Esikoista yrittämään 2011 vol3

Mulle voi päivittää: yk 5 kp 1/28-30 jännäpäivä 12.11

Tiesin kyllä että peli on menetetty tässä kierrossa heti kun tiputtelu alkoi. Tähän kiertoon vois ostaa eri merkkisiä ovistikkuja jos sais kunnolla oviksen bongattua. Kyllä masentaa tällä hetkellä, mut kai tää tästä taas pikkuhiljaa. :( Sori, en nyt jaksa kommentoida muiden tekstejä.
 
Ambrosia: Voishan sitä joo mennä nyt jo lääkäriin pyytämään lähetettä, mutta parempihan se ois jos tuo mies ois valmis tulemaan alusta asti mukaan. Nyt kuitenkin luvannut että alkuvuodesta lähdetään tuohon rumbaan. Toivottavasti nyt saadaan edes tutkimukset mistä kiikastaa, siihen kun en luota että kovinkaan radikaaleja hoitoja saatais kun kuintenkin oon perussairas. Vähän kyl asennetta et ei odota liikoja, ei pety jos ei saa hoitoja, nyt toivoo vaan että jos sitä vauvaa ei kuulu niin sais edes tietää onko mitään vikaa.

Täällä kunnon flunssa iski. Yö meni heräillen useita kertoja painajaisiin (teemakin oli niin ihana kuin kuolema), lopuksi olin reilut puol tuntia vaan suihkussa kun olin niin hiestä märkä. Vähän rauhottavia ja sain sitten nukuttua jopa 3h yhteen putkeen.

Vähän tuntuu et nyt ei ollut joko ovista tai se on tulossa tai meni jo. Tosin mies on koko viikonlopun reissussa eikä tämä paha flunssa kyllä juuri haluja herättele. Tosin on ennenkin flunssa sotkenu kierron, et ei mitään uutta.
 
Torstai-iltana romahtivat lämmöt normaaliin, to-la tuhruvuotoa ja tänään jo menkkakivut oireilee. Mikäli huomenna ei siis kp 1, niin se olisi todellinen ihme. Olen tässä pohtinut että voiko mulla olla liian lyhyt luteaalivaihe?

Ollaankohan me Crystal jotenkin huonoa vuosikertaa (tai sitten parasta ennen vuosikerta mennyt ohi :D)? No ei kai tässä auta kuin lähteä uuteen nousuun...
 
Esikko83 No toivotaan ettei parasta ennen -päiväys oo vielä mennyt ohi. :p

Onneks on jo parempi fiilis kun aamulla. Uutta yritystä sitten vaan. :) Sattuu vaan nyt tässä kierrossa niin hölmösti et ovis on luultavasti just silloin kun ollaan menossa kylään viikonlopuks. Toivottavasti ennakkoon touhuilu riittää... Mut ei nyt koko elämää voi tälle yritykselle omistaa.
 
Tämä on nyt outoa. Mulla on flunssan takia iho ihan järjettömän kuiva. Ja nyt alkoi taas otsa kukkimaan. Ärsyttää. Ja tuntuu erittäin oudolta tämä oireilu kun aina ollut muuten sileä iho yksittäisiä finnejä lukuunottamatta. Jos nyt tätä ihon kuivuuttaan hilseilyä ei lasketa. Onneksi on 1,5vk päästä allergiapolin aika, voin siellä kitistä tästä ihon oudosta käytöksestä.

Mulle sais päivittää tuon kierron pituuden 25-27. Laskeskelin tuota ja on lyhentynyt huomattavasti keväästä. Tai ylipäätään mun vanhasta normaalista.
 
Heippa kaikki! Vieläkö jotkut muistaa? :)

Oon pitänyt tässä vähän taukoa kaksplussasta, meinas vauvakuume nousta liikaa! Nooh tässä ollaan yritelty vauvaa kuitenkin. Se kystan leikkaus oli mulla silloin elokuussa ja silloin multa löytyi endoa. Lääkäri sanoi että puolen vuoden päästä leikkauksesta pitää aloittaa hoidot jos ei sitä ennen onnistu tulemaan raskaaksi.

