Esikoista yrittämään 2011 vol3

Maanantai 20.02.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............87/28..................meni jo
another..............25............4.............45/28?....................?
~Vivianne~.........29..........14.............34/25-54..................?
Miramei..............24...........6..............34/33-41....................?

Hennu86............26...........10.............30/35-42.................21.2.
pikkumy.............26...........18.............30/25-28....................?
Puuhis25............25............7.............18/29-38..............ei jännitä
Crystal83............28............7.............18/27-30...............2.3.

bonus87.............24............3.............14/35-44.................?
Tupu_................27............7..............13/27-30................8.3.
melassi..............29...........10...............12/28.....................?
Mirumaru............29..........11...............5/30-35....................?

Barbababy..........25............8.............5/25-29.....................?
Pionia................31............9..............4/24-31....................?
lenkkari..............27........... 7.............4/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14.............2/26-30.....................?

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

miramei.............dpo13-14........20.2.
Crystal83............dpo3..............2.3.

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286

Taustalla

sinika

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

).( EI ovulaatiota, ei toivoakaan että olis tuloskaan. Viivat on just samanlaisia koko ajan!! Mulla on ollut näin kerran ennenki, oliko yk5.. Sillon kierto kesti 23 pv eikä todellakaan ovuloitu. Sama meno näyttää jatkuvan clomiavusteisesti.

Parempaa maanantaita muille!

Huh huh, miten ootte tytsyt kirjotelleet viikon aikana :D :D Ehkä tässä jotenkin pääsin perille...

PAHOITTELUNI kaikille uuteen kiertoon joutuneille!! :hug:

Pionia En lasketellut koko viikon aikana :D Ei tuntun olevan mun juttu. Hiihtämässä kävin kerran eikä sekää ollu mun juttu, edelleenkään :)

Piinalista on hyvä idea! :)

Sinika Voi että :( Harmi, että poistut listalta, mutta toivottavasti teille se tärppi suotaisiin vuoden sisällä :)

Miramei Sulla on jännät paikat! Toivottavasti viiva on vahvempi huomenna!! :) Eikä tosiaan se talletusten määrä, vaan se oikea ajoitus ratkaisee aika paljon :) Ja tietysti se, ettei siittiöt ole viikkotolkulla hilluneet pusseissa...

puuhis25 :kiss: Mie täällä pidän peukkuja, että saatais sulle se ovisplussa sieltä!!

Crystal83 Tervetuloa takaisin!! :wave:

ON: Joo-o. Ovistestit edelleen vahvaa viivaa, joten ovista tuskin on tapahtun. Tosin lämmöt on edelleen pysyn yli 36 asteessa, mut tisseissä ei juuri mitään tuntemuksia. Oletetusta oviksesta nyt 12-13 päivää. Eilen ovistesti melkeinpä plussa, Pregcheckin r-testiin ilmestyi roskishaamu tuntien jälkeen. Ei ole ennen tullut, mutta eipä noi mitään merkkaa. Eilen herkkään testiin ei mitään eikä tänään aamulla Pregcheckiin mitään. Eilen vika tero, katotaa alkaako vuoto tällä viikolla vai ei.... Veikkaan ovistestien perusteella, että PCO kiukuttelee, mutta selvät plussat on olleet kp 15-16... Yritän tällä viikolla laittaa kuvaa mun hienosta testikokoelmasta tämän kierron osalta...

Hennu alkupuolisko kierrosta ovikseen asti oli suht vilkasta, oviksen jälkeen melkein viikko ettei jaksettu ollenkaan. Eli jos testit näytti oviksen oikein niin kyllä tallettelut natsaa ajankohtaan.
Sullakin jännät paikat! Kyllä ne roskishaamutkin joskus merkitsee!! Toivottelen +++++++:whistle:

mä ootan testejä postista innolla, saa varmuuden poistuiko herra haamulainen elimistöstäni viikonlopun aikana.. oudot on menkat ollu ainaki, lauantaina tuntu et tulee ku jostai niagaran putouksista mut ole nää menkat pärjänny nyt yht. 8 siteellä :O

Kiitos tytsyt :kiss:

Myö vissii mennää Miramein kanssa ihan samoilla jännäpäivillä...? Mulla vahvin ovisviiva aamulla 6.2., joten 7.2. on ollu dpo 0 :)

Tosiaan. Olin sen r-testin tehnyt eilen joskus noin klo 11 eikä ollu aamun eka pissa (se oli ollu klo 5.30). Jätin testin samaan paikkaan ovistestirivistön kanssa ja joskus noin klo 17 olin heittämässä molempia aamulla tehtyjä r-testejä roskiin, mutta Pregcheckin testissä oli niin selvä roskishaamu, ettei tarvinu edes tihrustaa. Ihan säikähin, mutta en innostun, koska se oli tosiaan tullut niin paljon testiajan jälkeen. Mm. tunnin sisällä testin tekemisestä ei näkyn mitään ja myös noi Pregcheckit voi antaa roskishaamuja. Nyt sattu ensimmäisen kerran omalle kohdalle.

