Esikoista yrittämään 2011 vol3

Another Kyllä mä ajattelin viedä sinne gynelle netistä printatun aamulämpö kalenterin. Jos sitä sattuisi kiinnostaa.
Mä tein päätöksen ettei ekalla puoliskolla syödä paljon herkkuja, tää meni nyt ihan hyvin näin. En tiedä onko siitä sitten hyötyä, et piinapvillä taas mussuttaa..?

).( Digi =) taas tänään. Hiukan ihmettelin kun yöllä kävin vessassa ja vasemmalta juili kunnolla ja aamulämmöt oli sit 36.7 (n.36.2) mietin et mikä salama ovis siel oli.. Todellisuus pärähti töissä, 38c kuumetta! Ja pitäis pupuilla, öh... Ja tietysti mulla on se gyne huomena duunin vieressä, eli joudun ajamaan se 50km suunta. :headwall: pitäiskö perua.. En tie!
No, nyt ei tie haittaako tuo kuume ovista, mut jos huomenna jaksais talletella. Mut turhaa mua vielä siirtää piinalistaan, kun en tie tuleeko mistään mitään.

• Tykkää
Reactions: another
voi itku, kyllä se siis kannattaisi minunkin sitä ruokavaliota muuttaa, kävin tuossa just tuolla lapsettomuus puolen palstalla vilkuilemassa niin siellä ihmiset puhui tuosta pco:sta ja siitä kuinka sen kanssa ois vain niin hyvä olla vhh-ruokavalio ja vähentää sokereita :(

hennu
nuo sokerittomat namit ja hedelmät vois kyllä olla hyvä apu makean himoon, kiitos vinkistä :)

mie vaan niiiiiiiin rakastan herkuttelua! tuntuu vaan aina olevan niin yksin tuon kanssa kun mun mies ei siis makeaa hirveästi edes syö (suklaalevyt on ainoot jotka kaapista häviää), joten miun urakaksi jää sitten tuhota kaikki pullat ja kakut ja keksit joita sekä anoppi että oma äiskä aina antaapi! kun eihän niitä nyt voi poiskaan heittää! ihana tekosyy eikös! oon mie nyt sentäs vähän saanu rajoitettua omaa leipomisviettiä, että en oo suurempia leivossatseja tehnyt :D
äh, kyllä mun on ensi viikolla kyllä otettava itteeni niskasta ja lopetettava herkuttelu!

crystal nin, parempihan se ois kieltäytyä alkomahooleista jos epäilyksiä yhtään että oisi raskaana! miekin tässä jo aloin miettiä että mitenköhän saisin kieltäydyttyä ensi kuussa juomisesta kun ystävä tulee paikkakunnalle pitkästä aikaa, ja hänellä on aina tapana pitää mukavia illanviettoja ;) ja siis laskeskelin että jos saisin ne terot ja clomit nyt lääkäriltä, niin voisi olla juuri oviksen aika silloin kun tää ystävä paikkakunnalle ilmestyy.. ihanaa jossittelua :D joskus tää menee vaan tämmöseksi yliajatteluksi :(

mutta siis niin,crystal, ei varmaan oo kyllä helppoa testailla muualla kuin kotona :D tai vaivaantunutta ainakin! mutta aatella jos se ois plussa siellä :D sitten siitä ois vaikee olla kertomatta sukulaisille :D (itse siis haluaisin pitää uutiset salassa hetkisen aikaa)

pionia
pakko oli tykätä siis ovisplussan saannista :D
harmi jos kuumetta pukkaa :/ oispa se merkki hedelmöittymisestä että se ovis olisikin jo ollut aiemmin ja olisi siellä jotain massussa tapahtumassa!

hih tuota alkukuun herkkupaastoa miekin oon vähän yrittäny toteuttaa, nyt se on vain toki jääny kun tää kierto on venynyt vain..

