Esikoista yrittämään 2011 vol3

miramei juu, tuo kp20 on ehdottomasti plussa! Onnea siitä!!
Tänpäivänen on ilmeisesti tuo suoran alin. Ei kyllä ole mielestäni enää tasavahva? Eli tästä päätellen varmaan tänään on ovis, tai sitten oli jo eilen!! Talletusta varmuuden vuoksi ;)

pionia onpas sulla heitelleet tunteet laidasta laitaan. :kiss: Se on ihan normaalia!
Mulle on aina ollut selvää, että haluan lapsen, JOS löydän miehen, että voin perustaa perheen. Ja nythän se on mahdollista. En siis uskaltanut haaveilla lapsista ennen kuin niiden saamiseen oli edellytykset kunnossa. Samoin kuin nyt, en pysty kuvittelemaankaan mitään synnytyksiä/aikaa, kun vauva on jo olemassa. En vain kerta kaikkiaan uskalla. joku pieni idootti tuolla pääni sisällä kuvittelee, että nämä pohdinnat vois estää mua saamasta sitä lasta alulle. :LOL:
 
Onnea miramei ovisplussasta! ihan selkeä! :heart:

Aiemmin olin kysellyt että voiko nuo testit sahata ja nyt on käytännön kokemustakin, eli ihan kuten sanoittekin, voi vaihdella. Mulla tais plussa olla viime keskiviikkona, yritin sitä katsoa monesta kulmasta kun en ollut ihan varma. Ja tää siis niin päin että yritin nähdä että ne ei muka ois samanvahvuiset viivat. Mutta kyllä ne oli. Oli sitten pakko soittaa vielä hoitajalle, että miten tarkkaan pitää tulkita :LOL: Minä ja mun tyhmät kysymykset! Nyt vaan odotellaan loppuviikkoa ja sit uusiin verikokeisiin. Enää ei oo kauaa meidän vastausten kuulemiseen. Odotan sitä jo tosi paljon! Oikeestan silti aika tyhjä olo, en nyt odota tästä kierrosta yhtään mitään, ei oo minkäänlaisia tuntemuksia, ehkä viikonloppuna aavistuksen menkkamaista juilintaa, muttei muuta.
 
Pionia oot niin oikeessa tossa, että pitää olla kunnossa kun se raskaus sitten joskus on ajankohtainen. Niin kroppa kun pääkin. On kova rasitus psyykkeellekin ihan uus elämäntilanne vaikka olis kuinka siihen valmistautunut. Siksi mä haluisinki saada nää työasiat ja kuntoilun aluille :/ Varmaan kroppaki jo suojaa itseään sillä, ettei raskaaks tulo onnistu kun on huono fyysinen kunto ja stressi on niin korkealla tällä hetkellä... Mitenköhän tässä sisuuntuis ja tekis niitä hyviä ratkaisuja omankin elämänsä kannalta :/
 
Hyvää syntymäpäivää Hennu!!:flower:
Siis kauheeta kun meinas mennä ihan ohi!!!

Niin miettikää, todellakin on monta naista ilman miestä ja kauhee vauvakuume. Eli siinä mielessä me ollaan jo voiton puolella ;).
Ja tiedän sen, että kun se pieni nyytti syliin saadaan, niin ensimmäinen ajatus on et miksi en aikaisemmin näitä tehnyt :p.

Sinika sullahan on jo hyvä suunnitelma, reissun jlk ja jos duunikuviot muuttuu, niin hyvä. Toi maca-jauhe Pitäisi auttaa stressiin. Se ei ole niin pahaa kahvin tai teen joukossa :x.
 