Viimeksi muokattu:
Hennu niinpäs ollaankin! Kiva jännäillä porukalla :) Mulla tän päivän "oireisiin" kuuluu nipistelyä vuoroin kummankin munasarjan kohdalla ja keskivatsalla, myös selässä. Vaikea oli pysyä tuolissa ko oltiin appivanhempien kanssa syömässä.
Tän päivän päivälämmöt 37.48!! Ei kipeä olo, mutta aika laiska kylläkin.. Valkkaria ei taas ole yhtään, normaalisti taas melko reippaasti. Oon kyllä luullu et valkkari kuuluis aina raskausoireisiin.
Koska testaat uudestaan?

Miramei En mie varmaan enää testaa :) Ei tässä nimittäin raskaana olla :) Sulla kyllä noi lämmöt varsinkin antais aika hyvää osviittaa kyytiläisestä! Koska ite testaat uudestaan? Eikä toi valkkari oo se must juttu. Toisilla tulee enemmän, toisilla ei juuri ollenkaan. Niin yksilöllisiä juttuja :)

lenkkari Täällä pidetään peukkuja, että haamulainen vahvistuis kunnon viivaks :)

ON: Täällä villi veikkaus: ovis on ollut tututtuun kaavaan eilen (kp 30). Eli viimeisen Terolutin otin sunnuntaina, eilen oli ihan menkkaolo ja alavatsaa kipristeli. Eilen iltapäivällä ja tänään aamulla haaleat viivat ovistesteihin. Sunnuntaina oli melko vahvaa eli superplussa on saattanu olla lauantaina, jolloin en testannu. Joko menkat alkaa kahen viikon päästä tai sit en oo ovuloinu ja Terolutit käynnistää vuodon tällä viikolla. Käynpä ens kuussa hakemassa ne helvetin Clomit... Ei tällästä yksinkertasesti jaksa.

Pupuiltiin kyllä sunnuntaina eli JOS tässä on ovuloitu, niin olis mahikset tärppiin. Tää on just tätä helvetin jossittelua... :(

Tiistai 21.02.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............88/28..................meni jo
another..............25............4.............46/28?....................?
~Vivianne~.........29..........14.............35/25-54..................?
Miramei..............24...........6..............35/33-41....................?

Hennu86............26...........10.............31/35-42...........ei tarvi jännätä
pikkumy.............26...........18.............31/25-28....................?
Puuhis25............25............7.............19/29-38..............ei jännitä
Crystal83............28............7.............19/27-30...............2.3.

bonus87.............24............3.............15/35-44.................?
Tupu_................27............7..............14/27-30................8.3.
melassi..............29...........10..............13/28.....................?
Mirumaru............29..........11...............6/30-35....................?

Barbababy..........25............8.............6/25-29.....................?
Pionia................31............9..............5/24-31....................?
lenkkari..............27........... 7.............5/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14.............3/26-30.....................?

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

miramei.............dpo14-15........20.2.
Crystal83............dpo4..............2.3.

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286

Taustalla

sinika

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Miramei negapahoittelut :( :hug:

Hennu joo, raivotaanko yhdessä?? :LOL: Siis hitto vieköön, jos ei ees lääkkeet saa tota mun huonompaa puolta ovuloimaan niin on se nyt perkele! Toivotaan nyt, että sulla ei olis sitä ovista tullut, pääsisit äkkiä uuteen kiertoon! Mulla loppuu ainakin nyt kärsivällisyys, nappaan huomenna ekan teron kupoliin. On tää niin sanonko mistä , tää homma välillä.

Mulla siis yk7 menossa, todistettavasti 2x ovulaatio tapahtunut tänä aikana. Hienoo!!! |O :headwall::headwall::headwall::headwall::headwall:

Epäilen, etten myöskään ovuloi, sillä en saanut selvää tulosta ovistikkuihin. Tk:ssa kävin viime kuussa niin lääkäri selitti kuin pienelle lapselle ettei voi käyttää mitään lääkkeitä jos yrittää raskaaksi eikä millään voi lyhentää kiertoa ja pitää yrittää vuosi ennen kuin pääsee edes verikokeisiin. Marssin kohta yksityiselle saa*ana! Anteeksi purkautuminen.

ompas täällä ankeat tunnelmat, mitenköhän voisin loduttaa teitä kaikkia ja valaa uskoa paremmasta huomisesta (mulla ovis just tulossa, olen äärettömän postiivinen taas kun hormonit käskyttää).. siitäkin huolimatta anna teille kaikille suurensuuren lohtu:hug: ja:kiss:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Miramei, kannattaa marssia yksityiselle, jos on vähänkään häikkää kierroissa. Jos nainen ovuloi ja kierrot pelaavat muuten normaalin rajoissa, niin silloin suositellaan vuoden aktiivista yrittämistä ennen lääkäriin menoa.

puuhis25 Meinaatko sie mennä uudestaan lääkärille?

