"Esileikillä ei merkitystä naisen orgasmille"

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se niin riippuu monesta asiasta.joskus vaatii esileikkiä joskus suora toiminta.
vaikee selittää
Niin.
jos on niin sanotusti koko päivän panettanut,niin suora toiminta on parempi,mutta jos taas "päätä särkee ja väsyttää" niin vaatii lämmittelyä että innostuu.
samoin romanttiseen toisen hemmotteluun ja huomioimiseen kuuluu rakastelu pitkän kaavan mukaan
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on niin sanotusti koko päivän panettanut,niin suora toiminta on parempi,mutta jos taas "päätä särkee ja väsyttää" niin vaatii lämmittelyä että innostuu.
samoin romanttiseen toisen hemmotteluun ja huomioimiseen kuuluu rakastelu pitkän kaavan mukaan
Minä taas en ymmärrä romantiikkaa.. suoraansanoen voin alkaa nauraa jos menee jotenkin siirappiseksi. :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on niin sanotusti koko päivän panettanut,niin suora toiminta on parempi,mutta jos taas "päätä särkee ja väsyttää" niin vaatii lämmittelyä että innostuu.
samoin romanttiseen toisen hemmotteluun ja huomioimiseen kuuluu rakastelu pitkän kaavan mukaan
Minä taas en ymmärrä romantiikkaa.. suoraansanoen voin alkaa nauraa jos menee jotenkin siirappiseksi. :|
älä nyt.mansikota ja kermavaahtoa.siitä se lähtee.

mielenkiintosia ilmeisesti palstalaisten kommentteja profiilissasi
 
Jos virittä on pidetty olla, niin että odottaa itse h-hetkeä, niin silloin ei mitään pitkiä esileikkejä kaipaa. Jos taas toisen halut tulee puskasta, eikä itsellä juuri sillä hetkellä tee mieli, tarvitaan vähän pidemmät esileikit.

Eli samalla naisellakin eri kerroilla erilaiset tarpeet!
 

Yhteistyössä