jep
no mutta pakkohan ne on normit olla. Eihän se nyt voi niinkään mennä, että pärstäkertoimen mukaa tädit ja sedät saisivat jakaa rahaa kenelle haluavat.Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:yksi lapsi on, ja tuli kyllä huomattua ettei olla oiketettuja. Minusta tuo oli aika kohtuutonta, kun ei olla muuten oltu toimeentulotukiasiakkaita, tukea ois tarvittu vain ja ainoastaan yhdelle kuukaudelle, eli niin väliaikaisesti kuin mahdollista. Sillä ei ole mitään väliä, millainen elämäntilanne on, millaiset menot on. Kun on ne normit..Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Onko lapsia? Jos ei, tai on vain yksi tai kaksi, niin ette ole oikeutettuja noilla tuloilla.Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:lainarahalla täälläkin opiskelevan äidin perhe syö.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Ja pers että nous karvat pystyyn!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Opiskelijana olen ollut minäkin. Silloin nostin opintolainaa, jotta pärjäsin. Sitä vartenhan se on?Alkuperäinen kirjoittaja X:Opiskelijana asumiskulujen jälkeen olen miinuksella 40 euroa... Ei oo varaa kotivakuutukseen, autoon, lehtitilaukseen, matkusteluun tai shoppailuihin. Ihan vertailun vuoksi vaan...
Minkäs takia te sossupummit ette joudu nostamaan lainaa ELÄMISTÄ varten? ;(
hain muuten sitä toimeentulotukea nyt kesäkuulle, kun se ensimmäinen palkka tulee vasta heinäkuussa. Päätös oli kielteinen, koska sossun tätien laskelmien mukaan meillä toukokuun tulot eli miehen palkka, 1200 netto + mun opintotuki ja laina 550e netto, riittää sekä touko, että kesäkuulle.
No, ei siinä, pistetään riittämään.