melassi Kiitos haleista :kiss:

ON: Täällä oli justiinsa kehityskeskustelu esimiehen kanssa. Pelkkää positiivista palautetta sain taas :)

• Tykkää
Reactions: puuhis25 ja melassi
Mäkin kävin juuri rakentavaa keskustelua työnkuvastani tj:n kanssa ;)

Hennu lääkäri haluais seuraavaks ultrata kp1-3, eli heti alkukierrosta. Että voitais tsekata kaiken olevan kunnossa.. Mietin, että olisko se epäillyt tuolla olevan jotain ylimäärästä (kysta tms.??) kun noi halusi tehdä.
Tää toimenpide olis tarkotus tedä vasta sitte reilu kuukauden päästä, että tässä välissä söisin yhden kierron clomeja vaihtaen niin, että ottaisin tabut kp3-7 (nyt otin kp5-9).
Ehkä joudun kuitenkin meneen ens kierrossakin ultraan, kun ei sitä ovista nyt tullut vaikka lääkäri sitä viime viikonlopulle ennusti.

Miramei Tollaset antaa just sen pienen toivon kipinän :) Mut ite yritän ajatella, että näissä hormonijutuissa kuulun keskivertonaisiin ja dpo 13-14 pitäis jo herkkyydellä 25 mIU/ml näkyä jotain... Tietysti voihan olla niin, että kiinnittyminen on ollut esim. vasta lähemmäs dpo 10? Mistä näitä tietää...

Mulla kyllä mieli niin maassa ja väsyny, että tämä olotila enteilee kyllä tädin saapumista....

Heipparallaa!

Mulla on menkat tullu ja melkeinpä jo mennytkin. Voisiko minut siirtää taustailijoihin? Käyn kuitenkin joskus teidän kuulumisia lukemassa =) Meillä saa nyt tämä kevät ainakin mennä ihan omalla painollaan. Jos joskus saattuu maailman ihanin ihme ja meille vauva suodaan, niin lupaan tulla kertomaan.

Plussatuulia teille kaikille! :heart:

No johan nyt on kun ei kukaan tunnu plussaavan, mitään! Lukasitteko kun perjantaina tonne yhteen esikoispinoon tuli 3 plussaa. Edes jossain tapahtuu jotain. Olkoonpa maaliskuu nyt sitten meidän plussakuu!

Puuhis, Hennu ja Miramei :hug: ja hermoja!!

Vivianne toivottavasti irtiotto suosisi teitä, siitäkun on niin paljon ollu puhetta, et heti tärppää kun ei liikaa yritä. Ois kiva tietää, mihin tuo perustuu..?!

Ja Ambro ja Jenni pääsi viimein uuteen nousuun, Onnea!

Puuhista lainaten: (tää on niin hyvä ;)):

).( Sain viimein varattua itselleni yksityisen gynen (en nyt tie kuuluuko gravidtakseen vai ei). Se tulee olemaan ensvkolla eli mulla olis silloin kp 15. Onko se huono vai hyvä juttu, jos sattuu olemaan juuri oviksen aikaan?! Ainakin silloin varmaan näkyy limakalvon paksuuden hyvin? ja et onko munis minkäkokoinen/irronnut tms.? (eli pitääkö pyytää ultraamaan, sillä nuo vissiin selviää?)
Pitää varmaan oikeasti osata kysyä noita, ettei se ole sitte pelkkä normaali gynekäynti (niinkuin viime toukokuussa).

Niin ja jostain luin että Lidl greippimehu olis parempaa kuin valio ja kokeilin, totta on. Sen saan just juotuu, kun Valion jäi yhteen lasiin ja viikon yökötys päälle ;)

Puuhis: Sä sentään saat viivanpaikkoja ovistesteihin. Mä en saa enää niitäkään...

Nyt käyty eilen lekurissa. Joo'o. Seuraava käynti sit joskus kun miehen tutkimukset on valmistuneet. Ja nähtävästi ko. lekuri ois jättänyt mun ongelmien hoidon odottamaan sinne jonnekin, et toivottavasti tk lääkäri nyt ottais asiakseen hoitaa. Eli täällä mennään aika toivottomasti, kortisoni kyllä on poistanut oireet ja ongelmat mut veriarvot puhuu omaa kieltään, TSH on vaan noussut ja nyt höpistään jo jostain autoimmuunireaktiosta mikä tuhoaa tuon kilpparin hitaasti mut varmasti. Vähän olo et samanlainen reaktio menos lisämunuaisissakin tuon kortisolin osalta.

Kierto ehkä alko (tuskin papan takia kuuluu vuotaa kahta päivää), mut tarkentelen noi päivät täs täl viikolla.

Keksikää mulle kiva jännäpäiväteksti, kierrot pyörii mut näillä näkymin en tällä ongelmakirjolla raskaudu toviin. Eli suomeksi ei jaksa jännäillä, kun ei oo mitä jännäillä.

Yhteistyössä