esileikkinä piiskaus

  • Viestiketjun aloittaja esileikki
  • Ensimmäinen viesti
kyllä on
B) tykkään :p ..ja sitä on mausteena

ja joskus muuta erittäin kevyttä sm:ää,lähinnä härnäämistä kun toinen on sidottu B) sellaista..melkein saa orkun..ja sitten tulee tako ja uudelleen.. ja uudelleen..tekee kyllä aika hulluksi ja himokkaaksi
 
Pajupiiska
Itse olen murrosiästä asti kiihottunut piiskan saannista, ja usein piiskasin itse itseäni pakaroille kiihotukseksi masturbointiin. Nykyisin vaimoni piiskaa minua ohuella, notkkealla pajuvitsalla niin, ettei kipu ole liian kova mutta punaiset juomut kuitenkin pakaroihin tulevat. Siitin jäykistyy jo housuja riisuessa, ja olen huomannut että erektioni piiskauskiihotuksessa on parempi kuin muutoin kiihottuneena, siitin jopa paksumpi ja pidempi.

Vaimoni sanoo, ettei häntä kiihota se että hän saa antaa minulle piiskaa, mutta sitäkin enemmän häntä kiihottaa mahtavan erektioni näkeminen ja tietoisuus siitä, että kohta tuo suurena kattoa kohti sojottava kalu työntyy sisään. Vaimoa motivoi piiskaukseen se, että hän näkee kuinka paljon se minua kiihottaa.

Vinkkkinä alan harrastajille: itseäni kiihottaa erityisesti piiskaus kokovartalopeilin edessä, koska siinä voi itse nähdä piiskan osumisen ja punaisten juovien ilmestymisen pakaroihin. Mielestäni tämä kertoo siitä, ettei ole niinkään kyse kivun tuottamasta nautinnosta vaan itse piiskaustapahtuman kiihottavuudesta.
;) ;)
 
piiskasta nauttiva
itse läimäyttelen itseäni pepulle kun ei ole sitä rakasta joka läimäyttelisi. kerran minulla oli tyttöystävä joka piiskasi jos pyysi. se oli ihanaa aikaa se. :'(
 
Meillä mies halusi antaa minulle piiskaa. Hieman epäillen suostuin siihen, mutta totesin, että pidän ohuet sukkahousut jalassa. Itse en tuosta kevyestä piiskauksesta juuri nauttinut, mutta mies kyllä nautti.

Seuraavana päivänä totesin, että nyt koitetaan toisinpäin. Ojensin miehelle sukkahousut, ja sanoin että nämä jalkaan sitten. Mies epäröi, mutta suostui aika nopeasti. Se alistamisen tunne, kun mies joutui laittamaan sukkahousut jalkaan edessäni, kiihotti selvästi molempia. Mies näytti todella seksikkäältä ohuissa sukkahousuissa. Itse piiskaus oli enään siinä vaiheessa sivuseikka.

 

Yhteistyössä