuaalihattuani, että jaksat kirjoittaa asiaa tällä palstalla.Hävettää näiden luonnevikaisten oikeistolaisten itkupotkuraivarien määrä, jolla kadehditaan minimiperusturvalla eläviä. Kyllä on Suomi alas vajonnut.
Yksinhuoltajat, nuo 2020-luvun suuret sankarit.Nostan virtuaalihattuani, että jaksat kirjoittaa asiaa tällä palstalla.
Kun olin totaali-yh-äiti, en saanut yhteiskunnalta mitään tukea.
Kuuntelin Yle radio 1:ltä Sari Valton podcastin perheistä.
Molemmat haastateltavat naiset olivat olleet yksinhuoltajia.
Tällä palstalla ei kannata kertoa elämästään mitään ettei joudu palstan mustalle listalle kuten minulle on käynyt.
Onhan tuo vähän hankalampi homma laskea kun ei tiedä palkkoja eikä menoja, kummankaan esimerkkiperheen.Helppohan tuo on laskea kun huomioi työtulovähennyksen, kesälomarahat palkan päälle ja työeläkekertymä myös.
MAGA-Rummo-jankkaja sai taas päivän kiksit kuten oletin.Yksinhuoltajat, nuo 2020-luvun suuret sankarit.
![]()