Esikoisvauvan odottaja Helsingissä

Heissan!
Olen 26v. nuori nainen Länsi-Pasilasta ja odottelen esikoista syntyväksi huhtikuussa, ja olisi mukavaa löytää äiti-lapsiseuraa etenkin tulevalle äitiysloma-ajalle. Koska olen itse muualta päin, täällä ei ole vielä paljoa tuttuja kuin työn kautta -etenkin perheelliset ystävät puuttuvat. Vauvan tulo herättää monenlaisia mietteitä, ja tuleva äitiysloma vähän jännittää, mieskin pitkät päivät töissä. Olisi mukava, jos saisi seuraa vaunulenkeille tai vaikka kahvittelemaan, ja kiva jos voisi välillä jutella muutakin kuin vauvajuttuja, jottei aivan mammamenoon höyrähtäisi ;) Jos olet odottaja, nyt tässä vaiheessa voisi meilailla ja vaihtaa ajatuksia raskausajasta. Ehkäpä myöhemmin joskus voisimme jelpata toisiamme myös lastenhoidossa niin, että toiselle tulisi hetki vapaata..? Olen reipas, luotettava ja eläinrakas tyyppi, juttelen ja keksin harrastuksia mielelläni laidasta laitaan. Toivottavasti tätä kautta löytyisi mukavaa seuraa :xmas:

 
Täällä olisi 29-vuotias esikoisen odottaja vailla äitiseuraa. Laskettu aika ois tammikuussa ja asustellaan Hermannissa. Olen itsekin muualta päin joten ystävät ja tutut ovat aika vähissä. Kirjoittele ihmeessä!

T.Ulla
ulriikka78@suomi24.fi :)
 

Yhteistyössä