Kiitos kaikille! Tänään lämpö 36,94 kainalosta..eli kyllä se vissiin ihan oikee plussa oli :) uskomattomalta se kuitenki tuntuu. Vivianne ei oo todellakaan helppoa tulkita noita testejä. Nyt itsekkin näkee kuvasta paremmin, että täytyhän sen olla :D Jotenki tulee ihan sokeeksi noille testeille.
Puuhis talleteltu on eilen ja toissapäivänä..ehkä tänäänkin vielä :) Punkkua join eilen ja tänään hieman lisää..jos siitä nyt hyötyäkin ois, mutta onhan se hyvää muutenkin ja vähän rentouttaa.
Pionia en ilmeisesti muistanut kertoa, että maca ei ole mitenkään makuhermoja hivelevää :D uskon silti, että siitä on hyötyä :)
Niin ja hyvää syntymäpäivää Hennu! :flower:
 
Tässä selasin viime vuoden kalenteria ja tajusin, että nythän on vasta yk.6!! miten olenkaan laskenut näin väärin. Olin laskenut senkin kierron mukaan, kun lopetin pillerit kesken kierron (hölmösti tehty, mutta jäi lomalta matkasta ja olisin kuitenkin lopettanut seuraavassa kuussa)..jostain olen löytäny yhden ylimääräisen vielä tuon lisäksi..
 
Keskiviikko 08.02.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............75/28..................24.12
anfia..................23............4..............64/30........................?
Sinika................30............3..............50/30-36.................?

Nasulais.............30............-..............48/28....................?
millimolli.............26............18...........45/24-30................?
Ambrosia85.........26..........13..............34/26-30..................?

another..............25............4.............33/28?....................?
bonus87.............24............2.............33/35-44.................22.2
lenkkari..............27........... 6.............31/32-33...............?

Tupu_................26............6....... ......28/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............27/28...................
~Vivianne~.........29..........14.............22/25-54..................?

Barbababy..........25............7.............22/25-29....................?
Miramei..............24...........6..............22/33-41....................?
Pionia................31............8..............20/24-31.................20.2.

Hennu86............26...........10.............18/35-42.................21.2.
pikkumy.............26...........18............17/25-28................?
Puuhis25............25............7.............6/29-38..............ei jännitä


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Kiitos onnitteluista ihanaiset :heart:

~Vivianne~ Mitäs jos tuliskin ylläriplussa? ;)

Joo, olisin samaa mieltä, että osan porukasta vois tiputtaa taustalle, kun ei mittää näy eikä kuulu...

Miramei Onnea ovulaatiosta!!! :)

Sinika Kyllä teillekin se plussa suodaan :heart:

Kukaan ei ole meistä vielä plussannut tän vuoden puolella :'( Nyt kevään ja kesän aikana aletaan odottelemaan/saamaan niitä plussia! Prkl...

ON: Lämmöt eilen aamulla 35.0 ja tänään 35.9. Kierron lämmöt ollu noin muut keskimäärin 35.7-35.9. Tänään aamulla taas suht vahva viiva ovistestiin (neljättä päivää nyt...) ja testiviiva tais olla aavistuksen kontrollia vahvempi (taas, sama oli toissa-aamuna). Eilen huljahteli valkkaria kunnolla, mutta talletukset jäi tekemättä. Teroja en vielä alottanut, vaan odotan, että lämmöt nousee... Jos mitään ei tapahdu ennen Levin reissua, niin terojen aloitus jääköön vasta myöhemmäksi...
 
Minulle voisi listaan päivittää
Tupu_................27............7....... ......1/27-30................8.3.
Ikää tulee lisää vasta vähän myöhemmin mutta päivitettäkööt jo nyt, ettei koko ajan tarvi..
Synttärionnittelut myös sinulle Hennu! :flower:

Yk 7 ei tullut yhtään yllätyksenä, mutta kyllähän se vähän pistää miettimään, koska meidän vuoro oikein tulee? Tuttavapiiristä tulee vauva-/raskausuutisia nyt viikoittain, ja olen huomannut, että suhtautumiseni niihin on alkanut muuttua koko ajan negatiivisemmaksi... No, jos ei vauvaa niin ainakin saan häät! Hääsuunnittelu on aivan IHANAA! :)

puuhis: kerrohan sitten kokemuksia niistä clomeista, ne taitaa minullakin olla edessä keväällä/kesällä. Mitä olen palstoilta lukenut, niin hyviä tuloksia (=vauvan) on monet kai niillä saanut. Toivottavasti nappaa teilläkin :) Onko tuo seurantaultra pakollinen niitä käytettäessä?

