Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No jo.. Anteeks vaan siis etten ymmärrä miten joku kokee että on niin korvaamaton töissä ettei voi pidempään olla.
En MISSÄÄN mielestäni puuttunutkaan tuohon etteikö isä voisi/saisi hoitaa..
Itse en ikimaailmassa voisi mennä päiväksi pois noin pienen lapsen luota..
Ja ps. mitens imetys? :ashamed:
Europarlamentaarikon työ ei ensinnäkään ole sitö, että istutaan 8 h putkeen yhdessä paikassa, vaan uskoisin, että avustajien avulla on mahdollista tehdä lyhyempää päivää.
Toiseksi, mä luulen, että Manner on vakavissaan tuon poliitikon uran suhteen, niin että nopea töihinpaluu on eräänlainen pakkorako, kompromissi ainakin. Sen raskaudestahan nousi jo kamala älämölö, saati jos se ilmoittaisi olevansa kaudesta 3 vuotta kotona - voisi olla, ettei jatkokautta tulisi.
Kolmanneksi, kaikki ei vain ole kotiäitityyppiä. Manner vaikuttaa sen verran tehopakkaukselta, että voisin kuvitella hänen edustavan juuri tätä toisenlaista äitiyttä. Se ei ole huonompaa, vaan erilaista. Ihan varmasti meistä jokainen ajattelee lapsensa parasta, ja toimii olemassa olevissa olosuhteissa kokonaisuuden kannalta parhaaksi katsomallaan tavalla.
Ja muoks. Neljänneksi. Voihan sitä osittaisimettää, vaikka onkin töissä. Lypsää voi jne. Ja johan sitä nelikuiselle voi ruveta kiinteitä antamaan... ei kai tuo ruokapolitiikka ongelma ole, kun korvikkeetkin on keksitty.