Kiertopäivistä olen vähän sekaisin mutta oviksen tunnistin. Nyt menossa Dpo 12 ja juuri tuli mammaksin herkkään raskaustestiin HAAMUPLUSSA! Mieskin näki sen 5 aikaan aamusta :D Oli sen verran kova vessahätä että oli pakko mennä testaamaan. Muutenkin on ollut vatsan nipistelyä normaalia enemmän ja rinnat on tosi kipeät. Kiertopäivät on ehkä 23-26/26-27 (harvinaisen sekaisin ollut kierto :)). Ja oon aika monta kertaa tehnyt mammaksin testeillä negan eikä ikinä aikaisemmin oo tullut minkäänlaista viivaa.

Voisko olla että meidän toiveet ois kuultu :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: -Pätkis-
Sunnuntai 16.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ambrosia85.......26..........9................69/25-32..........menijo
-Liv-.................23...........6................68/40-55..........menijo
Ninja09.............22.........14...............40/28-43..........3.10.

Mustika.............31...........3................37/25-28............?
Eris...................25..........2.................33/28................?
Tupu_...............26...........2................33/30................14.10.

Lilly-..................25..........5...............26/30.................?
Esikko83............28...........3...............26/26-29............16.10
lakritsi...............22...........2...............24/30.................23.10.

melassi..............28..........6...............23/28-32............23.10.
Selia.................25...........4..............22/27-32............27.10.
Santski..............28...........6..............21/24..................?

Manda86...........25..........11.............20/30.................27.10.
Hennu86............25...........7..............17/27-70............29.10.
Destello.............23...........5..............17/30..................?

anfia.................23...........2..............16/30.................30.10.
lenkkari.............27...........3..............16/28-36..............?
pikkumy............26...........14.............13/25-28...............?

Tuikkiva............27............4.............12/34-47...........?
millimolli...........26...........15............12/24-30...........?
~Vivianne~.......29..........10..............8/25-54...........7.11

Tuttava1985......26............4..............4/25-?.............?
Crystal83..........28............5..............2/28-30...........12.11.


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
oma napa apua!!!!!!!!!

Tein testinä ovistikun normi tapaan..nyt tuli kaksi viivaa..ei kontorllin vahvusta ihan ,mutta selkeä värikäs viiva.. ovis ajteltiin olleen 9 pv..viime viikolla ke tai to tein ovistestin pistokokeena ja ihan haalee oli..nyt kuitenkin tuli selkee vahvahko viiva.. mistä voi johtua?

Laurelle toivon että toiveenne on kuultu:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Emby & Laurelle! :heart: nyt vaan paljon tarrasukkia matkaan!

ON: Mua jo rupee tympii ihan huolella tää menkkojen odottelu... Mulle muuten lipsahtanut pari päivää liikaa tuonne listaan, tänään on kp66. Kolmas kierto ilman pillereitä venyi 67 päivään, mutta muut kierrot ovat olleet sen 39-51 päivää, joten nyt on ilmeisesti tulossa pisin kierto tähän mennessä... No gyneaika on reilun parin viikon päästä, joten täytyy yrittää sinne asti sinnitellä... Toivottavasti ei mitään suurempia ongelmia löydy.
 
Moikka!

Onnittelut taas plussanneille!! :) Ihana että porukka saa plussia, tuo toivoa tähän syksyn harmauteen. Myös ovisplussat on erittäin toivottuja.

Melassi, kuulostaa lupaavalta, kantsii varmaan r-testillä testata. Pidän peukkuja!! :)