Paljon plussapuhureita myös kaikille muille! Siellä onkin pitkä lista jännäpäivillä.
 
Viviannelle yllätysplussaa mäkin täältä huutelen :heart: Olisittepa osa sitä happy ending-tarinaa, jossa plussataan heti, kun tiedossa on hoitojen alkaminen :kiss: Toisaalta, onpa tuokin jo mieltä piristävä vaikutus, kun ovuloi ja pääsee tutkimuksiin. Ei toki varmaan niille, joilla tulee ovis säännöllisesti, mutta näin meille ongelma-munisten omistajille ainakin :)

Hennu mä täältä lähetän puhureita sinne päin, että huomenna olis lämmöt ylhäällä :whistle: :heart:

Ja yhdyn Hennun toteamukseen: Ei plussan plussaa tänä vuonna, vääryys!!! Melassi vois avata tilin tällä viikolla ;) Mennään sit muut rivakasti perästä!! Täähän on v. 2011 aloittaneiden ketju, ja kävin kurkkaamas tuolla 2012 aloittaneiden pinossa. Miten hitto sielläki on jo plussia ja meillä ei?

Tupu kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa!! Yk7 mennään nyt sit molemmat. Enpä oo enää yksin tuolla listan alapäässä, kun tulitte Bonuksen kanssa seuraksi! Onneks teillä on nyt hääsuunnitelmat meneillään, niin ei ehdi liikaa tätä vatvoa. Kerron tokikin kokemukseni clomeista sitten :) Toivottavasti tulosta tulis. Tulee tai ei, niin kesän taukoilen koko asiasta. Se on ihmisen parasta aikaa, ei sillon vauvattomuutta murehdita saatika vedetä jotain pilleriä naamaan asian auttamiseksi :)

Miramei toihan oli positiivinen ylläri, että vasta yk6 menossa!! :)

Huominen päivittäjä vois poistaa nuo kaks ylimmäistä listalta taustalle!

ON täysikuu ja unettomuus. Ei siis mitään mainittavaa, kun pää ei toimi :/

Muuten, eilen ilmestyneessä Kauneus ja Terveys-lehdessä oli juttu PCOS:sta!! Ihan ok juttu, mutta siitä sai vähän väärän käsityksen lopussa. Siinä luki jotain tällaista, että ylipainoisen keinot parantaa tautia on laihdutus, tupakoinnin lopettaminen ja e-pillerit. Hoikkien keinot on sit lääkkeet (clomit) ja keltarauhashormonivalmisteet (terolut ym.)
Eihän se nyt aivan noinkaan mene mun mielestä, että vain laihoille lääkkeet tehoais ja vain lihaville tupakoinnin lopettaminen!! Hohhoijjaa, pisti aivan vituttamaan. Itse sain näin aikaisin nuo clomit kun lääkäri sanoi, ettei hoikka voi tehdä mitään itse asian parantamiseksi. Mutta vittu mitä touhua tehdä joku artikkeli noin, että antaa ymmärtää väärin. Kyllä varmasti ylipainoisetkin voi saada avun lääkkeistä ja yhtä lailla hoikkien pitäisi lopettaa tupakointi ja syödä terveellisesti..
No, tällainen purkaus tällä kertaa :D :LOL: SORRY
 