Viimeksi muokattu:
pionialle ovistsempittelyt!! :wave: Toivottavasti se ny tapahtuu kuumeilusta huolimatta :)

another mä oon kans yrittäny noudattaa vhh:ta varsinki alkukierrosta. Viime kierros todistetusti siitä oli paljon hyötyä, kun sain ennenkuulumattoman kp15 oviksen ja kemiallisenki tehtailtua. Kyllä nopeeta tottuu sokereiden vähentämiseen. Ite vedän makeanhimoon sit marjoja ja kermavaahtoa tai hedelmiä. Niistä en luovu, vaikka muuten yritän olla skarppina karppina :)

ON kai se ovis ny on jossain välis tätä plussasuoraa tapahtunu, ku aamulämmöt oli noussu 36,3sta 36,5 ja päivälämmöt koko ajan yli 37. Täytynee jatkaa teroja 10 pv:n sijasta joku 15pv, että ei väkisin alas menkat ja viimesetki tsänssit mene ja koko seur. clomikierto sekasin sen vuoksi.

puuhis25 Mullahan terot ei käynnistän vuotoa, jos ovis oli tapahtun. Monesti ovuloin just terokierron loppusuoralla. Toivotaan, että tää myöhäinen, kauan odotettu ovis tois myös sen tärpin teille :)

another Yks, mikä on hyvää naposteltavaa, niin maapähkinät. Rasvaahan niissä on, mutta hyvää rasvaa. Niitä ei pysty edes älyttömästi syömään :) Meillä taas isäntä on sellain herkkuperse ja kaikki vähänki makea häviää kyllä. Jos töissä saan esim. suklaalevyn tms., niin en edes vie sitä kotiin, vaan jätän töihin. Näin voin ite joskus nauttia siitä suklaasta. Kotona se häviäis.

Perjantai 02.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............56/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............41/28. ..tähdenlennon jälkeen
Puuhis25............25............7.............29/29-38..............ei jännitä

Crystal83............28............7.............29/27-30...............2.3.
bonus87.............24............3.............25/35-44.................?
Tupu_................27............7..............24/27-30................8.3.

melassi..............29...........10..............23/28.....................9.3
Mirumaru............29..........11..............16/30-35....................?
Barbababy..........25............8.............16/25-29.....................?
Pionia................31............9..............15/24-31..................18.3

lenkkari..............27........... 7.............15/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14.............13/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........2..............11/28........................?
Hennu86............26...........11.............5/35-37...................-

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal83...........dpo14..............2.3.
melassi..............dpo7...............9.3

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286

Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
Crystal83 Testiä?? :)

ON: Sain nyt eilen ystävältäni ne ovistestit ja nehän ovatkin Sofi One Step -testejä, mutta ulkonäöltään samanlaisia kuin Pregcheckit. No, dippasin eilen iltapäivällä ja tänään aamulla niitä testejä: suht vahvat viivat. Ne ovatkin herkkyydeltään 20 mIU/ml, kun taas Pregcheck on 25 mIU/ml.

No, aion testata tässä kierrossa koko rahan edestä. Testailen pääsääntöisesti noilla ilmaiseksi saaduilla Sofi One Step -testeillä. Jos semmoseen pärähtää kunnon plussa, niin sitten Pregcheck kehiin. Jos sekin on plussa, niin sitten digitesti käyttöön. Ai miten niin tähän testaamiseen jää koukkuun? :LOL:

Mutta, menkat ovat ihan loppusuoralla ja muniksia on alkanut pikkuhiljaa jomottamaan. Jospa siellä nyt kypsyis oikein mehevä munasolu, joka tois meille jouluvauvan...

Peruslämpö mulla on kainalosta mitattuna nyt onneksi noussut. Vielä viime keväänä ja syksyllä mittailin pääsääntöisesti lukemaa 35.2, mutta nyt aamusin ollut 35.9-36.0 :)

Hennulle toivon aikaista ovista!! Se olis niin hienoo, kun nyt tärppäis ennen clomeja :kiss:

ON lämmöt vähä koholla, kai se on sit dpo3 tänään. Ei muuten ovistesti ollu enää plussa :D Nyt vois lopettaa senki testailun, ku LH viimein ymmärsi laskea. En halua piinalistalle, kun lämmöt ei oo noussu "tarpeeks" verrattuna edellisiin kiertoihin (yleensä ollu heti oviksen jälkeen 36,7-37, nyt vaan 36,5) eikä uskoo tärppiin oo muutenkaa millää lailla.

heipä hei ! eilisistä limoista päätelle ovis olisi saattanut olla eilen..valui ja humpsahteli limoja pikkuhousuihin koko päivän töissä..ovista en kuitenkaan testannut eilen..ehkä olisi kuitenkin pitäny :ashamed: no mutta mies tuli eilen kotiin niin päästiin pupuileen ja hyödyntään ehkä mahdollista ovista =)
jännä juttu muuten että näin ekan kerran unen missä sain plussan raskaustestiin..jospa se enteilis jotain hyvää tässä kierrossa ;) ja muutenkin on jotenkin "varma" ja sellanen outo olo että nyt kävis tärppi...(toive ajattelua kuitenkin) ajatteli jännäillä 16.3 saakka jos ei menkat ennen sitä ala..

