Noniin, sitten täältä kuulumisia.
Ollaan käyty äippäpolilla, ensin käyrälle ja sitten odoteltiin lääkäriä noin puoli tuntia. Lääkäri teki ensin sisätutkimuksen. Ainoa ero viiden viikon takaisesta käynnistä on että olen auennut 1-2cm. Lääkäri pystyi koskettamaan vauvan päätä. Eli kaulaa on vielä jäljellä ja vielä en ole ihan pehmeä. Lääkäri siinä sitten myös ilmoitti irrottavansa kalvot ja että tämä voi sitten aiheuttaa supistuksia jotka kenties voivat käynnistää sen synnytyksen. Vähän vuotoa voi kuulemma tulla ja on ihan normaalia. Tämän huomasin kun vessassa kävin äsken että ei ollut ihan kirkasta se vuoto.
Vauvan painoarvio on nyt 4442g! Voi elämä sanon minä! On mulla kyllä hyvin hyvin vaikea uskoa noita lukuja. Mutta ei kuulemma pitäisi olla mikään esteenä alatiesynnytykselle. Mitään sektioaikaa ei varattu eikä myöskään aikaa yliaikakontrolliin. Sanoivat vaan että jos ei ala sieltä itsekseen tulemaan niin pääsiäisenä sitten käynnistetään. Mutta tähänkään ei varattu mitään aikaa.
Itsellä on ihan hyvä olo tällä hetkellä. Supistelee ehkä normaalia enemmän mutta en silti ole vielä ottanu aikaa. Saa nyt nähdä että jakautuisko tämä mamma kahtia vuorokauden sisällä ;D
Bubble ja Lillus 40+4