esileikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pera

Vieras
Luin eilen mielenkiintoisen jutun iltapäivälehdestä vai liekö ollut hesarissa naisen osittain tahdottomasta itsekeskeisyydestä seksissä.
Olen itse ollut varsin onnellisessa liitossa jo vuosikymmeniä ja eräs pieni mieltäni vaivaava seikka suhteessamme on nimenomaan se että vaimoni ikäänkuin unohtaa minut yhteisissä leikeissämme eli minä olen se osapuoli joka antaa ja hän ottaa. Esileikkimme on 99 % hyvin yksipuolista mutta joskus tai itseasiassa hyvin useinkin tuntuu että olisi ihanaa kun nainenkin joskus hyväilisi minua ja osoittaisi kiihkoa minua kohtaan.
Olemme asiasta monesti puhuneet ja pari seuraavaa kertaa vaimoni on sen muistanut mutta sen jälkeen juttu palautuu vanhaan kaavaan. Hän tosin on kertonut että hän ikäänkuin siirtyy toiseen maailmaan seksileikkiemme aikana.
Korostan että seksielämämme on vilkasta ja hyvin tyydyttävää muuten vaikka iän myötä olen huomannut että oma kiihottumiseni ei tapahdu enää siitä vaan. Omaan onneksi hyvän fantasiointi kyvyn joka auttaa minut vauhtiin.
Nyt näin viisikymppisenä mieleeni on tullut yhä useammin aloittaa ns ""salasuhde"" naiseen joka osaisi ja haluaisi ""virittää"" miehen hyväilyillään.
Kertokaapa naiset mielipiteenne. Lähteäkö kokemaan vai tyydynkö osaani

Mitä tuohon nyt voi sanoa?

Kun miehiltä tulee heti. Ja koko seksihomma loppuu sitten siihen.

Tee siinä sitten esileikkejä ja kiihkoa miestä kohtaan, ja jää itse aina täysin ilman????

Jos nainen haluaa saada, ei ole muita vaihtoehtoja.

Yritä vielä puhua vaimollesi. Hän varmasti mielellään pitää sinua hyvänä itse, kun kuulee kuinka asia on sinua vaivannut.

Vaikka itse rakastan sitä että saan hyväillä ja suukotella miestäni, jos hän sanoisi kaipaavansa jotain muuta ja on jo epätoivoisena ajatellut hakea sitä muualta, minä tekisin kaikkeni että rakkaallani olisi hyvä olla juuri minun sylissäni...

ei kai se nyt ihan noinkaa ole se asia, ei se aina noin nopeeta touhua ole,kyllä mä ainakin pidän kunnon esileikeistä, eikä mulla heti tuu, siitä voit olla varma.Kyllä multa varmasti saa nainenkin tyydytyksensä ja orgasmin vuoren varmasti. en pidä pikapanoista.

No kyllä ne ihan jumalattoman harvassa on ne monen tunnin sesssiot. Enkä olek koskaan nähnyt kuin max 2 orkkua miehelle (seisokkia) yhtenä yönä... vaikka monet rehenteleekin vaikka mistä lukumääristä.... surkea tuuri?

... ja toinen juttu mikä kummastuttaa on se, että ongelmia EI KOSKAAN puhuta oman kumppanin kanssa (ap) vaan mennään heti hakemaan aina vierasta seksiä. Sehän se on se ""paras"" ratkaisu?????

Älä tyydy kohtaloosi vaan etsi rakastajatar. Minä elän
elämäni kiihkeintä aikaa rakastajattarena, hyväilyjä
annetaan molemmat eikä arjesta tietoakaan kun tavataan.
Molemmat ollaan yli viisikymppisiä enkä enää muistanut
millaista on olla kun hormoonit hyrrää hullun lailla. Meillä ei
ole kuin tämä yksi elämä, nauttikaamme siitä.

Samaa mieltä olen nytkin lähdössä reissuun salarakkaani kanssa ja nyt jo olen aivan onnesta sekaisin kun tiedän mitä tuleman pitää.Ps. Miehenikin hyötyy tästä sai illalla kunnon kyytiä...ihmetteli vain että ompa vaimolla alkanu hormoonit hyrräämmään.