Itse oon täällä keräillyt ties minkälaista oireilua..On ollut kaikenlaista nippailua kumminkin puolin, palelua, huonovoinitisuutta. Terot loppuu keskiviikkona ja kaikella todennäköisyydellä sukulainen sieltä torstaina pyörähtää kylään. : / Toisaalta ihan jees, että tulee, mutta toivoisin ettei tulis. Kauhulla jo vähän odotan seuraavaa kiertoa ilman teroja. Oon päättänyt, että jos kierto sitten venyy, niin meen heti gynelle ja pyydän ne clomit.
Yritin tässä kierrossa tikuttaa ovista, mutta en oikein selkeetä vastausta tikkuun saanut. Joskus kp 8-10 (en muista enää tarkkaan) tuli suht selkee viiva joka sit lähti haalistumaan, mutta aivan kontrolliviivan paksuinen se ei ollut. En siis tiiä edelleenkään, oliko ovista vai ei. Toisaalta alitajunta sanoo ettei oo ollut,mutta sitten kuitenkin toivon että olis.. Ja toiveen innoittamana menin sit tänään tekee r-testin, joka tietysti näytti negaa. :headwall: Noh, tällasia tänne... Käyn kyllä lukemassa lähes päivittäin tiedän kuulumisia, mutta en jaksa kirjoitella, sorry. :)
 
Maanantai 17.10.2011

Omaa nyyttiä toivovat:
nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Ambrosia85.......26..........9................70/25-32..........menijo
Ninja09.............22.........14...............41/28-43..........3.10.

Mustika.............31...........3................38/25-28............?
Eris...................25..........2.................34/28................?
Tupu_...............26...........2................34/30................14.10.

Lilly-..................25..........5...............27/30.................?
lakritsi...............22...........2...............25/30.................23.10.

melassi..............28..........6...............24/28-32............23.10.
Selia.................25...........4..............23/27-32............27.10.
Santski..............28...........6..............22/24..................?

Manda86...........25..........11.............21/30.................27.10.
Hennu86............25...........7..............18/27-70............29.10.
Destello.............23...........5..............18/30..................?

anfia.................23...........2..............17/30.................30.10.
lenkkari.............27...........3..............17/28-36..............?
pikkumy............26...........14.............14/25-28...............?

Tuikkiva............27............4.............13/34-47...........?
millimolli...........26...........15............13/24-30...........?
~Vivianne~.......29..........10..............9/25-54...........7.11

Tuttava1985......26............4..............5/25-?.............?
Crystal83..........28............5..............3/28-30...........12.11.
Esikko83............28...........4...............2/26-28............11.11
-Liv-.................23...........7................1/40-55..........?



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27.........6.10...........13.6.................YK1
Poikkka............21.........13.10............. ..................YK14


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Heippa pitkästä aikaa!

Hienon uuden ketjunkin ootte alottanut! Ite oon vähän aikaa ollut poissa täältä pyörimästä, oon ollut reissussa ja muutenkin koittanut vähän irrottautua tästä kuumeen lietsomisesta.

Paljon plussanneitakin! Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!

Pahoittelut menkkojen alkamisesta Esikolle ja Crystalille :hug: Ja Liville myös :hug: Mutta Liv, varmaan hyvä että kuitenkin itsekseen alkoivat ne menkat eikä sitten sen enempää kierto venynyt.

Miltäs Melassi siellä vaikuttaa? Mä en tosiaan tiedä mitään tosta ovistestistä, siis näyttääkö nekin raskauden? Mutta toivottavasti meinais sitä. Pitäsköhän itekin testata sillä nyt, niitä olis jonkun verran tuolla laatikossa :) Meillä on aika samat kp:t ja kierronpituudetkin vissiin.

on: Mulla tuli ovistestiin kaksi tasavahvaa viivaa muistaakseni kp 14. Mutta onko siis normaalia, että se viiva oli tasavahva vasta lähempänä testiajan loppua (kuitenkin testiajan sisällä)? Sitä ennen parina päivänä tuli vahvistuvat viivat ja sitten kp 15 oli taas haaleampi viiva. Mä toivoisin niin kovin, että olis tärpännyt. Mutta ei mulla mitään oireita ole nytkään, joten vaikea uskoa raskauden mahdollisuuteen. Yritetty kyllä on ahkerasti :)
 
Suuren suuret onnittelu Emby^ !! :)

Kiitos Selia :) Juu on hyvä, että vihdoin alkoivat, mutta vähän tuntuu epätoivoiselta olo kun näin pitkän kierron heitti.. Mutta josko sitten ensi kierto olisi lyhyempi ja saisin ne terot käyttöön.. Pidän kovasti peukkuja, että teillä olisi nyt tärpännyt!
 