NYT KAIKILLE TÄRPPI ONNEA JA OMAT NYYTIT KAINALOON JOULUKSI :heart:
Aurinkoista päivää kaikille =)

Hennu Kyllä noilla testeillä jo pitäis tulla tulosta. :D

bonus Hyvä että on mahdollinen ovis hyödynnetty. ;)

melassi Jaksamista piinapäiville!

ON: Ihan puhdas negatiivinen tuli testiin aamulla. Mutta menkkoja ei näy. Pientä ruskeaa vuotoa vain. Oon ollu loppuviikon TOSI väsynyt vaikka oon nukkunut paremmin kuin aikoihin. Viimeiset kolme yötä oon nukkunut todella sikeästi, jopa iltavuoron jälkeen. Normaalisti oon vähän huonouninen varsinkin tässä piinailuvaiheessa! Tänään on aivastuttanut vähän väliä ja nenä alkoi vuotaa. Lämmöt ei oo kyllä mitenkään koholla. Mut oon mitannut vaan kainalosta, enkä aamulämpöjä. Kohta lähdetään viikonlopun viettoon. Eli tuun sitten vasta sunnuntaina raportoimaan tilannetta. :p Ollaan vanhempieni luona niin en viitsi niiden koneella tulla näille sivuille ettei paljastu vauvahaaveet. ;)

Crystal voi hemmetin nega!! :( Toivottavasti se viel muuttus plussaksi! Kaikki on mahdollista. Hauskaa viikonloppua :)

Bonus talletusintoo! :)

Käyköhän Esikko vielä täällä lueskelemassa? Mun tuli yhtäkkiä mieleen, että mitähän sinne mahtaa kuulua? :heart:

bonus mehän päästään ihan samoille piinapäiville :p

puuhis toivotaan että kaikesta huolimatta siellä on ovis ollut ja ettei ihan sekaisin kierrot taas mene :hug:

melassi ja nyt ne boobsit vois pysyy ihan oikeasta syystä pystyssä :LOL:

another sie kun olet noin kova leipomaan, niin koitappa löytää joku herkullinen resepti, joka ei ole niin makia yms. Ja tosiaan yrittää muuten noita herkkuja korvailla joillakin muulla hyvällä =)
Kyllä mä joisin oviksen aikaan vielä, monethan on raskautunut kun hiprakassa pikkuaamutunneilla ovat vehtanneet. Eihän tämän tarkoitus ole kuitenkaan muuta elämää lopettaa ;)
Toivotaan että pääsisit pian uuteen kiertoon! (parempi tietysti se toinenkin vaihtoehto..)

crystal toivotaan että viiva vahvistuu :hug:. Hyvää reissua!

Meillä myös isäntä on sellainen herkkupossu. Aina tuo kaupasta karkkia. Mäki sitä sitten tottakai syön, mutta muutama vain illassa (tää yx tyhjentää loput!) Välillä tulee mullekkin kausia kun puolikas suklaalevy menee hutinalla alas.

).( Eilen alkoi myöskin oksennustauti, joten peruin sen tämänpäiväisen gynen :(. Olisin uuden ajan varannut samalla, mutta siellä oli sitten nuoren miehen kuuloinen poju, niin en kehdannut alkaa kysellä, että mikä olisi paras ajankohta käydä ultrassa jos haluaa tietää limakalvonpaksuuden?!? Selviääkö se muuten ultrassa vai miten?
Mutta jotenkin tuli sellainen olo, että mua ei ole nyt tarkoitettu menevän sinne lekuriin..
Mutta kuume laski 36.7, hyvä juttu ja isännän kellonsoittoon sain herätettyä hänet muutenkin ;) eli mulle voisi huomenna lauantaina päivittää dpo 1................16.3

mulle voisi samalla päivittää kiertopäiviksi 16/30. On viimeiset 3 kiertoa ollut jo niin oppikirjan mukaan, että laitetaan tuohon nyt keskiarvoksi tuo.