Tuosta, ettei vielä ole plussailtu: Olen (tälläisenä ahkerana nettiopiskelijana) lukenut, että vähiten hedelmöityksiä tapahtuu juurikin tammi-maaliskuussa, sillä täällä pohjoisessa on niin vähän valoa ja ihmiset eivät saa tarpeeksi D-vitamiinia, joka siis vaikuttaa sekä mieheen, että naiseen, mutta ilmeisesti vielä enemmän mieheen! :D Eli D- vitskuja miehellekkin ;) Meillä on onneksi syöty, mutta ei ole vielä kuulunut.. Toivoa ei sentään ole hukattu.
Mieheni veljen perhe saa kesällä vauvan, heidän sisko menee tällä viikolla hedelmöitykseen ja jos meille vielä tärppäis niin johan tulis kerralla niitä kauan kaivattuja lapsenlapsia mieheni puolelle! Minun puolelta olisi ihan ensimmäinen.
Ja kyllähän tuo vähän piristi ko pari yk:ta putosi..
Oon tässä kummissani -testasin taas tänä aamuna ja viiva oli tummempi kuin eilen :D aattelin vielä muutaman päivän jatkaa, sillä yleensä ovis ollut tosiaan vasta siellä kp 24-26.. lämmötkin heittelee päivän mittaan reilusti. Onhan tää mielenkiintoista tämä omaan kroppaan tutustuminen. Kerta toisen jälkeen vaan huomaa, ettei kaikki olekkaan niin yksiselitteistä, välillä tuntuu, ettei tunne omaa kroppaa sitten yhtään!!
Pyydän anteeksi omanapailuni..

Alkupäässä oleville pitkäjänteisyyttä ja tsemppiä oviksen bongailuun :)
Plussapuhureita kaikille! +++:whistle:
 
Heips. En ole aikoihin täällä käynyt. Minua olikin jo kaipailtu :) Eilen tosiaakin oli gynelle aika, siellä tehtiin tutkimus ja verikokeita otettiin, kaikki oli kunnossa :D Sain nyt 3 kuukaudeksi tero kuurin ja jos sinä aikana en raskaudu niin saan lähetteen naisten polille :D Ihanaa kun asiat etenee :)) Ei edelleenkään ole niitä menkkoja kuulunut :( Tänään aloitin elämäni ensimäisen terokuurin.
 
Torstai 09.02.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............76/28..................meni jo
Sinika................30............3..............51/30-36.................?
Nasulais.............30............-..............49/28....................?

millimolli.............26............18...........46/24-30................?
Ambrosia85.........26..........13..............35/26-30..................?
another..............25............4.............34/28?....................?

lenkkari..............27........... 6.............32/32-33...............?
melassi...............29...........9..............28/28...................
~Vivianne~.........29..........14.............23/25-54..................?

Barbababy..........25............7.............23/25-29....................?
Miramei..............24...........6..............23/33-41....................?
Pionia................31............8..............21/24-31.................20.2.

Hennu86............26...........10.............19/35-42.................21.2.
pikkumy.............26...........18............18/25-28................
Puuhis25............25............7.............7/29-38..............ei jännitä

bonus87.............24............3.............3/35-44.................
Tupu_................27............7....... ......2/28-32................8.3.


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
jenni_noora kiva kuulla sinusta :) Jätin sut toki vielä listoille, kun "ilmoittauduit" :) Hyvä, että kaikki näytti olevan kunnossa gynekäynnillä. Eiköhän terojen avulla sullakin ala uus kierto parin viikon päästä!! :)

jokos miramei sai ovis+ testiin?

mitäs Hennu tänään tietää?
 
puuhis25 Hennu tietää semmosta, ettei tiedä oikein mitään. En osaa nyt sanoa, onko ovulaatiota tapahtunut LH-huipuista huolimatta. Olen nyt testejä tiiraillut ja tasavahvat viivat oli tosiaan sunnuntaina kp 15 ip ja aamulla kp 16 testiviiva oli kontrollia vahvempi. Lämmöissä tapahtui huomattava dippi alaspäin kp 17, mutta vielä lämpö ei ole noussut yli 36 asteen... Pupuilut jäi ainoastaan sunnuntai- ja maanantaipäiville ja eilen isäntä sanoi, että voidaan vielä tänään hommailla... Taitaa olla myöhäistä jo. Terojen aloituksen kanssa arvon nyt. Yksi oviksen jälkeinen oire on ilmestynyt: nenä tukossa, kun limakalvot ovat kuivat. Voi johtua pakkasestakin tai sitten ei...

Huomenna tulen vielä käymään täällä ja sitten seuraavan kerran pörhällän palstalle vasta ma 20.2.
 