Onnea Emby:heart:

Ambrosia siellähän näkyy pieni haamu, miten jännittävää..onnea viivan vahvistumiseen..=) pidä meidät ajan tasalla


Selia Olisi mukava plussata kanssasi samaan aikaan=)kuten myös muiden meidän muiden yrittäjien kanssa..:D En ole tehnyt tänään r-testiä, enkä ovistestiä..
 
Viimeksi muokattu:
Varovaiset onnittelut Ambrosia :heart:

ON: Tänä aamuna tehty haamu/plussa, en oikein osaa sanoa kumpi. Kertokaas tytsyt milloin sen voi sanoa jo plussaksi? Sen verran selkeästi kuitenkin viiva näkyi ettei tarvinnut tihrustella mutta ei kuitenkaan ollut niin vahva kuin se toinen viiva. Voi olla että huomenna teen clear bluen digin, joka odottaa tuolla kaapissa :)
 
Hola tytöt :wave:

Miehän saan ihan kunnolla pidettyä taukoa palstailusta nykyään :)

Esikko83 Pahoittelut tädistä :( Sinäkö se aiemmin kyselit seksin määrästä? Vastaanpa nyt kuitenkin. Meillä ei ennen pillereiden lopettamista ollut mikään aktiivinen seksielämä. Saattoipa välillä olla taukoa kolmekin kuukautta! Omalta osaltani haluttomuuteen vaikuttivat solumuutokset alapäässä. Nyt yrittämisen aikana jotkut kuukaudet ovat olleet aktiivisempia ("ovisviikon" aikana mm. 4 kertaa), mutta nyt alkaa taas hiipumaan. Tässä kierrossa ainoastaan kp 12 ja that's it. Molemmilla pitkiä työpäiviä ja muutenkin stressiä. Ei sitä vain saa aikaseksi virittäytyä oikeaan tunnelmaan. Tällä menolla ei siis tartte vauvasta haaveilla :)

Emby^ Onnea plussasta :heart: !!! :) Ihana uutinen. Laurelle, onnittelut haamulaisesta! Toivotaan viivan vahvistumista :)

Ambrosia85 Vautsi, siellähän kurkkii haamu!! :) Vähänkö hienoa! :heart:

melassi Suurkiitos listan päivittämisestä :) Yritän itsekin ottaa vähän aktiivisemman otteen tuohon päivittämiseen :) Ovistestiin olit viivan saanut. Mulla ne yleensä tarkoittivat joko lähestyviä menkkoja tai sitä, ettei munasolu ollut ("yllätys, yllätys") irronnut, vaan keho yritti uudestaan. Muutenkin PCO-potilailla noi ovistestit ovat ilmeisesti melkoisen turhia, kun LH on jatkuvasti koholla. Toivottavasti sulla asia tietäisi hyvää :)

tuikkiva Tervetuloa joukkoon :) Meillä alkuun homma meni, että vauva tulee, jos on tullakseen. Keväällä ja kesällä meni ihan yrittämisen puolelle ja tästä syystä aloinkin jo vähän masentua, kun ei mitään tapahtunut ja varsinkaan, kun kroppa ei pelannut. Nyt on jo vähän luovutettu. Jätin ovistikut pois eikä oteta paineita seksin harrastamisesta. Ei sitä väkisin kannata yrittää.

-Liv- Onneks sie pääset sinne gynelle kohta! Noi pitkät kierrot vois kyllä kieliä PCO:sta tms. : /

ON: Ei kummityttö ollutkaan meillä yökylässä. Meni toiselle kummilleen koko viikonlopuksi. Ehkä parempi näin. :)

Lauantaina aloitin toistaiseksi viimeisen terokuurin ja ensi viikolla pitäisi sitten täti punaisen tulla kylään.

Viime yönä näin unta, että sain plussan. Ensin testi oli unohtunut pöydälle ja isäntä sitten huomautti jonkun ajan päästä, että miksi siinä on kaksi viivaa. Innostuin asiasta ja päätin tehdä toisen testin ja vahva plussahan siihen tuli. Kyllä me oltii innoissaa ja mie menin jo vähä sekaisin. Olipa ärsyttävä sitten herätä herätyskellon ääneen...
 

Yhteistyössä