Hyvää viikonloppua rakkaat kanssasisaret :heart:

Viimeksi muokattu:
juu kiitos linkeistä hennu, kyllähän mie taudin kuvaan oon aikamoisen perehtynyt ollut, heti siitä taudin kuulemisesta asti tietoa etsinyt, ja siitä että vhh:sta olisi apua, mutta kun silti se aloitus tuohon ruokavalion muutokseen on niin hankalaa! ;) sitä kummasti osaa aina vältellä!

pionia hih joo, siltä kannalta että jos osaisi leipoo jotain ei makeeta, mutta kun mie siis tykkään leipoa makeita herkkuja, esimerkiksi ruuanlaitosta en tykkää yhtään, juurikin siksi että ne ruuat ei ole makeita :D... mutta pitäisi vain etsiä uusia reseptejä, joissa olisi luonnostaan se makeus eikä tarvitsisi niin sokereitä käyttää (esim varmaan jotkut rahkat ja itsetehdyt jäätelöt, joita olenkin jo tehnyt välillä)

voi että, onpa kyllä kurja miten sie pionia nyt kippeeksi tulit ihan urakalla sitten :( toivottavasti tauti menee pian ohi! meinasitko milloin sitten soitella sinne ajanvaraukseen uudelleen?
minua vähän pelottaa että se mun lääkäriaika peruuntuu (kun kuulin että tämän viikon aikoja peruttiin), entäs jos se peruuntuu, en mie ikuisuutta jaksa sitä ootella!

crystal
pahoittelut negasta, toivotaan että se tässä parissa päivässä plussaksi muuttuisi!

Mukavaa keväistä viikonloppua kaikille :)

Lauantai 03.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............57/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............42/28. ..tähdenlennon jälkeen
Puuhis25............25............7.............30/29-38..............ei jännitä

Crystal83............28............7.............30/27-30...............2.3.
bonus87.............24............3.............26/35-44.................16.3.
Tupu_................27............7..............25/27-30................8.3.

melassi..............29...........10..............24/28.....................9.3
Mirumaru............29..........11..............17/30-35....................?
Barbababy..........25............8.............17/25-29.....................?
Pionia................31............9..............16/30.....................16.3.

lenkkari..............27........... 7.............16/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14.............14/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........2..............12/28........................?
Hennu86............26...........11.............6/35-37...................-

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal83...........dpo15..............2.3.
melassi..............dpo8...............9.3
Pionia................dpo1...............16.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286

Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Keskiviikkona palasin reissusta kotia ja heti tulin kipeäksi, olen ollut korkeassa kuumeessa jo 3 päivää, tänään on eka päivä kun on vaan pientä lämpöä! Aloitin ovis testailun, niin sain jo heti ekaan testiin haalean toisen viivan ja eilen se oli tummempi kuin ekana päivänä, saa nähdä mitä testi tänään näyttää ;)

täällä herätty vasta 9 jälkeen..lämmöt oli 37,09..ei oikeastaan vertailukelpoisia aamun lämpöjä kun ne on mitattu yleensä tunteja aikaisemmin.. issias taas vaivannut eilen, vaikka mulla ei ole issiasongelmia ollut koskaan..ja aina kun issias kipeillyt niin boobsien sivuja samaan aikaan pakottanut.. tiä sitte..

jenni_noora
parane pian=)

kaikille kannustus::kiss:

• Tykkää
Reactions: Pionia
jenni_noora jos kyseessä on Pregcheck/Wondfo testi, niin aika lähellä on plussaa, mutta ei ehkä ihan vielä! Yleensä mulla on tullut noilla testeillä plussa niin, että testiviiva on paljon kontrollia tummempi. Voi tuokin silti + olla. Jatka testailua ja talletteluja!!
Ja pikaista paranemista sinne!!

melassille :kiss:

Jenni-Noora Itse ainakin digillä sain hymynaaman melkein tasavahvasta viivasta, eli juuri tuollaisella. Mun mielestä toi on LH-huippu, onnea :)
Harmin paikka että olit pitkään kuumeessa, toivottavasti jaksatte nyt talletella!
Hedelmällisiä peitonheilutuksia teille ;)

Ps. Itse olen tarvinnut vain 3-4kpl digin testejä per kierto. Lopetan testauksen heti kun hymynaama virnistelee :), eipä mee hermo noihin testauksiin!!

Yhteistyössä