Puuhis edellisen sivun viimeinen viesti :) taisit kommentoida niitä kuvia tuossa ylempänä, että plussalta näyttää :) Edelleen pidän tuota kp 20 viivaa tummimpana, mutta vielä tänä aamunakin on suhteellisen tummat viivat testissä ja jotenki epäilys on siitä, että oliko se kp.20 nyt sittenkään plussa?!!
Oon ihan ulapalla, mutta testailen päivittäin.. En vaan tajua omaa kroppaani :D Voiko testit näyttää suht tasavahvoja viivoja useamman päivän, mut kuitenkin silleen, että testiviiva hieman haaleampi?
Eilen illalla oli oikeen huono, etova olo ja mahassa ollut melko kovia ovis(?)kipuja eilen ja tänäänkin. Onko teillä oviksen aikaan ilmavaivoja? Niitäkin on pari päivää ollut.
Täytynee talletella varalta tänään..
 
Miramei Testaaminen pitäis lopettaa siihen ensimmäiseen plussaan (tasavahvat tai testiviiva kontrollia vahvempi), mutta esim. minä en taas malttanut ja oon nyt pitkin viikkoa saanut suht vahvoja viivoja. Kuitenkin testiviiva jääny aavistuksen verran haaleammaksi. Ystäväni tuli raskaaksi tästä kierrosta ja hän testasi ovisplussan jälkeen ainakin kahtena päivänä suht vahvaa viivaa ja sit lopetti siihen, kun meni hermo. Tänään aamulla tuli viesti, missä oli räikyvän vahva plussa r-testissä :)

Mulla oli toissapäivänä maha sekasin siis sillee, että oli hirmusti ilmaa vatsassa ja koko ajan sieltä kuulu semmonen pulputus. Veikkaan, että oli mulla oviksesta johtuvaa?
 
Hennu meillähän on sitten melkolailla sama tilanne. Ekan plussan tai ainaki tosi vahvan sain kp19 illalla ja kp20 aattelin jo plussaksi. Nyt siis menossa kp.23 ja tänäkin aamuna suht vahva, vahvempi kuin eilen ja toissapäivänä. Monta päivää oot testaillu melkein positiivisia? Tietenkin ois ihanaa jos tarkoittais sitä mitä me kaikki täällä odotetaan :heart: Mulla myös limakalvot kuivahkoina ja nenä välistä tukossa. Viime kuussa oli tähän aikaan melkonen limatulva jota kesti ainakin viikon!
 
Seuraava päivittäjä! laitatko jenni_nooralle jännäpv:n tilalle vaikka tekstin menijo tai jonkun muun merkin että on mukana. Muillekkin muistutukseksi että jos ne kiertopäivät venyy yli tuon 60pv:n niin pyytäkää listalle merkintä et mukana ollaan, on vain pitkä kierto.

En oo niin jaksanut seurata listaa. Ei jännätä tässäkään kierrossa. Ei ovista, migreeni tuli miten sattuu. No, 20pv lääkäriin. Ja migreenin täsmähoitolääkkeetkin vaihtoon, määrätty kaikkea mitä ei ois saanut ristiallergioiden vuoksi. Huoh.
 
Voiko mut lisätä mukaan?
Ollaan miehen kanssa yritetty kohta vuos ja kohta ollaan menossa kohti tutkimuksia.
Kierrot oli alussa tosi pitkiä nyt pysytelleet n 30 päivässä.

Rivi olisi siis

Mirumaru........ 29......... 10........ 24/30-35........ 18.2
 
miramaru tervetuloa :wave:

hennu
lle ja mirameille toivon toteutuneita oviksia ja piinapäivien alkua :heart: Hennu, en kyllä tiedä voitko sä nyt pitää sitä lomaa palstailusta, kun mun tulee sua sitte ikävä :D

sinika kyllähän kroppa taas tekee kiusaa sulle :( Halit :hug:

pikkumy
onpa paska kuulla, ettei vieläkään oikein natsaa noiden lääkitysten kanssa, jos muutenkaan :hug:
 

Yhteistyössä