Mitä jos vuorotellen olisitte aktiivisia?Toisella olisi lupa vain olla ja nauttia hyväilyistä ja sitten vaihtaisitte paikkoja.
Miehet usein ottavat sen osan,että heille kuin itsestään selvyytenä kuuluu olla enemmän aktiivinen.
Teillä on myös yleensä helpompi saada se nautintonne ja nainen tarvitsee pitemmän ajan kiihottumiseen.

Esileikit ovat seksin suola, sen perusteella mitataan panon laatu, vaikka olisi kuinka pikapano

ja mitä niihin ""esileikkeihin"" kuuluu, niin jokainen voi itse päätellä ja käyttää mielikuvitusta

ja mitä tulee iltapäivälehtien juttuun seksistä, no jokainen voi itse henkilökohtaiseslla mitä kannattaa uskoa ja koittaa

Vittu lue alkuperäinen teksti (""ei puhuta koskaan oman kumppanin.."" lue, lue p...kle) ja tule sitten vasta huutelee jos on asiaa. Jos nainen osaa hommansa ei mieheltä tule heti, niin vain luulee just ne naiset jotka ei ymärrä miehen tyydyttämisdestä mitään.

Kiitos kaikille kommenteista. Parisuhdeosastolle tämä piti mennä mutta tuli tänne erotiikan puolelle vahingossa.
No, meillä tosiaan on niin että vaimo lämpenee hyvinkin paljon nopeammin kuin minä ja saa orgasmin kutakuinkin 100 prosenttisesti mitä minä en taas tee. Sytyn hitaasti
ja useinmiten en ehdi laukeamaan kun vaimo jo laukeaa ja akti päättyy siihen. Tämä yksi syy että haluaisin niiitä hyväilyjä ja vaikka laukeaminen ei aina ensisijaisen tärkeää olekaan niin se kosketuksen ja hyväilyjen tunne on niin nautittava ja siksi niitä kaipaan.
Asiasta olemme puhuneet monet monituiset kerrat joten ei se siitäkään kiinni ole. Peusominaisuuksia ilmeisesti joihin on vaikea saada muutosta.

Jos niin on että puhuttu on ja keskustelu todettu TÄYSIN hedelmättömäksi, niin silloin minäkin lähtisin jo matkoihini sellaisen kumppanin luota... ei sellaiselta saa minkäänlaista arvostusta jos ei välitä tulla vastaan noinkin tärkeässä asiassa..ehkä se ei vaan välitä

Siinä se. Mihinkä vetää viivan. Kaikilla asioilla on tärkeysjärjestys...luulisin.. Ei tämä saa minua liittoani rikkomaan. Ehkä se on enemmän kokemuksen halua tuo ajatus vieraasta sylistä. Voi olla että minusta ei edes tosipaikan tullen olisi siihen mutta jotenkin ajatus vaan viehättää ja kiihottaakin. Kokeilla ainakin kerran.....

Älä lähde pettämään! Se on lopun alkua eikä aiheuta muuta kuin onnettomutta.

Puhu naisellesi uudestaan siitä, että itsekin toivoisit kiihottelua ja hellimistä - että nyt on hänen vuoronsa. Naiselle ei ehkä tule mieleen - nauttii vain osastaan seksissä (mikä on tietysti erittäin oleellista) - ja kuvittelee, ettet sinäkään kaipaa muuta seksissä. Järki tietenkin sanoo, että aina harrastetaan sellaista seksiä kuin sillä hetkellä tuntuu. Niin ainakin meillä ja meillä kyllä rohkeasti avataan suu, ja töksäytetään vaikka että ""suutelepa mun kaulaa"".

Itsekin monesti suhteessa olen se, joka ns. ottaa, mutta välillä toisinkin päin. Ja huomaan nauttivani suunnattomasti, kun toinen on jo ihan räjähtämispisteessä ja haluaa ""päästä pukille"", mutta enpä vielä päästäkään. Ehkäpä naisesikin saisi uusia kiksejä siitä, kun pääsee hyväilemään sinua ja tajuaa, että olet ihan ekstaasissa siitä.

Nyt puhukaa ihmiset älkääkä mokatko!

Yhteistyössä